
State of Decay: Świetny wynik „zombiastycznego GTA”

Twórcy State of Decay z Undead Labs pochwalili się, że w zaledwie 48 godzin od premiery gra sprzedała się w liczbie 250 tysięcy egzemplarzy. To imponujący wynik, jeśli weźmiemy pod uwagę fakt, że produkcja ukazała się tylko na Xboksie 360 i rozprowadzana była wyłącznie cyfrowo. Osiągnęła wynik tylko nieznacznie gorszy od Minecrafta w wersji na X360.
Developerzy nie kryją zadowolenia ze swojego osiągniecia. Jak piszą:
Nie mieliśmy budżetu reklamowego. Nie mieliśmy wersji pudełkowej, która mogłaby wylądować na półkach sklepowych, nie mieliśmy wielkiej kampanii reklamowej w mediach, studio nie miało uznanej reputacji i milionów fanów. Jedyne, co mamy, to – jak wierzymy – świetną grę i wspaniałą społeczność. I żeby nie było nieporozumień, dobra produkcja nie wystarcza, nie w 2013 roku. Mnóstwo świetnych gier popada w zapomnienie.

Czytaj dalej
42 odpowiedzi do “State of Decay: Świetny wynik „zombiastycznego GTA””
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
W środę w Xbox Live Arcade pojawiło się State of Decay – dostępna tylko na Xboksie 360 i rozprowadzana wyłącznie cyfrowo produkcja z zombiakami w roli głównej. Zaledwie kilkadziesiąt godzin potrzebowała, by stać się popularniejsza… od Minecrafta.
Świetna wiadomość, ale dalej czekam na ujawnienie premiery wersji PC-towej.
Dokładnie,dopóki ta gra nie pojawi sie na PC to dla mnie nie istnieje
Świetna gra. Można wejść do każdego budynku w grze. Tylko te spadki płynności :/
Mam. Gram. Tego szukałam. To prawdziwy survival. Tu nie ma miejsca dla Rambo i Chucka. Kto ma możliwość niech zasysa.
@Malva jak się rozwinie jedną postać to można trochę pokozaczyć ale i tak trzeba się zwijać gdy wyskoczy Big Un. Bierze na hita, tak straciłem swojego ulubionego Eda ;(
@Szym0n – wiadomo im więcej doświadczenia tym lepsze działanie, to naturalne. Fajnie, że śmierć jest permanentna, ta panika kiedy próbujesz zwiać przed hordą, kiedy niechcący będziesz zbyt głośny i kiedy wiesz, że i tak musisz wrócić w to straszne miejsce bo nie jesteś Hulkiem i nie weźmiesz wszystkich zapasów na raz. Gra dla szperaczy 😀
Widziałem jak theRadBrad w to gra… podoba mi się, czekam aż wyjdzie na PCta ^_^ (przy okazji w 'dyskusjach o grach’ na forum próbujemy zebrać chętnych do założenia tematu ;p)
@Malva w tej grze trzeba uczyć się na błędach. Ja teraz nie oddalam się nigdy od samochodu, który zawsze stoi w pogotowiu. Zawsze mam przy sobie 2 snaksy i ibupromy itd. Zresztą kto gra ten wie o co kaman 🙂 Dawno w taką grę nie grałem.
Czytałem, że wersja PC jest już gotowa, tylko zostały ostatnie szlify. Mam nadzieję, że niedługo pojawi się na Steam.
@Szym0n – robię dokładnie tak samo + dodatkowa broń ręczna, od palnej trzymam się z daleka, bardziej szkodzą niż pomagają 😀 W tej grze błędy bolą, dlatego tak wciąga. Jeszcze jeden dom, jeszcze jedna szafka, jeszcze jeden punkt widokowy.
Mam nadzieje, ze ta gra nie pojawi sie na pc wogole.|Chociazby ze wzgledu na takich wujkow jak Maniutek7.
@Malva Tak masz rację z bronią palną. Oprócz hałasu (można znaleźć tłumik ale starcza na kilka strzałów) przeszkadza niewygodne celowanie. Ale akurat shotgun w ostateczności może uratować życie, gdy brak staminy a przed tobą 4 zedsy. Po części zazdroszczę PeCetowcą, że gra przed nimi. Co prawda jestem może dopiero w połowie wątku głównego ale początki obcowania z gra są dla mnie zawsze najlepsze.
Piotrek66 jak zwykle walnął gafę. Na oficjalnej stronie Undead Labs czytamy „We have sold more than a quarter million copies since we released the game two days ago. State of Decay has smashed all kinds of records. The only game that ever sold more on XBLA this fast was Minecraft…an already hugely popular game.” Czyli nie że sprzedało się lepiej niż Minecraft, a odwrotnie to Minecraft był jedyną grą, która w tak krótkim czasie sprzedała się lepiej od SoD
Idę śćiągać. 🙂
Jeśli gra ma oficjalną datę premiery na PC (25 czerwiec) to na 100 % się pojawi 🙂 .
Najlepsza zagrywka w grze? Auto + horda = czołowa masakra (ewentualnie – przywalić komuś z drzwi nabiera soczystego znaczenia) 😀
sposób na zrobienie popularnej gry obecnie. Zrób grę w dowolnym gatunku, wrzuć tam zombi. Murowany hit. Popularność tematyki żywych trupów mnie dziwi. Jest tyle ciekawszy motywów. Widać graczom nie wiele do szczęścia trzeba 😀
no cóż, nie ma co ukrywać, że obecnie jest 'boom’ na zombie, konkretnie jakoś tak od czasu premiery L4D czyli to już szmat czasu 😀 ale takiej gry w tym klimacie jeszcze nie było i… nie mogę się doczekać premiery na PC! 🙂
było DayZ 😛 tylko, że to multi. Mimo wszystko, też czekam. Jak czas pozwoli to zagram.
Przestałem grać po dwóch godzinach… Ja nie mam nic przeciwko perma-death jeśli winika to z winy gracza, ale jeśli nagle z [beeep] wychodzi jakieś nowe zombie, który bierze mnie na hita, zabijając moją najlepszą postać z całym najlepszym ekwipunkiem i nie mam szansy odpalić poprzedniego sejwa, to ja dziękuję bardzo. 1600 MP w błoto…
@GrowlingM1ke – po ten ekwipunek można wrócić nową postacią – nie trzeba jakoś bardzo grindować, by wyrównać staty. Co do braku możliwości odpalenia savea – takie ryzyko 🙂
Już nie mówiąc o bugach:|1. Zombie clipują przez śćianę|2. Zombie, które widzą przez ścianę.|3. Niekiedy idiotyczne zachowanie AI
Za to klimat, postacie, otwarty świat i gameplay są bardzo dobre, więc jeśli nie denerwuję was to co przedtem wymieniłem to śmiało kupować. Ja muszę trochę ochłonąć z rage’a i może jutro podejmę ponowną próbę. 🙂
@groznex Nie rozumiem o co ci chodzi 😉
I bardzo dobrze. Liczyłem na tę grę.
Teraz czekamy na zapowiadaną wersję pc…BŁAGAM!
Grałem w demo i jest jak na razie dużo bugów. Poczekam aż naprawią…
Dzięki eskel za datę premiery… Już szykuję pieniążki 🙂
@Eskel047 To że GOL podaje taką datę nie oznacza, że gra się wtedy pojawi. 😀 O ile mi wiadomo premiera wersji PC jeszcze nie została zapowiedziana.
Na oficjalnym forum tej gry są plotki, że to Microsoft blokuje Undead Labs przed wydaniem gry na PC, ponieważ chce ją mieć przez jakiś czas na wyłączność…
@groznex – jakie to polskie. 🙂 „Ja mogę grać – panie Boże, spraw żeby jeszcze ten obok nie mógł, tak bardzo proszę”. Zupełnie jak z tego smutnej anegdotki o krowach: „Kiedy Amerykanin ma krowę, a sąsiad dwie, to Amerykanin zarobi i kupi drugą. Polak będzie się modlił, żeby obie sąsiada zdechły.” Pasuje do Ciebie jak ulał kolego
Można spać w tej grze? By czas przewinąć? Także, gra się kończy? Czy można grać i szkolić postacie do perfekcji? I jeszcze jedno pytanie, czy można budować rożne rzeczy? Robić sobie bazy gdzie tylko się chce?
Myślałem że ta gra będzie też na PC ;/
Wersja PC prawdopodobnie 25 czerwca jak podaje serwis gry-online.|@Subaru jestem po około 2h grania i z tego co odkryłem to można grać wieloma postaciami – oczywiście przy okazji je rozwijając. Bazę teoretycznie też można sobie postawić gdzie się chce ale jeszcze nie próbowałem. Budować można barykady, żeby zoombi nie właziły przez okno^^
nie będzie PS3 ?
Demo nie zachęca. Począwszy od kompletnego braku klimatu, przez katastrofalny model jazdy, aż po jeden z najgorszych systemów walki w historii gier. Sporą wadą jest również świrująca kamera. Lepiej sprawdziłby się widok FPP.|Zalety jakie udało mi się zauważyć podczas godzinnego dema to otwartość świata (nie dość, że największy w historii gier arcade, to można wejść do prawie każdego budynku).
@Attack Będzie, będzie. 😀
Mój kumpel uważa, że się czepiam, ale gdy odpaliłem demo i zobaczyłem jak moja postać „ślizga” się po tej podłodze to już wiedziałem, że irytowałoby mnie to przez całą grę, ogólnie kolejna gra z zombie, która sprzeda się w 99%tach dlatego, że są tam właśnie zombie. Ja mimo wszystko nie rozumiem aż takiego szału na tą grę, wyłączyłem demo po 15 minutach, ale widzę, że gra może się podobać
@SiaraV0|Gier z zombie od czasu L4D czy Nazi zombies w CoD 5 było wiele i zapowiada się, że nadal będzie (Dying Light itd.). Sam jestem już tym zmęczony ale takiej gry z zombie jak SoD nie było. Rpg + sandboks + strategia + survival
Bad news… http:www.rockpapershotgun.com/2013/06/08/state-of-decay-still-coming-to-pc-but-not-soon/
Ja powiem tyle: UberHaxorNova.