rek
rek
07.09.2013
Często komentowane 15 Komentarze

Star Citizen z 18 milionami dolarów na koncie. Planowane są sekwencje FPS [WIDEO]

Star Citizen z 18 milionami dolarów na koncie. Planowane są sekwencje FPS [WIDEO]
Star Citizen to nowa gra twórcy kultowego Wing Commandera, która zgromadziła jak na razie ponad 18 milionów dolarów. Developerzy ujawnili kolejny cel dodatkowy, który powinien przypaść do gustu fanom FPS-ów.

W chwili pisania newsa na koncie Star Citizen znajduje się 18,16 miliona dolarów. To niesamowity wynik, z którego zadowolenia nie kryje Chris Roberts, głównodowodzący całym przedsięwzięciem i szef założonego przez siebie studia Roberts Space Industries. W liście skierowanym do graczy dziękuje im za nieustające wsparcie i zdradza kolejny cel dodatkowy – jeśli uda się zebrać 20 milionów dolarów, w grze pojawi się możliwość prowadzenia walk w perspektywie pierwszoosobowej na powierzchniach planet. Tak więc bitwy toczyć się będą nie tylko w przestrzeni kosmicznej, ale i na lądzie.

Poniżej znajdziecie z kolei filmik poświęcony jednej z lokacji w Star Citizen:

rek

15 odpowiedzi do “Star Citizen z 18 milionami dolarów na koncie. Planowane są sekwencje FPS [WIDEO]”

  1. Star Citizen to nowa gra twórcy kultowego Wing Commandera, która zgromadziła jak na razie najwięcej pieniędzy od internautów, a fundusze wciąż płyną. Właśnie udało się zebrać łącznie ponad 18 milionów dolarów, a developerzy ujawnili kolejny cel dodatkowy, który powinien przypaść do gustu fanom FPS-ów.

  2. Hmm…ciekawe jak wyszłoby połączenie takiego Planet Side 2 (olbrzymie mapy i multum graczy) z możliwością pilotowania statków kosmicznych ze StarCitizien. Trochę nie realne, ale pomysł ciekawy by był ;D

  3. Coś niesamowitego, istny Mass Effect 4x

  4. Zna ktoś wymagania? Nie wiem czy nie podjąć się upgrade’u kompa.

  5. Brzmi smakowicie lecz czy twórcy podołają ? Mam nadzieje że tak 😉

  6. Ta gra zapowiada się tak świetnie i niesamowicie, że po prostu się boję. Rozczarowania. Specjalnie nie śledzę za bardzo informacji na jej temat, żeby nie potęgować hajpu.

  7. Wymagania są… spore 🙂 |Mam przyjemność testować niedawno wypuszczony Hangar Module – na moim Phenomie II x4 3.2ghz, MSI GTX 560 Ti 1gb i 4gb DDR2 przy rozdzielczości 1680×1050 na ustawieniach High gra chodzi 20-40fps, a karta graficzna wyje jak odkurzacz. Na Very High jest jeszcze gorzej 😛 |Nie zapominajmy jednak, że jest to wciąż pre-alpha bez żadnej optymalizacji – w ciągu następnych miesięcy wszystko może się zmienić.

  8. Zvierzu akurat to czy karta wyje nie zalezy od karty tylko od zastosowanego chłodzenia. Jak kupiles suszarkowaty cooler to taki masz i koniec 😀

  9. @Zvierzu – To ja już się boję jak u mnie będzie działać przy 1920×1080 (i7 920 @2.67, GTX 670 DirectCU 2 TOP Asusa i 6Gb jakiegoś ramu niewiadomego pochodzenia + HDD, który jest jak machina czasu – chrobocze jak dyski 15 lat temu 😀 )

  10. RSI to nazwa fikcyjnej firmy, która będzie znajdować się w grze, a nazwa firmy, która tworzy SC to Cloud Imperium Games…

  11. @Zvierzu, optymalizacja to jedno a ilosc bajerow, ktore wpakowali do hangaru, zeby pokazac graczom, ze cos robia o raz ze moga to drugie. Wyglada to fajnie, ale wiekszosc efektow docelowo zbedna ;-)Zobaczymy jak im z modulem DM/TDM wyjdzie kiedy to bedzie mozna sprawdzic jak sie lata i strzela.

  12. @mack1908| | Przykro mi, że tak wiele wymagasz od Piotrek66. To tylko dziecko, nie bij go, każdy popełnia błędy, a Piotrek66 jeszcze więce! 🙂 | | Ten ułomny typ tak ma.

  13. więcej* – brak edycji, NADAL, dzięki CD-Action…

  14. Mnie się tam podoba ten pomysł. Wtedy to już będzie moja wymarzona gra.

  15. iHS – FPS ZAWSZE był planowaną częścią gry – od początkowej kampanii na ich stronie www. To co dodali teraz to tylko rozszerzenie tej funkcjonalności o planety.

Dodaj komentarz