
System Shock: W przyszłym miesiącu ostatnie demo i start preorderów

Wydany w 1994 pierwszy System Shock nawet dziś może robić wrażenie niektórymi rozwiązaniami, jednak granie w niego bez okularów nostalgii wymaga niemało samozaparcia. Lubujące się w starociach Nightdive Studios postanowiło więc przywrócić produkcji należne jej miejsce w pamięci graczy i rozpoczęło prace nad pełnoprawnym remakiem.
Twórcy ochoczo dzielą się materiałami z rozgrywki, a w sieci od dawna dostępna jest również wersja demo. Mimo tego studio wciąż odkładało premierę, chcąc poświęcić jak najwięcej czasu na dopracowywanie tytułu. Na szczęście nasze oczekiwanie niedługo się już zakończy – a przynajmniej na to wygląda.
Developerzy ogłosili, że w końcówce lutego na GOG-u, Steamie i Epic Games Store ruszą zamówienia przedpremierowe System Shocka. Towarzyszyć im będzie publikacja nowego dema, w którym zwiedzimy m.in. cyberprzestrzeń czy pokład medyczny.
Dodatkowo za złożenie preordera (lub wsparcie na Kickstarterze w wysokości 30 dolarów) otrzymamy także System Shock 2: Enhanced Edition. Nie wiadomo jednak kiedy, bo gra również wciąż się nie ukazała.

Czytaj dalej
4 odpowiedzi do “System Shock: W przyszłym miesiącu ostatnie demo i start preorderów”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Premiera coraz bliżej.
Alien: Isolation to trochę inna nisza/gatunek IMHO. Jeżeli już ktoś ma cokolwiek przeskakiwać, to bardziej wskazywałbym tu na Prey od Arcane.
Na jakim silniku ma to chodzić? Unity czy na czymś normalnym?|@Hagan To nie ten sam gatunek gier. Jak już zostało powiedziane – to gra w stylu Preya od Arcane. System Shock to eksploracja, rozwój postaci, i brak 'Nemesisa’ którego nie da się ustrzelić.
@CzlowiekKukurydza|We wczesnej fazie projektu był Unity, ale przeszli na Unreal Engine w wersji 4.0.