
Star Citizen z 18 milionami dolarów na koncie. Planowane są sekwencje FPS [WIDEO]
![Star Citizen z 18 milionami dolarów na koncie. Planowane są sekwencje FPS [WIDEO]](https://staging.cdaction.pl/wp-content/uploads/2025/03/7d42c0a4-9375-4282-96a9-8dbbf8af854e.jpeg)
Star Citizen to nowa gra twórcy kultowego Wing Commandera, która zgromadziła jak na razie ponad 18 milionów dolarów. Developerzy ujawnili kolejny cel dodatkowy, który powinien przypaść do gustu fanom FPS-ów.
W chwili pisania newsa na koncie Star Citizen znajduje się 18,16 miliona dolarów. To niesamowity wynik, z którego zadowolenia nie kryje Chris Roberts, głównodowodzący całym przedsięwzięciem i szef założonego przez siebie studia Roberts Space Industries. W liście skierowanym do graczy dziękuje im za nieustające wsparcie i zdradza kolejny cel dodatkowy – jeśli uda się zebrać 20 milionów dolarów, w grze pojawi się możliwość prowadzenia walk w perspektywie pierwszoosobowej na powierzchniach planet. Tak więc bitwy toczyć się będą nie tylko w przestrzeni kosmicznej, ale i na lądzie.
Poniżej znajdziecie z kolei filmik poświęcony jednej z lokacji w Star Citizen:

Czytaj dalej
15 odpowiedzi do “Star Citizen z 18 milionami dolarów na koncie. Planowane są sekwencje FPS [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Star Citizen to nowa gra twórcy kultowego Wing Commandera, która zgromadziła jak na razie najwięcej pieniędzy od internautów, a fundusze wciąż płyną. Właśnie udało się zebrać łącznie ponad 18 milionów dolarów, a developerzy ujawnili kolejny cel dodatkowy, który powinien przypaść do gustu fanom FPS-ów.
Hmm…ciekawe jak wyszłoby połączenie takiego Planet Side 2 (olbrzymie mapy i multum graczy) z możliwością pilotowania statków kosmicznych ze StarCitizien. Trochę nie realne, ale pomysł ciekawy by był ;D
Coś niesamowitego, istny Mass Effect 4x
Zna ktoś wymagania? Nie wiem czy nie podjąć się upgrade’u kompa.
Brzmi smakowicie lecz czy twórcy podołają ? Mam nadzieje że tak 😉
Ta gra zapowiada się tak świetnie i niesamowicie, że po prostu się boję. Rozczarowania. Specjalnie nie śledzę za bardzo informacji na jej temat, żeby nie potęgować hajpu.
Wymagania są… spore 🙂 |Mam przyjemność testować niedawno wypuszczony Hangar Module – na moim Phenomie II x4 3.2ghz, MSI GTX 560 Ti 1gb i 4gb DDR2 przy rozdzielczości 1680×1050 na ustawieniach High gra chodzi 20-40fps, a karta graficzna wyje jak odkurzacz. Na Very High jest jeszcze gorzej 😛 |Nie zapominajmy jednak, że jest to wciąż pre-alpha bez żadnej optymalizacji – w ciągu następnych miesięcy wszystko może się zmienić.
Zvierzu akurat to czy karta wyje nie zalezy od karty tylko od zastosowanego chłodzenia. Jak kupiles suszarkowaty cooler to taki masz i koniec 😀
@Zvierzu – To ja już się boję jak u mnie będzie działać przy 1920×1080 (i7 920 @2.67, GTX 670 DirectCU 2 TOP Asusa i 6Gb jakiegoś ramu niewiadomego pochodzenia + HDD, który jest jak machina czasu – chrobocze jak dyski 15 lat temu 😀 )
RSI to nazwa fikcyjnej firmy, która będzie znajdować się w grze, a nazwa firmy, która tworzy SC to Cloud Imperium Games…
@Zvierzu, optymalizacja to jedno a ilosc bajerow, ktore wpakowali do hangaru, zeby pokazac graczom, ze cos robia o raz ze moga to drugie. Wyglada to fajnie, ale wiekszosc efektow docelowo zbedna ;-)Zobaczymy jak im z modulem DM/TDM wyjdzie kiedy to bedzie mozna sprawdzic jak sie lata i strzela.
@mack1908| | Przykro mi, że tak wiele wymagasz od Piotrek66. To tylko dziecko, nie bij go, każdy popełnia błędy, a Piotrek66 jeszcze więce! 🙂 | | Ten ułomny typ tak ma.
więcej* – brak edycji, NADAL, dzięki CD-Action…
Mnie się tam podoba ten pomysł. Wtedy to już będzie moja wymarzona gra.
iHS – FPS ZAWSZE był planowaną częścią gry – od początkowej kampanii na ich stronie www. To co dodali teraz to tylko rozszerzenie tej funkcjonalności o planety.