rek
rek
30.11.2012
Często komentowane 27 Komentarze

Splinter Cell: Blacklist ? Powrót starego, dobrego Sama. Skradanie i ogłuszanie na gameplayu [WIDEO]

Splinter Cell: Blacklist ? Powrót starego, dobrego Sama. Skradanie i ogłuszanie na gameplayu [WIDEO]
Kolejny dowód na to, że wbrew przewidywaniom graczy nadchodzący Splinter Cell: Blacklist pozwoli na cichą rozgrywkę. Najnowszy film opatrzony komentarzem twórców gry prezentuje fragmenty skradankowe oraz kilka ataków z zaskoczenia.

Nowy gameplay ze Splinter Cell: Blacklist::

rek

27 odpowiedzi do “Splinter Cell: Blacklist ? Powrót starego, dobrego Sama. Skradanie i ogłuszanie na gameplayu [WIDEO]”

  1. Kolejny dowód na to, że wbrew przewidywaniom graczy nadchodzący Splinter Cell: Blacklist pozwoli na cichą rozgrywkę. Najnowszy film, opatrzony komentarzem twórców gry, prezentuje fragmenty skradankowe oraz kilka ataków z zaskoczenia.

  2. Fajnie, że twórcy znowu postawili na skradanie. Jeszcze lepiej, że nie ograniczyli się do odświeżenia starej mechaniki, a wsparli ją elementami z Conviction

  3. @down Wy chyba sobie żartujecie. To, że dodali możliwość ogłuszania przeciwników nie oznacza w najmniejszym stopniu, że postawili na skradanie. Sama obecność tak głupiego systemu jak mark & eliminate temu kompletnie przeczy. To czy naprawdę postawili na skradanie będzie można zobaczyć dopiero przy konstrukcji poziomów i misji. Jeśli znów postawią mnie w sytuacji ”zastrzel ich swoją supermocą albo giń” to niech się wypchają. Animacje ładne, tak samo jak w Conviction.

  4. Abyss ma jednak ma rację- trzeba poczekać. Jednak JA mogę już teraz powiedzieć, ze animacje i ogólnie grafika mi się BARDZO spodobała !)

  5. Nie zobaczę miernika widoczności i dźwięku – nie zobaczą moich pieniędzy.

  6. @ShadowNinja – Naprawde, konkretny argument. Bazowac na takich przestarzalych motywach, ktore maja prawie 10 lat ? To moze lepiej zostan przy starych Splinter Cellach…

  7. @DartKoza A powiedz mi jak bardzo starym motywem jest najzwyczajniejsze w świecie line of sight na którym bazuje skradanie w Conviction i Blacklist?

  8. @Sanchezz Bullkupa, że się tak brzydko wyrażę. W Conviction w wielu sytuacjach używanie mark & execute było wręcz wymuszane. Nie chodzi mi o sekwencje cutscenkowe, ale o najzwyczajniejsze w świecie sytuacje gdzie podkraść normalnie się nie dało i trzeba było tego używać. Więc tak – każą używać.

  9. Wygląda to lepiej niż w Conviction ale to nadal nie jest stary dobry SC.

  10. @DarthKoza|Bazować na takich rzeczach jak możliwość zauważenia bohatera przez przeciwników?! PO CO!|Mogą ogólnie być slepi! Niech sam biega w jaskrawym stroju przy tym skaczac niczym kangur!|Ot świetny pomysł na gre!

  11. @DarthKoza Jeśli dla Ciebie bycie niewidocznym na skraju cienia jest ok, to jak najbardziej nie dotykaj Chaos Theory 🙂 .

  12. @Qvist91: tylko o to chodzi, że starego dobrego Splinter Cella ja już mam na płytach. W chwili obecnej chcę nowego, dobrego Splinter Cella. Ci z nas, którzy za 10 lat będą nadal grali to w dalszym ciągu będą miło wspominali Batman Arkham Asylum, ale raczej nie będą chcieli kupić produkcji opartej o dokładnie te same mechanizmy

  13. Gut 🙂 a bedę przeprowadzał obdukcję na niemilcach lol

  14. To że pokazują ruchy cichej eliminacji, które swoją drogą są słabe, bo szybkie i zbyt efekciarskie, co już mnie niezbyt pozytywnie nastawia do gry – nic nie znaczy. Na miarę gry „stealth” składa się konstrukcja poziomów, możliwości do pozostania w cieniu. Jeżeli nie oddadzą opcji, które bezpośrednio wpływają na wykrycie i konsekwencji z tym związanych to żądna to skradanka. Chowanie ciał? Poziom widocznoości? Miernik hałas?u? Już widac, że tych zabraknie.

  15. Nie chce pochopnie oceniać, ale już teraz te gameplaye nie napawają optymizmem. Jak oni prezentują ten ich „powrót do korzeni” oraz elementy „stealthu”, mam wrażenie, że robią ze mnie idiotę. PS: W ogole ten ich lektor mnie wkurza z tą jego manierą w głosie. Nawet w zwykłym komentarzu musza wstawić typowe amerykańskie efekciarstwo.

  16. Narazie mianem najlepszej stradanki jest Hitman Absolution oraz mniej – Dishonored. Zabawne, że SC, które niegdyś pod tym względem topowało, tak łatwo – na własne życzenie – oddało koronę 🙂

  17. @Deathdealer Dodali chowanie ciał, sam widziałem na jakimś gameplayu, ale tak jak pisaliśmy – to nic nie znaczy.

  18. MakeSomeNoise 1 grudnia 2012 o 13:41

    @Deathdealer nowy Hitman jest bardziej nastawiony na akcje, bo skradanki za bardzo mi nie przypominał beznadziejne AI cały model poruszania się dla mnie jest to gniot 2012.

  19. Kolejna profanacja serii…

  20. Powiem szczerze, przekonali mnie bardziej do nowego SC. Chociaż akcja jest znacznie szybsza (powiedzmy, że to konwencja), to wygląda jak stare dobre SC, a Sam nauczył się nowych sztuczek, więc nie marudźcie

  21. Na podstawie dwóch minut twierdzić że wygląda jak stare SC tylko dlatego że dodali nowe ruchy. Serio?

  22. Uciąć mu jęzor i git.

  23. @MakeSomeNoise – dziękuję za opinię. Ja całe szczęście mam z goła odmienną.

  24. Na Chaos Theory 2 nie mamy raczej co liczyć 🙁 .

  25. No nieźle. Banda ok. 20letnich, starych zgredów, nie uznających ŻADNYCH ułatwień. Niczym stary dziad komunistyczny oglądacie filmy na kineskopie i brzydzicie się nowymi plazmami (ALEGORIA, jakby ktoś nie ogarnął).Ja mam tylko jedną prośbę do Ubi: WOLNOŚĆ. Jeśli będę mógł przejść tą grę nie zabijając, ani nie ogłuszając nikogo (co w ChT dało się zrobić) to już mnie kupiliście.

  26. „Jeśli będę mógł przejść tą grę nie zabijając, ani nie ogłuszając nikogo” – takie coś to akurat może być przesada zabijająca grę. Gracz powinien mieć wolność w naturalnych ramach a nie mieć wszystko specjalnie sztucznie naginane i dziwacznie obmyślane aby tylko absolutnie w każdej, ale to każdej sytuacji dało się przejść grę bez starcia. Cały potencjał powinien być wykorzystywany, wszystko w większym lub mniejszym stopniu ale cały.

  27. @McGrave|Nie absolutnie w każdej sytuacji, bo jakbyś grał w Chaos Theory (trzecia część serii) to byś wiedział, że przejście gry bez ogłuszania kogokolwiek to był czysty masochizm.

Dodaj komentarz