
The Bard’s Tale IV: Podano przybliżoną datę premiery

Rzadko mamy okazję pisać o ufundowanej na platformie Kickstarter grze The Bard’s Tale IV. Dzieło ekipy InXile Entertainment ma się jednak dobrze i według najnowszych informacji trafi do sprzedaży w trzecim kwartale tego roku. Obecnie ekipa developerów przymierza się do testów wersji alpha. Do fazy beta zaproszeni zostaną ci, którzy wyłożyli pieniądze na produkcję gry (osób takich były prawie 34 tysiące).
The Bard’s Tale IV to pierwszoosobowy dungeon crawler powstający w oparciu o Unreal Engine 4 i wykorzystujący fotogrametrię, czyli technologię pozwalającą realistycznie odtwarzać obiekty na podstawie zdjęć (w tym przypadku szkockiej architektury). W grze pojawi się przebudowana wersja dobrze znanego fanom uniwersum miasta Skara Brae, a przygrywać będzie ścieżka dźwiękowa utrzymana w klimatach celtyckich. Sednem gry ma być rzecz jasna eksploracja labiryntów i lochów naszpikowanych licznymi pułapkami i zagadkami. Oczywiście nie zabraknie turowej walki wzorowanej na rozwiązaniach znanych z wcześniejszej trylogii.

Czytaj dalej
3 odpowiedzi do “The Bard’s Tale IV: Podano przybliżoną datę premiery”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
hraboll a moze by tak poprawnie opisywac platformy ? Milo by bylo dla tych ktorzy korzystaja z konsol a maja jednak do was sentyment.
Z jednej strony dobre Wasteland 2 i Torment, z drugiej przesiadka z Unity na Unreal Engine 4 i materiały promocyjne z wczesnej wersji, na których gra jest technicznym potworkiem. Czuję, że tym razem będzie klapa. Chyba, że gra bardzo się zmieniła przez ostatnie 9 miesięcy (od ostatniego filmu z rozgrywki), w co wątpię. Kulą u nogi będzie UE4, który już na starcie zapewnia miłe dla oka doznania wizualne kosztem zasobów sprzętowych, a te są szczególnie ważne w rozbudowanych grach RPG.
Wasteland 2 było dobre dopiero 5 miesięcy po premierze, przynajmniej od strony technicznej (no bo kto to widział, żeby 2 tygodnie po premierze, głównego q przy końcówce nie móc skończyć z powodu buga?!),a od strony post-apo RPG, nie było złe, ale jednak wolę Fallout-a, świat przedstawiony jakoś mnie w W2 nie urzekł, chociaż miał swoje momenty. Torment….. doceniam, co chcieli zrobić i jakie buty wypełnić, ale IMHO im nie wyszło, Planescape był dla mnie ciekawszy, jako część głównego uniwersum, jakim był DD