rek
rek

Star Citizen: Nowy update, nowy silnik, nowy moduł FPS [WIDEO]

Star Citizen: Nowy update, nowy silnik, nowy moduł FPS [WIDEO]
Studio Cloud Imperium Games ogłosiło, że Star Citizen – największy sukces crowdfundingowy w historii – przesiadł się na nowy silnik autorstwa Amazonu. Ci, którzy wsparli produkcję, dostali też nową aktualizację wprowadzającą moduł FPS-owy.

Jak twierdzą twórcy, przesiadka na Lumberyard (tak nazywa się znajdująca się jeszcze na etapie bety technologia Amazonu) była „bardzo gładka i łatwa”. Wcześniej Chris Roberts i spółka bazowali na CryEnginie, a Lumberyard to właśnie rozwinięcie tego silnika – do kasy Cryteka (przeżywającego obecnie trudne chwile) trafiła swego czasu opłata licencyjna w wysokości 50 milionów dolarów, a Amazon zmodyfikował zakupione od Niemców rozwiązania. Twórców Star Citizena (i jego kampanii singlowej zatytułowanej Squadron 42, która również działać będzie na Lumberyardzie, a ma się ukazać w 2017 roku) przekonały do przeszczepu serca produkcji „przełomowe rozwiązania dla gier online”, w tym głęboka integracja z infrastrukturą sieciową Amazon Web Services oraz możliwość łatwego streamowania rozgrywki na Twitchu. Amazon wykorzystywał do tej pory swoje narzędzie wewnętrznie, a jakiś czas temu pokazał trzy pierwsze gry pecetowe własnej produkcji.

Najświeższa aktualizacja Star Citizena dostępna dla tych, którzy wsparli finansowo projekt, Alpha 2.6, działa już na nowym silniku. Najważniejszym jej elementem jest pierwsza wersja Star Marine, czyli modułu FPS-owego. Wraz z update’em do sieci trafił zwiastun reklamujący potyczki w dwóch trybach (Elimination, czyli „każdy sam”, oraz Last Stand, w którym drużyny walczą o strefy) na dwóch dostępnych obecnie mapach.

rek

18 odpowiedzi do “Star Citizen: Nowy update, nowy silnik, nowy moduł FPS [WIDEO]”

  1. Ile mozna robic gre ? kiedy premiera ciagle wersja alpha…

  2. Jeżeli chcesz żeby gra była dopracować i rozbudowana to musisz poczekać nawet kilka długich lat. Zobacz sobie np. na batelfildy. Wychodzą średnio co dwa lata, a i tak są w dniu premiery niedorobione.

  3. Można też robić gry latami ( duke, final fantasy xv, I wiele innych) i wypaść tylko dobrze, bądź bardzo dobrze. Z takimi pieniedzmi i z taką ilością czasu oczekuje że star citizen bedzie co najmniej perfekcyjny

  4. Mozna tez byc Redami, robic grę przez dobre pare lat i wydać ją jako majstersztyk |Więc da się, tylko pytanie czy twórcom SC tez sie uda

  5. @Victarion tyle ile każdy inny nowy tytuł AAA (nie sequel). @Danon666 co najmniej perfekcyjny? Nic nie może być lepsze niż perfekcyjne. 😛 (wiem, czepiam się ale się zgadzam z Tobą, że mając takich fanów którzy wyłożyli tyle kasy nie mogą dać ciała.)

  6. @sabaru prawda. W dodatku battlefieldy mogą sobie pozwolić na tak szybką produkcję, bo są to gry już sprawdzone, na tym samym silniku z prawie identyczną mechaniką, dlatego twórcy nie muszą tyle dłubać nad tym.

  7. @Dominoo śmiem wątpić bo oczekiwania graczy już są tak ogromne, że nie są w stanie ich spełnić. To jest niestety wada transparentnego developingu gdzie gracze widzą wszystko co się zmienia jak na dłoni. Są ludzie którzy w tym widzą symulator kosmiczny, są tacy co widzą minecraft w kosmosie, są tacy co widzą arcadeową strzelankę albo tacy co by chcieli z tej gry mieć wszystko w jednym (jak czasem czytam na reddicie to się łapie za głowę – ostatnio wpadli na to czy będzie można robić tagi sprejem na ścianch)

  8. Z tym tagowaniem ścian to było dlatego, że ktoś wrzucił screena z jakimś hasłem wyborczym czy coś w ten deseń wysprejowanym na ścianie. Każdemu się nie dogodzi a w dodatku chris roberts co wymyśli to odrazu chce wrzucić w grę opóźniając tym samym premierę.

  9. Chris Roberts chce tą grą powiedzieć: No Man Sky? Nie słucham popu

  10. mi najbardziej nie podoba się, że fabularnie w tej grze AI jest zbanowane/nielegalne. Czyli nie uświadczymy droidów, dronów czy innych robotów. No chyba, że później jako jakieś pirackie

  11. Coś czuje że to może być płatna gra oby nie bo z single playerowej kompani mogą być nici czyl może jej nie być ogólnie to jest tak pokazywane jakby chcieli zrobić z tego jakieś MMO

  12. @Andriu – to jest płatna gra. Można już kupić i grać. To są właściwie dwie osobne gry. Single player jako Squadron 42 (można składać preorder premiera pewnie jakoś w 2017) a Star Citizen to MMO również płatne (kupuje się pakiet gry razem z wybranym statkiem i można już grać cały czas w alphę a po premierze w pełną wersję)

  13. Czyli to taki Duke Nukem Forever w edycji Early Access ? Zmieniamy co chwilę silnik a potem kończymy grę w nieskończoność, następnie ktoś inny wreszcie ją dokończy i wyjdzie średniak ? Eh.

  14. No właśnie jak to jest z ta grą ile ona właściwie kosztuje ?|Można za nią jakoś sensownie zapłacić – nie posiadając zagranicznego konta ?|Jestem w ogóle ciekaw czy na ten moment w ogóle opłaca sie to kupować, ile ludzi w to gra i co na ten moment można tam robić…

  15. W porównaniu do cryengine wygląda jak jakaś zubożona wersja konsolowa, czyżbym wróżył

  16. To jest lepszy CryEngine. Nie płaczcie ludzie, bo jeszcze nie widzieliście. Lumberyard wygląda bardzo dobrze, a pewnie zmienili by korzystać z cloud Amazona i tyle.

  17. @robin81, good b8 m8.|@dxh11, wygoogluj Star Citizen Polska to dowiesz się więcej. Do końca jutrzejszego dnia można też pograć za darmo.

  18. Shaker, Właśnie obejrzałem kilka filmików z Lumberyard i wszędzie obraz jest niewyraźny i nie ostry jak tu

Dodaj komentarz