
Splinter Cell: Blacklist – Minuta niezłej reklamy telewizyjnej [WIDEO]
![Splinter Cell: Blacklist – Minuta niezłej reklamy telewizyjnej [WIDEO]](https://staging.cdaction.pl/wp-content/uploads/2025/03/a7789f46-7f16-4966-b65a-dbf7c24d5b5b.jpeg)
Do premiery Splinter Cella: Blacklist pozostało już niewiele czasu, Ubisoft silnie promuje więc swoją produkcję. Kolejnym etapem kampanii marketingowej jest spot telewizyjny produkcji. Trwa on minutę i jak na reklamę emitowaną w TV wygląda świetnie. Ciekawe, czy zobaczymy ją na antenie rodzimych stacji...
Reklama Splinter Cell: Blacklist:

Czytaj dalej
10 odpowiedzi do “Splinter Cell: Blacklist – Minuta niezłej reklamy telewizyjnej [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Moim zdaniem słabe.
Reklama nie najgorsza ale pomysł ze złotymi googlami raczej słaby bo nic nie pobije tych klasycznych, zielonych ;p
To cholersto zasrane tak mnie irytuje to ja pier^^% AAAA. Co się stało z tą wspaniałą serią? z gry skradankowej która była cudowna stał się według mnie szit strzelankowy, jakieś drony, ostrzał z kosmosu nożesz japiernicze. Strasznie mnie to irytuje, co prawda ten „szit” na pewno przejde, ale nie mogę darowac ubisoftowi że tą grę tak zepsuło, rozumiem kto chce się w „tych” czasach skradać ale cholera jasna bez przesady..
To cholersto zasrane tak mnie irytuje to ja pier^^% AAAA. Co się stało z tą wspaniałą serią? z gry skradankowej która była cudowna stał się według mnie szit strzelankowy, jakieś drony, ostrzał z kosmosu nożesz japiernicze. Strasznie mnie to irytuje, co prawda ten „szit” na pewno przejde, ale nie mogę darowac ubisoftowi że tą grę tak zepsuło, rozumiem kto chce się w „tych” czasach skradać ale cholera jasna bez przesady..
końcówka fajna 😛
@Yoshisatto – Przecież możesz się skradać, nikt ci tego nie broni. Różnica pomiędzy współczesnymi grami, a wcześniejszymi jest taka, że aktualnie masz wybór. Gra nie narzuca ci sposobu przejścia. MOŻESZ się skradać, ale nie musisz. Gra nie będzie cie karać za sposób w jaki chcesz ją przejść. Są tacy, którzy lubią przebiegać przez killroomy niezauważeni, a są tacy, którzy chcą czasem poszaleć. Obecnie gaming na to pozwala, kiedyś jeśli miałeś się skradać to miałeś się skradać – albo się słuchasz albo giniesz
Reklama mocno średnia, jak na tak wielki tytuł. Bardzo każualowa, nie wzbudza większych emocji.
Dokładnie, masz pełny wybór jak przejedziesz grę, w poprzednich częściach też można było wyjąć karabin i wszystkich rozwalić. A że reklamują grę jako grę akcji, chyba normalne że więcej graczy woli gry akcji niż skradanki co nie?|Pozdro
A co do reklamy – słaba, nawet bardzo a to i tak mało powiedziane. Gdybym nie znając gry obejrzał tą reklamę nawet nie próbował bym dowiedzieć się więcej na necie…
Jednoosobowa armia w akcji. To już nie jest Sam przemykający jak duch w cieniach.