rek
rek
23.08.2013
4 Komentarze

Star Citizen: Pierwszy grywalny moduł w przyszłym tygodniu, wersja na next-geny niewykluczona

Star Citizen: Pierwszy grywalny moduł w przyszłym tygodniu, wersja na next-geny niewykluczona
Star Citizen to growy projekt, który zgromadził najwięcej funduszy od internautów – na potrzeby produkcji zebrano aż 20 milionów dolarów. Już wkrótce osoby, które wpłaciły datki, będą mogły zobaczyć, jak zostały spożytkowane ich pieniądze – za kilka dni udostępniony zostanie pierwszy grywalny moduł tytułu.

W rozmowie z serwisem Eurogamer Chris Roberts, główny projektant Star Citizen, zdradził, że pierwszy grywalny moduł gry darczyńcy otrzymają już w przyszłym tygodniu. Pozwoli on zwiedzić wirtualny hangar gracza. Kolejny element produkcji pozwalający zasiąść za sterami myśliwca pojawi się przed końcem roku, zaś w marcu 2014 opublikowany zostanie tryb z planetami.

Roberts podkreślił przy tym, że w tej chwili cały budżet Star Citizen pokryty został z pieniędzy fanów. I nic dziwnego – na potrzeby projektu zgromadzono aż 20 milionów dolarów, co jest wynikiem rekordowym. Aha – developerzy nie wykluczają też wydania produkcji na next-genach, jako że są to „potężne PC-ty ze specjalnym systemem operacyjnym”. Wymagałoby to jednak współpracy ze strony Microsoftu oraz Sony, którzy musieliby się zgodzić na publikację darmowych dodatków.

Pytanie tylko czy jest to możliwe.

rek

4 odpowiedzi do “Star Citizen: Pierwszy grywalny moduł w przyszłym tygodniu, wersja na next-geny niewykluczona”

  1. Star Citizen to growy projekt, który zgromadził najwięcej funduszy od internautów – na potrzeby produkcji zebrano aż 20 milionów dolarów. Już wkrótce osoby, które wpłaciły datki, będą mogły zobaczyć, jak zostały spożytkowane ich pieniądze – za kilka dni udostępniony zostanie pierwszy grywalny moduł tytułu.

  2. Co za problem zaimplemetować darmowe dodatki jako patche? Sony chyba nie bierze za łątki pienidzy, ms _chyba już_ też nie

  3. @szymons – choćby taki, że zarówno jedni i drudzy mogli by chcieć zagarnąć coś dla siebie i domagać się zawartości tylko dla swojej platformy. Niech najpierw wydadzą to na pecety tak jak trzeba i rozkręca porządne wsparcie popremierowe, bo to pecetowcy im grę sfinansowali. O next genach niech myślą później.

  4. Na razie nie ma co o tym myslec. Do ukonczenia prac nad wersja PC nawet nie zaczna zadnych negocjacji zwiazanych z wersja konsolowa. A pozniej pewnie tez nic z tego nie wyjdzie – wedlug ankiet ponad 70% graczy jest przeciwsko wypuszczaniu wersji na konsole. Glownie dlatego, ze to jest sprzeczne z calym podejsciem do projektu. Jesli wersja konsolowa mialaby powstac – najpewniej zajeloby sie nia zewnetrzne studio.

Dodaj komentarz