rek
rek

Star Wars: Squadrons na Xboksie Series X/S w 120 fps-ach, na PS5 tylko w 60

Star Wars: Squadrons na Xboksie Series X/S w 120 fps-ach, na PS5 tylko w 60
Na pocieszenie: jedni i drudzy zagrają wspólnie.

Następna generacja przyniesie sporo zmian, ale nawet tacy konserwatyści jak ja nie muszą się niczego obawiać. Na nowych konsolach grać będziemy mogli również w gry z PS4 i Xboksa One, więc zmiany możemy dawkować sobie stopniowo. Choć domyślnie wszystkie tytuły mają działać lepiej po zmianie urządzenia, wielu twórców i wydawców postanowiło przygotować wersje specjalnie przygotowane dla PlayStation 5 czy Xboksa Series X/S.

W tym gronie znalazło się także Electronic Arts. Firma podzieliła się szczegółami dotyczącymi kilku jej gier, w tym przede wszystkim Star Wars: Squadrons. Na Xboksie Series X/S tytuł EA Motive zaoferuje dwa tryby wyświetlania obrazu, które zmuszą nas do wyboru: lepsza grafika czy wyższa wydajność. W tym pierwszym przypadku doczekamy się nowego systemu oświetlenia przy 1440p i 60 fps-ach na Series S oraz 2160p (czyli 4K) przy 60 fps-ach na Series X. Jeżeli postawimy na wydajność, konsola wygeneruje obraz w 120 klatkach na sekundę przy zachowaniu powyższych rozdzielczości (różnica będzie tylko w oświetleniu).

Posiadacze PS5 niestety takiego wyboru nie dostaną:

Star Wars: Squadrons na PlayStation 5 będą działać z ulepszonym oświetleniem, w tej samej rozdzielczości i liczbie klatek na sekundę, co na PlayStation 4 Pro.

Czyli na PS5 musimy pogodzić się z 60 fps-ami oraz dynamiczną rozdzielczością pomiędzy 1440p i 4K. 

EA Motive potwierdziło też, że posiadacze wszystkich platform zagrają wspólnie. 

rek

5 odpowiedzi do “Star Wars: Squadrons na Xboksie Series X/S w 120 fps-ach, na PS5 tylko w 60”

  1. Na pocieszenie: jedni i drudzy zagrają wspólnie.

  2. KEKW

  3. Stokrotne dzięki Redakcjo! Właśnie pomogliście mi podjąć decyzję, którą konsolę wybrać na premierę xD

  4. Nie do wiary szybki dysk ssd jednak nie zwiększa mocy konsoli?

  5. @solwitar Co nie?

Dodaj komentarz