rek
rek
09.08.2013
8 Komentarze

Splinter Cell: Blacklist – Prace nad grą ukończone. Z tej okazji – nowy trailer [WIDEO]

Splinter Cell: Blacklist – Prace nad grą ukończone. Z tej okazji – nowy trailer [WIDEO]
Już za kilkanaście dni – 23 sierpnia – Sam Fisher ponownie pojawi się na ekranach naszych monitorów i telewizorów w Splinter Cell: Blacklist. Ubisoft ujawnił, że prace nad grą zostały nareszcie ukończone i produkcja zyskała tzw. „złoty” status. Nie będzie więc opóźnień premiery i z tej okazji udostępniono nowy, dosyć długi trailer.

Fakt, że Splinter Cell: Blacklist uzyskał „złoty” status oznacza, że płyta-matka powędrowała do tłoczni. Teraz trwa masowa produkcja krążków i pudełek, które powędrują na europejskie półki sklepowe 23 sierpnia.

W związku z tym Ubisoft opublikował nowy zwiastun gry. Jest on dość długi i trwa nieco ponad 7 minut. Miłego oglądania.

rek

8 odpowiedzi do “Splinter Cell: Blacklist – Prace nad grą ukończone. Z tej okazji – nowy trailer [WIDEO]”

  1. Będzie ciekawie. 🙂

  2. Co Fisherowi się stało w twarz?

  3. Operacja plastyczna cos jak Krzysiu Ibisz – z wiekiem coraz młodszy.

  4. A później na tydzień przed wypuszczą kolejny przypominający i jeszcze w dniu premiery kolejny upominający. A wszystko same shit inaczej zmontowane.

  5. Osobiście strasznie mnie to irytuje że z gry skradankowej, barrrrdzo zrobili grę akcji z elementami skradankowymi, zamiast postarzać bohatera to próbują się podlizać graczą i robią go coraz młodszego, niepotrzebne gadżety, takiewidzenie przeciwnikó, jakieś drony, OSTRZAŁ ARTYLERYJSKI. Według mnie to bez sensu, jak w conviction grało mi się dobrze, oraz niby dało grę się przejść po cichu, to tak naprawdę kto o tym wiedział. Chciałym powrotu do przeszłości z tą seria, ale wiem że to niemożliwe;/

  6. Teraz tylko czekać do premiery kilku patchów.

  7. Coś czuję, że jeszcze w tym roku na DVD w CDA pojawi się Splinter Cell Conviction

  8. Hmmm, USA w niebezpieczeństwie, a kasę na modyfikacje otrzymamy tylko za wykonywanie misji ? Dość naiwne, tak jak fakt, że przeciwnicy są „wyszkoleni” by kierować się w miejsce, w którym nas ostatnio zauważyli. No i pokazywanie śladów przeciwników, czyli ukłon w stronę noob’ów. Jeśli gra nie będzie ode mnie wymagała używania zbędnych ułatwień to faktycznie może być porządny stealth, z mnogością świetnie animowanych ruchów.

Dodaj komentarz