rek
rek

System Shock Remastered: Wstrzymano prace, podobno tymczasowo

System Shock Remastered: Wstrzymano prace, podobno tymczasowo
Developer przekonuje, że czasami warto zrobić krok do tyłu, by potem wykonać dwa kroki do przodu.

Ekipa Nightdive Studios potwierdza, że przynajmniej przez jakiś czas nie będzie pracować nad wyczekiwanym przez wielu graczy remasterem pierwszego System Shocka. Okazuje się, że zeszłoroczna przesiadka z silnika Unity na najnowszy Unreal Engine rozbudziła ambicje developera do takiego stopnia, że ten oddalił się od pierwotnego celu. Twócy zapomnieli, iż zajmują się odświeżeniem klasycznej produkcji, a nie całkowicie nowym projektem. Wybrano niewłaściwy kierunek rozwoju, zaczęto rezygnować z pomysłów, które zdecydowały o wspaniałości oryginału. Developer robi sobie przerwę, by uporządkować wszystkie sprawy.

Stephen Kick, założyciel Nightdive Studios, tak komentuje zawieszenie prac:

Mogę wam powiedzieć, że zrobiłem to z właściwych powodów, że byłem całkowicie zaangażowany w tworzenie świetnej gry, jednak stało się dla mnie jasne, że wybraliśmy złą ścieżkę i odwróciliśmy się od ludzi, którzy uczynili to [wydanie System Shock Remastered – dop. red.] możliwym, tych, którzy wsparli nas na Kickstarterze.  (…) Robimy sobie przerwę, ale NIE kończymy z projektem. Proszę przyjąć moje osobiste zapewnienie, że wrócimy silniejsi niż kiedykolwiek. System Shock zostanie ukończony, a wszystkie obietnice doczekają się realizacji.


Developer ma komu się tłumaczyć, wszak zbiórkę funduszy na platformie Kickstarter wsparło ponad 21 tysięcy osób.

rek

2 odpowiedzi do “System Shock Remastered: Wstrzymano prace, podobno tymczasowo”

  1. mają tupet, nie ma co

  2. Tak jak ktoś skomentował to na Kickstarterze:|Miast robić remake, uznali że jest to nazbyt niszowy gatunek, więc na nim zbytnio nie zarobią, więc próbowali zrobić coś bardziej mainstreamowego, co, jak widać, źle się skończyło.

Dodaj komentarz