
StarCraft II: Heart of the Swarm z „programem treningowym”. AI nauczy nas grać w sieci!

W rozmowie z serwisem PCGames Mike Morhaime, prezes Blizzarda ujawnił, że nowy tryb do StarCrafta II, który pojawi się w Heart of the Swarm, pozwoli graczom potrenować ze sztuczną inteligencją w nierankingowych meczach skonstruowanych tak, by przypominały rozgrywki w sieci. Poziom trudności starć ma rosnąć stopniowo, wraz z kolejnymi zwycięstwami.
Co ciekawe przeciwnicy sterowani przez komputer będą udzielać rad dotyczących rozgrywki. Według Morhaime’a, nowy tryb ma pomóc graczom wejść w rozgrywki sieciowe. Jak mówi:
Chcemy, by gra była w większym stopniu przystępniejsza dla graczy, którzy nie czują się na siłach, by od razu wejść do wielkiej rywalizacji w sieci. Wiele osób nie przechodzi z gry w singlową kampanię do gry w sieci – nic nie wiedzą o graniu przeciwko innym ludziom. Trzeba im pomóc.

Czytaj dalej
15 odpowiedzi do “StarCraft II: Heart of the Swarm z „programem treningowym”. AI nauczy nas grać w sieci!”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Dla graczy StarCrafta II toczących boje głównie w „singlu” przejście do rozgrywek sieciowych jest ogromnym wyzwaniem. W nadchodzącym rozszerzeniu Heart of the Swarm Blizzard pójdzie na rękę takim osobom i wprowadzi „program treningowy” – tryb, w którym będzie można potrenować w walce z AI.
Powiem krótko Starcraft 2 to mistrzostwo sience fiction, z każdym dodatkiem jest coraz lepszy i w pełni zasługuje na to aby go nie piracić tylko mieć oryginał, jedynym minusem dla mnie jest to że nie można ustawić sobie wersji kinowej tylko trzeba się pomęczyć aby takową uzyskać bo nie wyobrażam sobie słuchać zergów czy protosów w naszym języku i mam nadzieje że takowa opcja kiedyś będzie.
Nic nie jest w stanie przygotować na maszyny z korei
heheheh @DarkTemplar nic dodac nic ująć:D ale podoba mi sie takowa opcja. czekamy z bracikiem przełokropnie na ten dodatek
No mi by się to przydało, jestem RTSowym singlowcem i prawdę mówiąc ani mi się śniło brać za multi w RTSach…
@Piotrek666|W becie Heart of the Swarm jest opcja zmiany tekstów i audio dialogów na dowolną wersję językową. Jeśli chcesz możesz nawet mieć chińskie napisy i rosyjskich aktorów. W becie opcja ta jeszcze nie działa, ale sama jej obecność w MENU/LANGUAGE świadczy o tym iż w pełnej wersji będzie taka możliwość. Także twój problem wraz z HotS’em zniknie. Jeśli nie macie bety to złóżcie pre-ordera w Empiku/Amazaonie/gram.pl – dają w zamian klucze. Jeśli nie macie tyle kasy to na allegro są keye po 1
* po 1 zł
Dżizas, zacytowane powyżej słowa zabrzmiały jak zaproszenie na jakąś grupową terapię 😉 Ja powiem tak: AI guzik nauczy. Komp gra do bólu schematycznie. Owszem, można się podszkolić z rozbudowy bazy, skrótów klawiszowy ale nie ma bata by AI mógło popisać się kreatywnością na poziomie człowieka. A właśnie praktyka z tymi ostatnimi będzie najlepszym treningiem.
@FerrouA zdajesz sobie sprawę że to niekiedy w takich rozgrywkach to właśnie ludzie odstają często od poziomu A.I ? 🙂
[beeep], czekamy na dodatek ;]
Może pomoże mi to w końcu wejść do mastera ;d
Pani ze zdjęcia na tapetę 🙂 .
Że się tak zapytam – jak AI może przygotować do gry z innymi graczami… ? Normalnie można stosować wszystko – pułapki, wyciąganie przeciwnika w pole oraz multum innych, że się tak wyrażę, unikalnych sposobów – i jak zaprojektować komputer, by też robił coś takiego?! Wygrać z 2 szalonymi AI – żaden problem, tylko jak mają one zacząć grać jak prawdziwy gracz, który mając małe wojska tak naprawdę może wszystko? (z „wszystkim” w granicach rozsądku, oczywiście…)
Oczywiście, Blizzard stara się jak może, ale tym razem chyba siebie przecenił… na niektórych graczy nie da się przygotować :] A zapowiedź zrobiła swoje – dodatek kupię, chociażby aby zobaczyć jak to ma działać ;]
To również zagranie pod już istniejącą (i powoli topniejącą) bazę graczy multi – nagły przypływ graczy „od dołu” powinien przynieść sporo awansów.Tapeta z panią ze zdjęcia: http:i.imgur.com/hYfwc.jpg