
Team Fortress 2: Obsługa Oculus Rift wkrótce?

Valve od początku wspierało projekt okularów rzeczywistości wirtualnej Oculus Rift. Już w przyszłym tygodniu firma wypuści łatkę do Team Fortress 2, która umożliwi rozgrywkę właśnie na tym sfinansowanym przez internautów urządzeniu.
Serwis Road to VR, powołując się na informację prasową otrzymaną z anonimowego źródła, donosi, że w przyszłym tygodniu grający w Team Fortress 2 otrzymają darmowy „eksperymentalny tryb rzeczywistości rozszerzonej”. Jak nietrudno się domyślić, pozwoli on na swobodną rozgrywkę w okularach Oculus Rift. Joe Ludwig, programista z Valve, twierdzi, że wraz ze swoją ekipą byli pod wrażeniem immersji, jakiej doświadczyli.
I jeszcze jedno — w ramach bonusu wszyscy posiadacze Oculus Rift otrzymają inspirowaną urządzeniem czapkę dla postaci w Team Fortress 2. Kody na nią zostaną rozesłane w następnym tygodniu.

Czytaj dalej
19 odpowiedzi do “Team Fortress 2: Obsługa Oculus Rift wkrótce?”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Do każdego Oculus Rifta kod na czapkę do TF2 (najprawdopodobniej odpowiednik wirtualny owego urządzenia z możliwościami Pyrolandu) w jakości Genuine gratis. Jeszcze wspomnicie moje słowa.
To będzie warte od 2 do 10 budsów…
Jak to w przyszłym tygodniu, skoro wysyłka preorderów rusza najprawdopodobniej w maju ?
jak tylko zobaczyłem tytuł artykułu to od razu wiedziałem że to świetna okazja do dania czapki posiadaczom Oculusa
Dam 2 refiny
@Vogriber. Jestem sceptycznie nastawiony do tego że to miało by być warte od 2 do 10 earbudsów, według mnie to chyba będzie 14 key’i.
http:imgur.com/HvPGd czapki czapki czapki !!! Lol ja jestem jakiś zacofany? Ten bajer już wyszedł?
@BlueBart Biorąc pod uwagę, że na oculusa trzeba wydać 300$, to myślę że kolega Vogriber ma rację.
Idąc tym tokiem myślenia:1. Kup Oculus Rifta|2. Sprzedaj czapkę za 8 budsow|3. Sprzedaj budsy po $30 każdy.|4. Brawo właśnie kupiłes Oculus rifta wartego $300 za $60|5. ???|6. Profit!
No to mnie te urządzenie bardzo zaciekawiło! Czy jeśli to mają być 2 małe ekraniki na oczy, to i wymagania gier pod te urządzenie będą mniejsze? W końcu wystarczy rendering na malutką rozdzielczość ekraników, zamiast jednego dużego monitora. 😀
Wyobraziłem sobie że gram w jakiś symulator lotów i steruję samolotem patrząc z perfekcyjnie odwzorowanej kabiny pilota, za pomocą Oculus Rift. <3
miałem niesamowite szczęście patrzeć przez to cudo i … kurcze ludzie to jest wynalazek na miarę myszki, pre order dev kitu już zamówiłem, ludzie to NIE JEST zwykły monitorek 2 cm przed twarzą … to.. to coś niesamowitego
przemysł porno już zaciera ręce 😉
to to można już dostać w naszych rodzimych sklepach?
bart-2pl – po co ci dev kit? toć to dla developerów jak sama nazwa wskazuje. Wersja dla graczy będzie pewnie o wiele tańsza niż 300$
Nie, nie! To nie będą dwa małe ekraniki tylko jeden, tyle, że mniejszy. Z tym że 2 soczewki rzucające obraz na dwoje oczu. Ale to nie znaczy, że będą mniejsze wymagania, pamiętajcie, że kąt widzenia się zwiększa do niemal 180 stopni. Zatem trzeba generować więcej „obrazu”, i do tego w 3d, i 60fps, by zachować „realistyczność”. Dlatego nie wszystkie gry będą wspierane do tego urządzenia. Ale idea bardzo fajna.
@doom0700 – nie taką malutką rozdzielczość (w dev-kicie 1280×720, w wersji sklepowej Full HD), poza tym w 3D (ale to akurat zwykle jakoś bardzo nie obciąża kompa). Poza tym gra musi chodzić w 60 FPS z włączonym v-sync, inaczej jest nieprzyjemnie.|Już wychodzi gra z samolotami, tyle że kosmicznymi z obsługą OR i z kosmiczną (harr harr) grafiką (Star Citizen).|@Macondo – w sklepach zapewne pod koniec roku, dlatego wiele osób nie mogło się doczekać i zamówiło trochę słabszego dev-kita (w tym ja:).
@bart-2pl – gdzie testowałeś szczęściarzu? o_O CES?|Według mnie to może być rewolucja dużo, dużo większa niż myszka, a od „klasycznych” gier komputerowych się tylko zacznie.
@Sawyer2160. Tak na poważnie to to może kosztować 145-150 key’i 🙂