rek
rek
16.05.2013
12 Komentarze

The Incredible Adventures of Van Helsing: Dom łowcy demonów na zwiastunie [WIDEO]

The Incredible Adventures of Van Helsing: Dom łowcy demonów na zwiastunie [WIDEO]
Każdy szanujący się łowca demonów musi mieć swoją kryjówkę. Nie inaczej będzie w nadchodzącym (premiera 22 maja) hack'n'slashu The Incredible Adventures of Van Helsing, w którym bohater dysponuje Hunter's Liar - miejscem, gdzie będzie mógł przyjmować nowe zadania czy ulepszać posiadany sprzęt. Prezentuje je nowy trailer.

Kryjówka w The Incredible Adventures of Van Helsing:

rek

12 odpowiedzi do “The Incredible Adventures of Van Helsing: Dom łowcy demonów na zwiastunie [WIDEO]”

  1. Każdy szanujący się łowca demonów musi mieć swoją kryjówkę. Nie inaczej będzie w nadchodzącym (premiera 22 maja) hack’n’slashu The Incredible Adventures of Van Helsing, w którym bohater dysponować będzie Hunter’s Liar – miejscem, gdzie będzie mógł przyjmować nowe zadania czy ulepszać posiadany sprzęt. Prezentuje go nowy trailer.

  2. Ta gierka zapowiada się naprawdę miodnie.

  3. Widowiskowe.

  4. Jeżeli wyjdzie z tego taka sama kaszana jak z D3 to się potne…

  5. Warte tych 15$. Pomimo sztywnej animacji postaci gra się bardzo dobrze. Ma wiele ciekawych opcji oraz trochę topornych rozwiązań. Trochę zapożyczeń z D3 i Torchlight. Ciekawy jestem Co-Op bo tego nie ma w becie (CBT) i na filmikach też nic o tym nie wspominają.

  6. @Wcogram może Ty mi napiszesz, bo się waham, a h&b lubię, nawet bardzo – czy lokacje są generowane losowo, podobnież statystki przedmiotów i ich występowanie oraz występowanie elit/mobów? No i czy przedmioty mają sloty, w które można coś ładować? Ewentualnie inaczej modyfikować broń? Pozdrawiam!

  7. Przyłączam się do pytania kolegi master777. Dodam jeszcze kolejne: czy jest podział na przedmioty zwykłe, magiczne , rzadkie, legendarne i tak dalej? Z góry dziękuję za odpowiedź.

  8. Nie zauważyłem aby mapy były generowane losowo czy ustawienie elit/champów. Przeszedłem jak dotąd raz CBT chyba 14 lvl. Przedmioty są generowane losowo, do białych po chyba były fioletowe. Za każdy lvl dostajesz stat pointy, które rozdajesz jak i skill ponity, które przyznajesz na skille lvl od 1-10, + dodatkowe pasywy oraz traitsy wybierane raz jak Fallout. Punkty skilli i statystyk resetujesz po zrobieniu questa u gościa.

  9. Używanie skilli polega głównie na generacji furii wykorzystywanej do ataków specjalnych LPM – PPM + 1-3(wybór sub skilla) tabem zmieniasz na inny zestaw umiejętności. Postać rozwijasz w miecze, strzelby/pistolety i magię. Przy VanHellsingu biega duch, którego rozwija się w podobny sposób jak główną postać + ustawisz w opcjach jej zachowanie względem kilku aspektów. W grze występują kapliczki jak w D3, MF zauważyłem że jest bardzo ważny. Przedmioty ulepsza się u NPC esencją. Esencje też można ulepszać.

  10. Paladyn_Rage 17 maja 2013 o 09:30

    Gra wygląda jak interesujący konkurent Diablo. Jeśli będzie realny wpływ na rozwój postaci, a nie narzucone z góry skille, podobna miodność rozgrywki, to zdaje się, że znalazłem hack n’ slasha dla siebie. |Pomysł z kryjówką łowcy bardzo fajny, trochę mi się z wszelkiej maści DotAmi. Szkoda trochę, że poszli w kierunku sanktuarium pod Lut Gholeim z Diablo 2, a nie jakieś salony z epoki.

  11. Zgadzam się z paladynem, że mogłoby to być coś lepszego niż jakiś loch, ale pomysł na taki mały tower defense wydaje się fajny. Z resztą sama gra zapowiada się świetnieq

  12. Krótkie trochę tylko dwa akty. Max lvl 30 wbijany przed ostatnim bossem. A jedyny sposób by grać dalej swoja postacią, to dołączyć do cudzej gry. Nie ma nic dalej !!! Zapowiedzieli kolejne akty i może jakieś DLC.

Dodaj komentarz