
Steelrising: Zwiastun gameplayu i przybliżona data premiery nowej gry twórców GreedFalla [WIDEO]
![Steelrising: Zwiastun gameplayu i przybliżona data premiery nowej gry twórców GreedFalla [WIDEO]](https://staging.cdaction.pl/wp-content/uploads/2025/03/a06d7ccf-970b-446c-b93f-36ca10d67302.jpeg)
Francuskie Spiders przez większą część swojego istnienia nie kojarzyło się z dobrymi grami. Oczywiście, ich przygodówki – Gray Matter czy The Testament of Sherlock Holmes – spotykały się z ciepłym przyjęciem, a tworzone przez nich gry akcji chwalono za ciekawe pomysły (i jednocześnie ganiono za multum innych rzeczy). Dopiero jednak przy okazji GreedFalla studiu udało się wejść na salony, zdobywając serca (i portfele – ponad milion sprzedanych kopii to w końcu nie byle co) graczy.
Największy hit developerów doczekał się przed kilkoma dniami dodatku i wersji na nową generację, ale Spiders myślami są już przy kolejnym projekcie. Równie intrygującym fabularnie – w Steelrising trafimy do XVIII-wiecznego Paryża, w którym rewolucja francuska została krwawo stłumiona przez armię robotów Ludwika XVI. W metalicznej skórze Aegis, ochroniarki-robota królowej Marii Antoniny, wyruszymy na poszukiwania naszego twórcy, by zapobiec dalszym masakrom.
O samej rozgrywce wiedzieliśmy do tej pory niewiele (ot, erpeg akcji), miło więc zobaczyć Steelrising w ruchu. No, powiedzmy, bo w końcu nie jest to prawdziwy gameplay, a jedynie jego zwiastun:
Steelrising trafi w czerwcu 2022 na pecety (Steam), PS5 i Xboksa Series X/S.

Czytaj dalej
6 odpowiedzi do “Steelrising: Zwiastun gameplayu i przybliżona data premiery nowej gry twórców GreedFalla [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
SPIDERS robią naprawdę fajne gry. Idealnie się wpasowują w segment AA i przyciągają pomysłami, aczkolwiek nadal popełniają podobne błędy. Greedfall też je ma, ale to nadal dobra gra. Szkoda tylko, że idą w kierunku soulslike’a, bo wolałbym żeby rozwinęli swoją starą formułę o nowe elementy i poprawili błędy. Mam nadzieję, że ich nowa gra nie będzie cierpiała na problemu wieku dziecięcego, gdzie się na nowo uczą robić gry.
takie trochę połączenie Steampunka z Soulslike i Greedfall? Czuję się zainteresowany.
Wolę żeby był Soulslike niż np. Roguelite – ale to pewnie dlatego że uważam progres postaci w Greedfall za nudny (plus perma aoe stun spam), choć muszę przyznać że bardzo miło mi się grało mimo tego. Choć nie ukrywam że od wielu lat gram ze Speedhack’iem w praktycznie każdą grę poza strzelankami czy typowo zręcznościowymi grami bo po prostu kocham ilośc gier które mają podróż która zajmuje 90% gry. Ale byłem i tak miło zaskoczony Greedfall – mam nadzieje że fajnie wyjdzie.
Może kiedyś zarobią na porządny team od animacji.
To niesamowite! 🙂
Nowa definicja FPS- First Person Swordsman?