
Squadron 42: Orientacyjne wymagania sprzętowe i fragment samodzielnej kampanii Star Citizena [WIDEO]
![Squadron 42: Orientacyjne wymagania sprzętowe i fragment samodzielnej kampanii Star Citizena [WIDEO]](https://staging.cdaction.pl/wp-content/uploads/2025/03/645c9bbb-6cbc-474f-b8b8-afddf82f3de4.jpeg)
Cloud Imperium ujawniło orientacyjne minimalne wymagania sprzętowe Squadron 42, singlowego odłamu Star Citizena. Uwagę zwraca przede wszystkim fakt, że niezbędne będzie 16 GB RAM-u. Warto jednak pamiętać, że na dobrą sprawę nadal nie wiemy, kiedy gra trafi ostatecznie na rynek, a ekipa Chrisa Robertsa nie raz udowodniła, ze pośpiech nie jest dla niej najważniejszy. Ktoś złośliwy mógłby zaryzykować tezę, że do tego czasu 16 GB RAM-u w wymaganiach minimalnych będzie już normą. Do rzeczy jednak:
Ekipa serwisu IGN przygotowała z kolei króciutki filmik prezentujący fragment rozgrywki. Usłyszycie w nim między innymi Marka Hamilla, czyli filmowego Luke’a Skywalkera. Aktor użyczył głosu postaci imieniem Old Man Colton.

Czytaj dalej
19 odpowiedzi do “Squadron 42: Orientacyjne wymagania sprzętowe i fragment samodzielnej kampanii Star Citizena [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
W jedną z ról wcielił się Mark Hamill.
RAM: 16 GB|Dysk: mocno zalecane SSD|coś jest raczej nie tak…
16 Gb Ram …takie wymagania w minimalnych to dopiero jak nowe konsole wyjdą , to za jakieś 3 lata. A to i tak będą wymagania nie pod Full HD tylko na wyższe rozdzielczości . 16 gb na minimalne to będzie gdzieś za 5-8 lat.
@toyminator|… czyli i tak ze dwa lata przed oficjalną premierą Star Citizena.
To Mark Hamill czy Conrad Verner z Mass Effecta?
Tak szczerze bo przestałem się już orientować ile lat oni już robią tak właściwie tę grę?
16 GB… a używać będzie pewnie mniej niż 4 GB… Z Battlefrontem od EA tak było.
Prędzej się doczekamy kolonii na marsie i sexbotów z w pełni funkcjonalnym ai i sztucznymi macicami niż star citizena XDDDDDDDDDD
Whooaaahhh…. Zaprezentowano króciutki filmik, który nie pokazuje wcale gameplay-u… Są jeszcze ludzie, którzy pokładają wiarę, że „Scam Citizen” kiedyś wyjdzie? Oo Do tego jeszcze te wymagania, 16 GB RAM, Dysk SSD, karta graficzna mocno zalecane 4 GB… Mogli od razu napisać, że najnowszego GTX Titana w SLI wymagają, a nie się ograniczać 😀
Aargh, nie przeszkadza mi fakt iż ma duże wymagania, tylko że za zalecany podzespół podaje sie dysk ssd wraz z nie małom jego ilością. Czyli gra będzie w czasie rzeczywistym ladować i przeładowywać olbrzymie ilości informacji. Informacji które powinny już wcześniej znaleźć sie w ramie.a które sie tam z jakiegoś powodu nie znalazły, to sugeruje ze relatywnie potrzeba jeszcze więcej ramu, lub że gre optymalizują… Wcale.
No trzeba jakoś zmusić ludzi do przesiadki na SSD.Zaraz podadzą że zwykły SSD nie wystarczy i trzeba mieć na m.2.Żeby nie było-mam dysk ssd i jest szybszy od hdd ale po co sztuczne przymuszanie do jego zakupu.
O. akurat mam 16 GB RAMu. Podwoiłem pamieć jak była w dobrej cenie. Przydaje się i do pracy, i do zabawy.
@DETHKARZ porównywać zamkniętego battlefronta na świetnie zoptymalizowanym silniku do Star Citizen, ja rozumiem te wszystkie hejty na wolny proces produkcji ale bez przesady z takimi durnotami.
Zrobiłem niedawno upgrade i niby spełniam te wymagania, ale martwi mnie, że to pewnie starczy jedynie na full HD… Ale kogo ja oszukuję, ta gra i tak nie wyjdzie w najbliższej przyszłości :v
@GGrzebyk Swietnie zoptymalizowanym? HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHA Gdzie bo nie widze. Na 1070 to sie tnie.
@czesiek77 radzę wymienić kartę, bo na mojej 1070 na maksymalnych jakich się da i wyższym skalowaniu rozdzielczości mam 100+fps XD
@GGrzebyk https:www.youtube.com/watch?v=PZW8b5h7dEw Dziekuje.
@GGrzebyk https:www.youtube.com/watch?v=rPP-B03Q55E Przyklad 2.
@czesiek77 a Ty umiesz kolego szanowny czytać ze zrozumieniem? Mówiłem o silniku BATTLEFRONTA a nie Star Citizen. Poziom komentarzy na tym portalu to coraz większa komedia. 😀