
The Bureau: XCOM Declassified – Nowy trailer i pierwsze DLC. Prawie jak Mass Effect [WIDEO]
![The Bureau: XCOM Declassified – Nowy trailer i pierwsze DLC. Prawie jak Mass Effect [WIDEO]](https://staging.cdaction.pl/wp-content/uploads/2025/03/4e3e5bc6-5145-49f6-bc13-644446a40c99.jpeg)
Jednym z głównych elementów The Bureau: XCOM Declassified świadczącym o taktycznym charakterze gry będzie Battle Focus - tryb spowalniający czas, który pozwala wydać towarzyszom proste polecenia z kołowego menu. Jego działanie przypomina nieco podobny mechanizm z Mass Effecta, co możemy zobaczyć na najnowszym zwiastunie produkcji. Ujawniono też bonusy przedpremierowe.
Nim obejrzycie zwiastun, jeszcze jedna informacja. 2K Games ujawniło bonusy przedpremierowe gry – osoby, które zamówią ją przed debiuten, otrzymają dodatkową misję Codebreakers. W tytułowym zadaniu agent specjalny Carter wraz ze swoją ekipą zbada rządową placówkę komunikacyjną, z którą nagle i niespodziewanie stracono łączność. Ponadto rezerwując swój egzemplarz produkcji w sklepie GameStop, otrzymamy bonusową broń.
Zapowiedziano także, że po premierze gry planowane jest wydawanie dodatków DLC do niej, z czego pierwszy pojawi się tylko na Xboksie 360.
Battle Focus w The Bureau: XCOM Declassified:

Czytaj dalej
7 odpowiedzi do “The Bureau: XCOM Declassified – Nowy trailer i pierwsze DLC. Prawie jak Mass Effect [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Jednym z głównych elementów The Bureau: XCOM Declassified świadczącym o taktycznym charakterze gry będzie Battle Focus – tryb spowalniający czas, który pozwala wydać towarzyszom proste polecenia z kołowego menu. Jego działanie przypomina nieco podobny mechanizm z Mass Effecta, co możemy zobaczyć na najnowszym zwiastunie produkcji.
Dobrze widzę? Strzelanie jest na zasadzie „zaznaczenie” przeciwnika, a nie można tego robić samemu jak w mass effect chociażby?
Dobrze widzę? Strzelanie jest na zasadzie „zaznaczenie” przeciwnika, a nie można tego robić samemu jak w mass effect chociażby?
@Sergeyevich niby gdzie?!. Przecież pokazują tu system wydawania rozkazów towarzyszom, więc nic dziwnego że prowadzą ostrzał kiedy wskażesz im cel. Gra jest fps’em i jak w każdym przedstawicielu tego gatunku możesz sam „wziąć sprawy we własne ręce”.
Oh fu, co za paskudny klimat, do diabła a miałem chęć na taką grę ale sam design mnie zniechęcił.
Jeszcze trochę i dojdzi do tego że w kolekcjonerce będziemy mieć więcej amunicji i przebranko… Nie postarali się z przedpremierką. A co do samej gry to średnio interujące, poczekamy zobaczymy.
świetna będzie ta gra 😉 CUD