rek
rek

Star Wars: Battlefront II – Dzięki Epicowi po grę sięgnęło 19 milionów nowych graczy

Star Wars: Battlefront II – Dzięki Epicowi po grę sięgnęło 19 milionów nowych graczy
Serwery ich nienawidzą. Znaleźli jeden prosty sposób, żeby zwiększyć liczbę grających. ZOBACZ JAK.

Electronic Arts zrobiło wielką krzywdę drugiej części Battlefronta, wymyślając dla niego model biznesowy. W „jedynce” fanów irytowała dość skromna zawartość edycji podstawowej i wymóg kupowania kolejnych DLC, by mieć z kim grać. Kontynuacja porzuciła to rozwiązanie na rzecz lootboksów – i to tak agresywnie wchodzących w strukturę rozgrywki, że wydawca dość szybko z całego pomysłu się wycofał, by przeprojektować całkowicie system rozwoju.

DICE reputację odbudowywało długo, ale ostatecznie gracze się z Battlefrontem II polubili. EA postanowiło więc rozszerzyć bazę użytkowników, rozdając darmowe egzemplarze produkcji w Epic Games Store. Takie podejście spodobało się wszystkim… no, oprócz ludzi odpowiedzialnych za serwery.

Twórcy podzielili się teraz informacją, jak wiele osób skusiło się na promocję w EGS-ie.

Ponad 19 milionów nowych graczy (no dobra, część na pewno posiadała już grę na innych platformach) faktycznie robi wrażenie. Pytanie tylko, jak wielu z nich faktycznie zostanie przy Battlefroncie na dłużej – od zeszłego roku tytuł nie jest już przecież rozwijany.

rek

13 odpowiedzi do “Star Wars: Battlefront II – Dzięki Epicowi po grę sięgnęło 19 milionów nowych graczy”

  1. Boże, nie wierzę w EA. Cudownie że odpuścili sobie tą grę w takim razie :)))

  2. Jest tam kampania single?

  3. Im mniej EA zajmuje się grą tym lepiej dla gry – o ironio 😀 Może trzeba wprowadzić nową formułę post developingu – najpierw wypuszcza się na szybko pustawego gniota z mikrotransakcjami, a potem produkcja dojrzewa jak ser i robi się całkiem niezła xD Choć patrząc właśnie na B2, czy No man’s sky to właściwie już się takie podejście praktykuje

  4. @McLusky jest, ale to wszystko co można o niej właściwie powiedzieć, multi to danie główne

  5. @mrozman zapomniałeś o CP2077

  6. @mrozman trochę nie rozumiem, właśnie dlatego że zaczęto się słuchać graczy z tej gry coś wyszło. Ona i tak jest wciąż bardzo niedopracowana, z wieloma bugami i problemami w kwestii balansu rozgrywki, ale bardzo się polepszyła bo zaczęto robić właśnie coś dla graczy a nie tylko kasy. Szkoda, bo gra złapała wiatr w żagle a oni nagle porzucili cały projekt. Sam byłem zszokowany no ale cóż

  7. Tak, ale to Dice rozwijało grę, a pierwsyzm krokiem do tego było EA które oberwało po głowie od Disney’a za kontrowersje, więc wycofali się z ekstremalnej monetyzacji. A sam bardzo bym chciał by znów zaczęli go rozwijać, teraz mają świetny punkt wyjścia do dodawania kolejnych zawartości. Po prostu chciałem zwrócić uwage jak bardzo odsunięcie odgórnych założeń, które wyszły od EA wpłynęło później na plus tej grze

  8. „Serwery ich nienawidzą. Znaleźli jeden prosty sposób, żeby zwiększyć liczbę grających. ZOBACZ JAK.”Chyba wkradł się tutaj błąd, serwery kochają dużą liczbę graczy, bez nich te same serwery, gdy liczba graczy bardzo spada, są wyłączane.

  9. Nie wspieram gier EA MMO… Nie Ufam im… oni mi wyłączyć 2 gry… Nic nie chce od nich nawet za darmo

  10. @down to nie MMO

  11. No ja sięgnąłem na parę gier i odinstalowałem. Zbyt „casualowy” gameplay dla mnie.

  12. Przeogromny chaos w każdej rozgrywce, waluta ktorą sie zdobywa ale nie da sie jej w jakikolwiek sposób wydać, rozwój postaci – nie istnieje, po dniu dwóch grania masz jedną klasą wymaxowane jakie karty chcesz. Gram 3 dzień i prawdopodobnie jutro idzie do kosza. A najgorsze to ta kamera z 3 osoby, przez która grajac z 1 osoby jestes w gorszej pozycji ZAWSZE. Taki se zapychacz na gierke dwie, ostatecznie nie polecam xD

  13. @down ciekawe, właśnie gdy zacząłem grać z pierwszej osoby to moje wyniki znacząco się polepszyły. Gdy się postaram przeważnie ląduję w pierwszej trójce czy piątce w grach na 40 osób. Przeważnie jednak „rolplejuję” klasy postaci, np. specialistem gram pod ukrywanie się i stawianie min itp. :p

Dodaj komentarz