
Stonehaven – nowa mapa do multi Call of Duty: Ghosts ze średniowiecznym zamkiem

Nowa mapa do Call of Duty: Ghosts zaprojektowana została zarówno z myślą o walce na bliski dystans, jak i starciach na większą odległość. Stonehaven to – jak podkreślają twórcy – duża lokacja: do dyspozycji graczy oddane zostanie nie tylko wnętrze zamku, ale także otaczające je tereny. Pojawią się na niej także dynamiczne wydarzenia zmieniające przebieg rozgrywki – można zamknąć bramę, zmieniając w ten sposób układ drogi.
I jeszcze jedno – w wywiadzie dla Eurogamera Tina Palacios, community manager w Infinity Ward, ujawniła co nieco informacji o singlu. Z jej słów wynika, że mapy w kampanii dla pojedynczego gracza Call of Duty: Ghosts będą – w przeciwieństwie do tych z poprzedniej części – większe i bardziej otwarte. Pojawią się dwie misje, w których autorzy nie powiedzą graczowi, w którym dokładnie kierunku ma się udać, nie będzie miał więc wrażenia, że prowadzony jest za rączkę. Ba, poczuje się nawet zagubiony. Co ciekawe, nie zabraknie też zadań, w których zamiast strzelania istotniejsze będą ciche działania. Osoby preferujące jednak standardową zabawę nadal będą mogły postawić na broń palną i styl Rambo.

Czytaj dalej
13 odpowiedzi do “Stonehaven – nowa mapa do multi Call of Duty: Ghosts ze średniowiecznym zamkiem”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Infinity Ward ujawniło kolejną mapę, która pojawi się w trybie sieciowym Call of Duty: Ghosts. Zaprezentowaną lokacją jest Stonehaven – miejscówka ze średniowiecznym zamkiem, w którym będzie można toczyć wirtualne boje.
Ta super innowacja („dynamiczne mapy”) w nowym CoD’ie to jakieś jajca, Brink to miał, i to chyba bardziej rozbudowane.
Coś czuje że mapy w tej części będą na wysokim poziome ;]
@gutol|dynamiczne mapy to już w Enemy Territory były, do dziś mało który sieciowy FPS może dorównać tej gierce
Mam nadzieję, że uda im się połączyć cqb i dalszy dystans na jednej mapie. @gutol Dynamiczne mapy to innowacja w CoD. 😉
„[…]dynamiczne wydarzenia zmieniające przebieg rozgrywki – można zamknąć bramę[…]” Ten fragment stanowczo potrzebuje ironicznego wykrzyknika.
” Pojawią się dwie misje, w których autorzy nie powiedzą graczowi, w którym dokładnie kierunku ma się udać…” – To zaszaleli po całości 😀
Dla mnie ciekawym patentem do tych dynamicznych map by była możliwość wyłączenia/zestrzelenia świateł i stworzenie praktycznie całkowitej ciemności w pomieszczeniach,przez co mecze nabrałyby adrenaliny(szczególnie na S&D).
Cos mi sie zdaje ze w listopadzie czesto bede rzucal moneta – po powrocie z pracy ciezko bedzie samemu podjac decyzje, czy ten wieczor spedze z BF4 czy z Duchami. 🙂
@PEEPer świetna uwaga, taki zabieg był by interesujący.
@PEEPer|Taka możliwość jest w BF4 jakby co.
@Rejzer Z tego co wiem to pisali o możliwości zamykania dzwi/okien… Nic nie pisało o wyłączaniu światła szczególnie na CDA.
@PEEPer|Kurcze teraz nie znajdę tego filmiku, ale było na nim że gość wyłączył albo strzelił w włącznik(dokładnie nie pamiętam) światła a one pogasły, wtedy on założył noktowizor i gości rozwalił 😉