rek
rek
21.01.2013
7 Komentarze

Storm: Nowa gra studia Starbreeze, twórców The Chronicles of Riddick

Storm: Nowa gra studia Starbreeze, twórców The Chronicles of Riddick
Trochę przez przypadek (choć oczywiście nic w naszej branży do końca przypadkiem nie jest), szwedzkie studio Starbreeze ujawniło tytuł swojego kolejnego (obok Brothers: A Tale of Two Sons i Payday 2) projektu. Będzie to gra o nazwie Storm. O czym?

No właśnie tego do końca nie wiadomo. Wieści na temat Storm wzięły się z aktualizacji strony internetowej studia, podczas której, w sekcji „gry, nad którymi pracujemy” pojawił się właśnie ten tytuł, z obrazkiem (patrz wyżej) i bardzo oględnym opisem – „Co-op sci Fi FPS. To nasza przyszłość”. Będzie to więc futurystyczny FPS stawiający na współpracę między graczami, ale to wszystko, co na chwilę obecną wiadomo. Czekamy na kolejne doniesienia.


W międzyczasie możecie sprawdzić jedną z wcześniejszych gier Starbreeze StudiosThe Chronicles of Riddick: Assault on Dark Athena, którą dodaliśmy do aktualnego numeru CD-Action.

rek

7 odpowiedzi do “Storm: Nowa gra studia Starbreeze, twórców The Chronicles of Riddick”

  1. Trochę przez przypadek (choć oczywiście nic w naszej branży do końca przypadkiem nie jest), szwedzkie studio Starbreeze ujawniło tytuł swojego kolejnego (obok Brothers: A Tale of Two Sons i Payday 2) projektu. Będzie to gra o nazwie Storm. O czym?

  2. HeadShotRocks 21 stycznia 2013 o 10:29

    Riddicki czy Enclave to były świetne gry. Studio też wtedy udowodniło, że ma oryginalne designerskie podejście do takiej prozaicznej sprawy jak menu główne;) Tym mi bardzo zaimponowali. Mam nadzieję, że jeszcze czymś zaskoczą pozytywnie.

  3. HeadShotRocks 21 stycznia 2013 o 10:31

    Ach.. no i ich logo-movies też z pomysłem przecież;) Tego kto nie wprowadził jeszcze edycji (albo chociaż kasowania komentarzy własnych) bym wywalił z firmy w trybie natychmiastowym.

  4. Problem w tym że dzisiejsze Starbreeze (Syndicate) ma nader mało wspólnego z ekipą która zrobiła Riddicka.

  5. HeadShotRocks 21 stycznia 2013 o 17:14

    A to tego to nie wiem. Myślałem, że to ci sami co Vin Diesel z nimi działa.

  6. Riddick miał GENIALNY design graficzny – kolorystyka, kontrast, cienie, menu. Bez tego. chyba nie udałoby się zrobić tej dusznej atmosfery. Po prostu wieczne propsy! Syndicate też wyglądał super, ale sama gra niezbyt się udała..

  7. Zaraz… to PAYDAYa 2 też robi Starbreeze?! Czemu o niczym nie wiem?

Dodaj komentarz