rek
rek
17.07.2013
Często komentowane 37 Komentarze

The Elder Scrolls V: Skyrim – Falskaar, czyli mod motywacyjny [WIDEO]

The Elder Scrolls V: Skyrim – Falskaar, czyli mod motywacyjny [WIDEO]
Niejednemu młodemu twórcy marzy się praca w dużym studiu o fantastycznej renomie i tradycji. Pewien 19-latek wyśnił sobie etat w Bethesdzie. Postanowił jednak, że na marzeniach się nie skończy i zaczął robić mod do Skyrima. Po roku ciężkiej pracy, Falskaar został ukończony. I robi wrażenie.

Alexander J. Velicky wiedział, że ubiegając się o pracę w Bethesdzie, mierzy bardzo wysoko. Falskaar, jego modyfikacja do The Elder Scrolls V: Skyrim, jest niewątpliwie jednym z najlepszych w historii załączników do listu motywacyjnego. Dodaje 25 godzin rozgrywki, mnóstwo nowych questów, tereny o powierzchni jednej trzeciej tych z oryginalnej gry, nowe tekstury oraz postacie z nowymi głosami, nagranymi przez 29 aktorów, których Velicky wybrał podczas castingów. Do Falskaar powstał nawet osobny soundtrack, który znajdziecie pod zamieszczonymi poniżej materiałami filmowymi, przedstawiającymi modyfikację. Pierwsze reakcje graczy są bardzo pozytywne, jeżeli zaś chodzi o reakcję Bethesdy – trzymamy kciuki za autora.

Mod pobrać można TUTAJ, natomiast gameplay znajduje się poniżej:

rek

37 odpowiedzi do “The Elder Scrolls V: Skyrim – Falskaar, czyli mod motywacyjny [WIDEO]”

  1. Imponujące. W zasadzie zrobił mod o objętości sporego DLC 🙂

  2. Bardzo ciekawe czy zapłacił aktorom, kompozytorom i czy faktycznie zrobił wszystko własnoręcznie.

  3. A EA by wypuściła coś takiego jako 2 DLC 😛 |@DiksurPL avatar idealnie komponuje się z komentarzem ;P

  4. Dlatego właśnie warto grać na PC. 😀

  5. mnie ten trailer nie zachęcił do zagrania.

  6. @Pierog321 – U ciebie także 😉 |@Falaskaar – A właśnie wróciłem do Skyrima. NMM już pobiera moda. Jestem bardzo ciekawy jak sprawdzi się w praktyce.

  7. @waste|On nie robił tego sam

  8. Epicko się zapowiada

  9. jjswedrowycz 17 lipca 2013 o 08:53

    @matipro|Myślę, że dziwne by było gdyby zrobił wszystko sam. Moim zdaniem gość zasługuje na posadę w Bethesdzie, ale koledzy którzy pomagali również. 🙂

  10. Akurat znowu przechodzę Skyrima to chętnie zobaczę o co chodzi. 😉

  11. Nawet jeżeli nie zrobił wszystkiego sam to zasługuje na pracę ponieważ potrafił zorganizować pracę grupy nad zagadnieniem, zorganizował castingi do ról więc wie ile pracy należy w to włożyć, dowiedział się też jak kierować takim projektem. Podczas prac nad modem nabył wiele różnych umiejętności, które przydadzą się w pracy w studiu

  12. Tacy ludzie zasługują na szacunek. Zamiast hejtować, marudzić i krytykować z pozycji duposiedzącej przed monitorem biorą sprawy w swoje ręce i dążą do czegoś. Oby dostał tą pracę!

  13. Saruman is Back!! jaki lektor haha XDD

  14. Skyrim miał ten problem, że na 37 poziomie i po spędzonych 15 godzinach zdobyłem najlepszą zbroję i daedryczny miecz bez kodów i na poziomie trudności czeladnik (3/6) :/

  15. EastClintwood 17 lipca 2013 o 10:56

    Brawo! To jest właśnie potęga modów – jak napisałem niedawno w jakimś newsie: odpokutowali za zbroję dla konia i zapoczątkowanie shitstormu DLC. Niech mi ktoś teraz pokaże te DLC po „cztery mapki i giwera” mówiąc że są lepsze niż dobry mod.

  16. Mod nie trzyma poziomu dodatku Dawnguard czy Dragonborn, ale w koncu jest darmowy.

  17. Czy tylko mi ten głos z „Falskaar Gameplay Trailer” przypomina Vlada [nie-wampira] z Magicki Oo ?

  18. 25h rozgrywki? Przyjmą go z samego powodu wydania tego jako kolejny dodatek. 😛 Wygląda naprawdę świetnie.

  19. @Lex3er|niee, nie tylko Tobie 🙂

  20. Nie jest przystosowany do Skyrim Redone, a szkoda 🙁

  21. Mnie też gameplay nie zachęcił,choć oczywiście doceniam ogrom pracy włożonej w to i tak dalej.Tyle że filmik ani nie pokazał żadnej specjalnie wyjątkowej lokacji,dla której miałbym to ściągać,ani żadnej kładącej na łopatki fabuły.Raczej odniosłem wrażenie,że dostałbym więcej tego samego i że brak w tym pomysłu,który by to uczynił wyjątkowym,bo z wysokiego wodospadu to ja już skakałem w podstawce i takiej ekscytacji to już we mnie nie wzbudza.No ale może gameplay nie pokazuje wszystkiego.;) poczekam na recki

  22. Choć już nie pamiętam czy to był wodospad, czy coś innego, w każdym razie gwałtowne skakanie z miejsca bardzo wysokiego w ramach ucieczki mam już za sobą.;D (pamiętam że zaklęcie na chwilę uodporniające na ból było bardzo przydatne w momencie upadku)

  23. Gość sam w rok zrobił tyle, że nie jedno studio by się tego nie powstydziło. Według mnie wcale nie udowodnił żeby być nowym pracownikiem. On powinien zostać szefem działu który zajmuje się kolejnym skyrim’em

  24. Szczerze, to widziałem gry sprzed 6-7 lat, gdzie woda wyglądała lepiej niż w Skyrimie. Szczególnie te wodospady. ;_;

  25. @seth16 – tak, CEO Bethesdy od razu. Działał na gotowych narzędziach i nie musiał tworzyć nowych animacji czy modeli (co zajmuje najwięcej czasu). To tak jakbyś napisał, że ktoś powinien zostać jakimś szefem w Blizzardzie, bo stworzył świetną mapę w World Editorze w W3.|Wykonał kawał dobrej roboty, powodzenia z szukaniem pracy.

  26. To bardzo fajnie, że kolesiowi po roku czasu udało się stworzyć mod do skyrima.|Ale, dla mnie w modach liczy się dodanie coś od siebie, atmosfera, mapy, tekstury, meshe, obiekty, stylizacja obszaru, ciekawe questy. A z tego co widzę, to mod jakich wiele, autor miał wszystko pod ręką, tylko zbił do kupy i postawił na środku dla ludu na odbiór. Nie chcę wytykać, pewnie dosyć chłodno ten twór potraktowałem, ale modyfikacja powinna być rozpoznawalna, inaczej gubi się wśród setek innych.

  27. Jedynie co zasługuje na naprawdę duży plus, to aktorzy (nowe głosy) i muzyka. Co do fabuły, szczerze, mnie nie zainteresuje, choć aż prawie 30 godzin rozgrywki to też coś. Lokacje niczym się nie wyróżniają szczególnym, jak widać zwykłe pospolite (już w niektórych mniejszych modach w TES lokacje miały jakiś charakter). Zawsze trzeba mieć szacunek, do pracy jakiejś zwykłej osoby… no ale bez przesady, nie porównujmy moda, do pracy studia, które w wiekszosci czasu tworzy całkiem nową grę (tekstury itp.)

  28. Zawsze może ich to wzruszyć i przyjmą go na staż/ zapewnią jakieś dalsze wykształcenie żeby zobaczyć co z niego wyrośnie i przyjąć „na dobre” w przyszłości.

  29. @seth16 – bez przesady on nie „zrobił” Skyrima „tylko” go zmodyfikował.

  30. Nocturn1012 17 lipca 2013 o 16:49

    W Polsce by mu odpowiedzieli na CV „dziękujemy, jest pan dla Nas za dobry”.

  31. A mi się podoba, a nawiązując do poprzednich komentarzy to koleś przecież o fotel dyrektora się raczej nie ubiega, jako level designer czy cuś by sobie raczej poradził

  32. Średnie to, znacznie bardziej rozbudowany był 'Beyond Boulder Dome’ do Fallouta NV.

  33. @SerwusX – smutna prawda

  34. Musiałbym zagrać w tego moda, żeby się wypowiedzieć o jego jakości, ale ci kompozytorzy na pewno zasługiwaliby na posadkę

  35. Właśnie przeszedłem Falskaar i oto moje wrażenia z tego moda: zajęło mi to około 20 godzin (wszystkie questy plus główny). Plusy: 1. DLC za darmo praktycznie 2. Duży świat 3. Zróżnicowanie questów 4. Nawet ciekawy główny wątek, chociaż czasami jest według mnie zbyt przewidywalny 5. Dobra optymalizacja, gra się jedynie przy Bolvard trochę cięła 6. Fajny soundtrack Minusy: 1. Bandyci są cholernie silni, ja mam 66 poziom i sobie z nimi nie dawałem rady… 2. Doświadczyłem dwóch bugów i to w głównym wątku – raz

  36. w Bolvard przy otwieraniu bramy, drugi raz już na końcu Falskaar w krypcie. No i to chyba tyle ,jeśli chodzi o plusy i minusy, ogólnie też dobry voice – acting, tak jak w Skyrimie się czułem czasami 😀 Ocena końowa: 8/10 za bugi i ten poziom trudności 🙂 Jeśli macie level mniejszy niż 50 to będzie ciężko, ale można próbować 😀

  37. w Bolvard, drugi w krypcie na końcu gry. Jeśli chodzi o ocenę końcową to daje 8/10 jeszcze voice – acting jest na bardzo wysokim poziomie, można się poczuć prawie jak w Skyrimie grając w ten dodatek 😀 Jednak osobiście bardziej mi się podobał mod Resurrection Of The Brotherhood, szczególnie misja z pozyskiwaniem virgin soul gems 😀

Dodaj komentarz