
State of Decay 2 będzie większe

Zapowiedziany podczas tegorocznych E3 sequel State of Decay przewietrzy znajomą formułę. W jaki sposób? Na to pytanie odpowiedział właśnie szef Undead Labs, Jeff Strain, który wyjawił, co jest dla studia priorytetem.
Przede wszystkim – twórcy zamierzają odpowiedzieć na jedną z bolączek poprzedniczki i przedstawić nam „znacząco większy” świat. Developer nie jest jednak gotowy, by już teraz mówić o kilometrach kwadratowych czy opowiadać o regionach lub poszczególnych lokacjach.
Podczas czteroosobowego co-opa będziemy mieli sposobność rozdzielić się na mniejsze teamy. Jak uwrażliwia twórca – będzie to cokolwiek przydatne (Strain podaje za przykład sytuację, w której dwie osoby cofają się do okolicznego supermarketu i starają się pozyskać zaopatrzenie, a pozostali kontynuują odpieranie fal żywych trupów).
Szef studia pochwalił również nową technologię (CryEngine, na którym opierała się „jedynka”, został wyparty przez czwartą wersję Unreal Engine’u), podkreślając łatwość tworzenia z wykorzystaniem nowych narzędzi.
Gra ukaże się w przyszłym roku na PC (z Windowsem 10) oraz XBO.

Czytaj dalej
8 odpowiedzi do “State of Decay 2 będzie większe”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
dsaasddas
Jedynka była przyzwoitą produkcją choć mocno repetytywną 🙂 Chętnie przyjrzę się sequelowi.
„…Gra ukaże się w przyszłym roku na PC (z Windowsem 10…” Umm… że jak? Już zaczynają się gry które nie mają kompatybilności z 7? Tak na serio?!
Hmm,gears of War 4 i Quantum Break wymagają w10 już od dawna …
@lukasbig08 – a wiesz, że to, iż ta gra raczej nie wychodzi na PS4 nie jest przypadkowe? 🙂
@podbielski – no, akurat Quantum Break po jakimś czasie dostał wersję na Steam w DX11, która nie wymaga Windowsa 10.
@kamil950 w końcu to 'majkrosoft’ więc nie dziwota, że nie wyjdzie na PSa… Lecz przymus 10 to przegięcie sprawy- wytrzymałem na 10 30 min gdy była za frajer.. Nie przewiduje możliwości ponownego przeniesienia się na ten system
@lukasbig08 – rozumiem twój ból, też chcę odpalać topowe produkcje na swoim Windowsie 98!