
The Incredible Adventures of Van Helsing: Dom łowcy demonów na zwiastunie [WIDEO]
![The Incredible Adventures of Van Helsing: Dom łowcy demonów na zwiastunie [WIDEO]](https://staging.cdaction.pl/wp-content/uploads/2025/03/fd9374ac-ca95-40ea-b117-24791212227a.jpeg)
Każdy szanujący się łowca demonów musi mieć swoją kryjówkę. Nie inaczej będzie w nadchodzącym (premiera 22 maja) hack'n'slashu The Incredible Adventures of Van Helsing, w którym bohater dysponuje Hunter's Liar - miejscem, gdzie będzie mógł przyjmować nowe zadania czy ulepszać posiadany sprzęt. Prezentuje je nowy trailer.
Kryjówka w The Incredible Adventures of Van Helsing:

Czytaj dalej
12 odpowiedzi do “The Incredible Adventures of Van Helsing: Dom łowcy demonów na zwiastunie [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Każdy szanujący się łowca demonów musi mieć swoją kryjówkę. Nie inaczej będzie w nadchodzącym (premiera 22 maja) hack’n’slashu The Incredible Adventures of Van Helsing, w którym bohater dysponować będzie Hunter’s Liar – miejscem, gdzie będzie mógł przyjmować nowe zadania czy ulepszać posiadany sprzęt. Prezentuje go nowy trailer.
Ta gierka zapowiada się naprawdę miodnie.
Widowiskowe.
Jeżeli wyjdzie z tego taka sama kaszana jak z D3 to się potne…
Warte tych 15$. Pomimo sztywnej animacji postaci gra się bardzo dobrze. Ma wiele ciekawych opcji oraz trochę topornych rozwiązań. Trochę zapożyczeń z D3 i Torchlight. Ciekawy jestem Co-Op bo tego nie ma w becie (CBT) i na filmikach też nic o tym nie wspominają.
@Wcogram może Ty mi napiszesz, bo się waham, a h&b lubię, nawet bardzo – czy lokacje są generowane losowo, podobnież statystki przedmiotów i ich występowanie oraz występowanie elit/mobów? No i czy przedmioty mają sloty, w które można coś ładować? Ewentualnie inaczej modyfikować broń? Pozdrawiam!
Przyłączam się do pytania kolegi master777. Dodam jeszcze kolejne: czy jest podział na przedmioty zwykłe, magiczne , rzadkie, legendarne i tak dalej? Z góry dziękuję za odpowiedź.
Nie zauważyłem aby mapy były generowane losowo czy ustawienie elit/champów. Przeszedłem jak dotąd raz CBT chyba 14 lvl. Przedmioty są generowane losowo, do białych po chyba były fioletowe. Za każdy lvl dostajesz stat pointy, które rozdajesz jak i skill ponity, które przyznajesz na skille lvl od 1-10, + dodatkowe pasywy oraz traitsy wybierane raz jak Fallout. Punkty skilli i statystyk resetujesz po zrobieniu questa u gościa.
Używanie skilli polega głównie na generacji furii wykorzystywanej do ataków specjalnych LPM – PPM + 1-3(wybór sub skilla) tabem zmieniasz na inny zestaw umiejętności. Postać rozwijasz w miecze, strzelby/pistolety i magię. Przy VanHellsingu biega duch, którego rozwija się w podobny sposób jak główną postać + ustawisz w opcjach jej zachowanie względem kilku aspektów. W grze występują kapliczki jak w D3, MF zauważyłem że jest bardzo ważny. Przedmioty ulepsza się u NPC esencją. Esencje też można ulepszać.
Gra wygląda jak interesujący konkurent Diablo. Jeśli będzie realny wpływ na rozwój postaci, a nie narzucone z góry skille, podobna miodność rozgrywki, to zdaje się, że znalazłem hack n’ slasha dla siebie. |Pomysł z kryjówką łowcy bardzo fajny, trochę mi się z wszelkiej maści DotAmi. Szkoda trochę, że poszli w kierunku sanktuarium pod Lut Gholeim z Diablo 2, a nie jakieś salony z epoki.
Zgadzam się z paladynem, że mogłoby to być coś lepszego niż jakiś loch, ale pomysł na taki mały tower defense wydaje się fajny. Z resztą sama gra zapowiada się świetnieq
Krótkie trochę tylko dwa akty. Max lvl 30 wbijany przed ostatnim bossem. A jedyny sposób by grać dalej swoja postacią, to dołączyć do cudzej gry. Nie ma nic dalej !!! Zapowiedzieli kolejne akty i może jakieś DLC.