
Star Wars: Battlefront II – Prawie 10 minut gameplayu z walkami w kosmosie [WIDEO]
![Star Wars: Battlefront II – Prawie 10 minut gameplayu z walkami w kosmosie [WIDEO]](https://staging.cdaction.pl/wp-content/uploads/2025/03/bf5d80b7-1ffb-40fd-bd99-a36ac6b81379.jpeg)
Tak to wygląda w praktyce.
EA obiecywało, że druga część Star Wars: Battlefront zafunduje nam znacząco usprawnione bitwy statków kosmicznych. W ostatnich dniach mieliśmy do czynienia z istną karuzelą zwiastunów tego elementu gry. Najpierw w mniej lub bardziej przypadkowy sposób do sieci wyciekł niepełny, skrócony materiał, a niedługo później jego śladem ruszył oficjalny filmik (znajdziecie go TUTAJ). Teraz można już zobaczyć kosmiczne myśliwce w praktyce. Widoczne poniżej nagranie prezentuje pełen mecz. Przy okazji można również rzucić okiem na poszczególne typy maszyn.

Czytaj dalej
10 odpowiedzi do “Star Wars: Battlefront II – Prawie 10 minut gameplayu z walkami w kosmosie [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Tak to wygląda w praktyce.
Mnie tym kupili od zawsze uwielbiałem grać jako pilot w Battlefrontach tryb stworzony spexjalnietdla mnie 🙂 Naprawdę wygląda to świetnie jedyne co mi się nie podoba to ta mieszanka bohaterów no ale jak się chce mieć ich dużo w grze to trzeba iść na kompromisy.
Mnie już mają z powodu braku seasons passa, płacę raz i spokój.
Mnie osobiście bardzo boli te hmm… zwalnianie statku w kosmosie. Oglądając ten gameplay poczułem jakby ta gra była wolna. Jak na kosmos to małe prędkości rozwijają. Np 5:35 praktycznie zatrzymał się w miejscu by sobie postrzelać w cel. Nie mówię, że to jakoś bez sensu czy coś, ale jakoś z filmów co pamiętam to wojny w kosmosie to mijali się z ogromną prędkością etc. Tak czy inaczej gra wygląda dla fanów tego uniwersum na ciekawą (sam nie jestem fanem SW jak i Sci-Fi)
Jano900 nie cieszył bym się tak tym. To jest EA więc skoro nie ma seazon pasa to zapewne będą jakieś mikropłatności. Szkoda że znów nie pokazali singla.
@fanboyfpsow Wy ludzie jesteście naprawdę głupi. Pokazują z kampanii – płacz, że ujawniają za dużo, spojlery itp. itd. Nie dają nic – płacz bo nic nie pokazują, więc nie możecie sobie ponarzekać, że ujawniają za dużo.
Misje z kampanii pewnie pokażą w okolicy bety czyli wrzesień/październik na razie skupili się na multi bo to ten tryb jest tym głównym.
Kurde. Przypomnieli mi jak to dawniej było jak się grało w Starfightera. Chyba trzeba zbierać na preorder.
Gierka może być fajna ale dwie rzeczy mi się nie podobają:|1. Sokół dostaje z rakiety i nadal leci sztywno jak po szynach. Powinien się co najmniej zachwiać.|2. Zniszczone duże statki rozpływają się w przestrzeni kosmicznej. Ich zniszczone wraki powinny unosić się w przestrzeni dynamicznie zmieniając pole bitwy i swoim dryfem zagrażając innym statkom. |Wydaje mi się, że w dzisiejszych czasach bez problemu można by to było osiągnąć i grałoby się znacznie ciekawiej.
To fakt mogły by po nim szczątki zostawać ale to znów mogło by podnieść wymagania gry bo musiał by być przynajmniej zastosowany zaawansowany pyix jeśli mówimy o zachowaniu się szczątek w czasie rzeczywistym a do tego zaś jest potrzebne sporo mocy obliczeniowej.