
Stalker 2: Krótka wizyta w Zonie [WIDEO]
![Stalker 2: Krótka wizyta w Zonie [WIDEO]](https://staging.cdaction.pl/wp-content/uploads/2025/03/ebe77f0b-e176-4f4a-9e88-0959507c0004.jpeg)
Stalker 2 (S.T.A.L.K.E.R. 2) przypomina o sobie świeżutkim materiałem wideo. Choć znów nie jest to pokaz rzeczywistej rozgrywki, to króciutki teaser pozostawia po sobie naprawdę dobre wrażenie. Jak twierdzi studio GSC Game World, filmik ma prezentować główne odczucia związane z postapokaliptyczną przygodą: „dynamiczną zmianę scenerii, złowieszcze krajobrazy i wszechobecne poczucie nieuniknionego niebezpieczeństwa”. Dodam, że gra korzysta z technologii Unreal Engine.
W najnowszej odsłonie kultowej serii przeniesiemy się do otwartego środowiska, aby walczyć o przetrwanie i poznawać nieliniową fabułę. Ponoć ten ostatni element jest wrażliwy na nasze wybory. Stalker 2 pojawi się w 2021 roku na PC i Xboksie Series X/S. Gra już w dniu premiery będzie dostępna w ramach abonamentu Xbox Game Pass.

Czytaj dalej
26 odpowiedzi do “Stalker 2: Krótka wizyta w Zonie [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Ze spokojem tak gra mogłaby wyglądać, właściwie powinna.
Wygląda to na prawdę dobrze, i podoba mi sie że pokazali PDA 2.0 ;D
Jak w game passie to mam nadzieję, że nie chodzi tylko o xboxa… Oby gra nie była zakładnikiem epica…
@DETHKARZ Napewno będzie też na pc, przecież Stalker zawdzięcza życie modom
Pytanie tylko: czy będzie pobugowany jak Cyberpunk? Bo Stalker bez bugów to jak Stalker bez bugów, nie ma zabawy :V
Na pierwszym filmiku w sumie nie było nic ciekawego, oprócz anomalii przyciągającej samochody. Tutaj praktycznie nie pokazali nic, chociaż jakiś stalkerowy klimacik niby jest. Nie wiem, jestem dość sceptycznie nastawiony, bo to robią już zupełnie inni ludzie, niż poprzednie Stalkery. No i jeszcze uważam, że do Zony można wejść pierwszy raz, tylko jeden raz, czyli tylko za pierwszym razem było to coś naprawdę niezwykłego (lubię Czyste Niebo i Zew Prypeci, ale tylko Cień Czernobyla mnie pozamiatał). Tak więc
czekam, ale raczej nie spodziewam się, ze gra udźwignie oczekiwania. Obym się jednak mylił, ale pewnie będzie jak zwykle…
Słyszę… jegomość obleczony w zielony kostium trąca melancholijnie struny gitary. Dziatwa bandycka siedzi dokoła ogniska i zasłuchuje się w nostalgiczne brzmienia. Jeden z tubylców zwraca się do mnie „оружие убрал, towarzyszu… ат послушціе музыку”
winicej wincej dejta mnie to
dynamiczną zmianę scenerii, złowieszcze krajobrazy i wszechobecne poczucie nieuniknionego niebezpieczeństwa”|Mega, mega 🙂 |Będzie klimat! 🙂
Ważne, by świat nie sprawiał takiego specyficznego wrażenia pustego, jakie miałem w Zewie Prypeci. Sama gra oczywiście dla mnie jest bardzo fajna, ale wędrowanie w niej od lokacji do lokacji było takie meh.|Tutaj piszą o jednym z największych światów w grach. Jeśli będzie choćby pokroju Czarnorusi z DayZ lub większy to nie wiem jak będzie ta eksploracja wyglądała :/ Oby ta przechwałka nie wyszła grze na minus. Choć jeśli świat będzie tak ciekawie skonstruowany jak ww. Czarnoruś, to może będzie dobrze.
@DarZ – Kazdy ze Stalkerów był obrzydliwie pusty. Exploring nie istiał w ogóle. Dziesiatki skrzynek ktore mozna bylo zniszczyc i ktore nie miały przedmiotów do podniesienia, całkowicie puste CAŁE wielkie fabryki, w którym w ogóle nic nie ma i nie było. Mody oczywiscie to dzisiaj naprawiają, ale to był najgorszy element całej serii, i mam nadzieje że sie w dwójce ogarną.
@LordPoland Słusznie prawisz, milordzie :P|Choć z niektórymi lokacjami to może i zabieg celowy. W końcu Zona istniała już wtedy dość długo, a i Stalkerzy szperali tam dobre kilka lat, to wiele budynków zdążyli ograbić. Przecież to nie typowe RPG, gdzie każda jaskinia i każda ruina zapewni graczowi stertę lootu, pieniędzy i mnóstwo szkarad do ubicia.|Jeszcze inna sprawa, że w każdej części zdarzały się momenty, w których podczas wędrówki między lokacjami trzeba było uważać na grupy bandytów/mutantów
i obserwować z daleka, np. przez lornetkę, w jaki sposób podejść do nich lub ewentualnie jak je ominąć.|To akurat bardzo lubiłem, taka lekka immersja.|No nic – możemy tylko pomarudzić na pierwsze części i pomarzyć, co byśmy chcieli widzieć w dwójce. Jednak jedyne, co nam naprawdę pozostaje to czekać i zobaczyć na własne oczy, co nam sprezentują twórcy. Można mieć tylko nadzieję, że sprostają choć w pewnej części oczekiwaniom. I nie będą obiecywać gruszek na wierzbie jak CDPRED z CP2077…
FMV ….jego mać.
Niby fajnie, ale póki co sugerowałbym tonowanie oczekiwań. Burzliwa historia studia i generalna mizeria charakteryzująca stan techniczny wszystkich dotychczasowych gier z serii nie nastraja szczególnie optymistycznie. Lepiej być mile zaskoczonym niż oczekiwać nierealnego.
Stalker 2? Na xboxie? W Game Passie na premierę? AAAAAAAAAAAAAAAAA NUUUUUUUUUUUUUU CHEEKI BREEKI I V DAMKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE <3
W STALKER zawsze gralem na maksymalnym poziomie trudnosci i poczucie kruchosci oraz smiertelnego zagrozenia nigdy mnie w zonie nie opuszczalo. Eksploracja nawet z pozoru opuszczonych lokacji zawsze mogla zakonczyc sie tragicznie. Grupka dzikich psow, dzikow, jeden badz dwa celne strzaly z wrazego karabinu czesto rownaly sie smierci albo przynajmniej powaznym ranom. Zwlaszcza grajac w Lost Alpha
@KRZYZAK1410 Chyba nie wiesz jak w Stalkerze (I Metro też) działa system trudności, wszyscy grają na najtrudniejszym
Oby po przez przejście na UE5 gra nie doznała zbyt dużych uproszeń w mechanice w porównaniu do XRay.
Podejdę jak do CP2077 czy innych nahajpowanych do granic możliwości produkcji… na chłodno. To i ból tyłka będzie mniejszy jak się okaże że nie wszystko jest takie jak na zapowiedziach czy .|Czas by, odpalić hard bass, włożyć kominiarkę i dresiwo, przykucnąć… stare Stalker’y odkurzyć
@Pussynator Proponuję tak podchodzić do każdej gry – gdybym miał określać czy gra jest dobra na podstawie trailer vs rzeczywistość to bym chyba nienawidził wszystkich gier poza klasykami (które stanowią podstawę porównania). Nie jestem zachwycony CP2077 ale i tak jest lepiej niż ja się tego spodziewałem – jak najbardziej do grania, nawet jeśli wolę grać po raz enty w Skyrim’a z nową serią modów. Ja tam zawszę mam tylko nadzieję że sterowanie nie będzie pod konsole (nawet na PC czuć) przy nowych grach. :C
Ja już od paru lat podchodzę ostrożnie do praktycznie WSZYSTKICH gier. |Przede wszystkim ŻADNYCH preorderów, na spokojnie trza obserwować sytuację na premierę.|Druga sprawa, że gry obecnie bardzo szybko tanieją i zaledwie kilka miesięcy po premierze można je kupić dużo taniej, w pakiecie dostając przy okazji wszystkie dodatki, jakie do tej pory wyszły i wtedy naprawdę jest sens te gry ogrywać.
Nie no zwiastun zawsze fajnie wygląda pytanie jednak brzmi jak to realnie będzie w grze.
DarZ szczerze to nic mi chyba tak bardzo nie przeszkadza jak dodatkowa zawartość wypuszczona w późniejszym terminie. Szczególnie, ze dzisiejsze gry rzadko kiedy są warte przejścia drugi raz.
Jeśli was nie nauczył (enty z rzędu) case hajpa na grę przed premierą, choć przed chwilą mieliście cybergniota, to naprawdę zastanawiam się jak wy żyjecie na tym świecie skoro nie uczycie się na błędach…