
SpellForce III: Orkowie szykują się do bitwy [WIDEO]
![SpellForce III: Orkowie szykują się do bitwy [WIDEO]](https://staging.cdaction.pl/wp-content/uploads/2025/03/d0f50fb4-b822-43d2-a5a3-15c950763086.jpeg)
Premiera trzeciej części SpellForce’a odbędzie się 7 grudnia, więc jest jeszcze trochę czasu, by upatrzeć sobie potencjalnych faworytów. W szranki o waszą uwagę staną ludzie z Królestwa Nortanderczyków, elfy z Finon Mir oraz bohaterowie najnowszego zwiastuna, orkowie. Zielonoskórzy uważają, że ich niepohamowana żądza walki nie jest bynajmniej oznaką zezwierzęcenia i kulturowego prymitywizm. Wierzą, że wojna zapewnia równowagę, podając przykład jeleni i wilków. Bez pierwszych drugie wymarłby z głodu, jednak nieobecność drapieżników wiązałaby się z nadmiernym wzrostem populacji jeleni, dla których szybko zabrakłoby pokarmu. Pomijając tło fabularne: czy tylko ja mam wrażenie, że tutejsi orkowie za bardzo zasłuchali się w motyw z Orgrimmaru?

Czytaj dalej
9 odpowiedzi do “SpellForce III: Orkowie szykują się do bitwy [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Poznajcie ostatnią z frakcji, jakie pojawią się w grze.
Mnie to trochę przypomina Battle for Middle Earth.
Ech tęsknie za starym spellforcem … Fabularnie super 6 ras a nie 3 8-9 różnych jednostek w kazdej rasie … surowce się odnawiały elfy mogły sadzic lasy … możnna było stawiac bardzo dużo wieżyczek , a tu 3 rasy po 4 jednostki i 3 wieżyczki na cały ekran echhh
@Keren Jak grałem w betę, to miałem podobne odczucia. To bardziej fantasy mix Age of Empires z Settlersami niż Spellforce| Brakuje tu paru głównych „ficzerów” serii – nie ma widoku TPP czy mrocznych elfów, które były w każdej części. Nawet nie można bezpośrednio sterować budowniczymi !!!
Ech czyli ze spellforce 1 który był super już nic nie zostało … to dziwne po porażce drugiej częsci powinni się nauczyc ze idą w żłym kierunku …
w 2 było to samo nie mam nic do fabuły bo była dobra ale znowu 4 jednostki mało frakcji i niestety jakoś nie ciągneła jak jedynka ;/
No niby mniej jednostek ale powiedz mi kto po Cieniu Drzew korzystał z rekrutów i zwiadowców. Magowie u ludzi byli słabiutcy a armia i tak ograniczała się do zbrojnych z domieszką paladynów i kuszników z ulepszeniem. Co prawda inne rasy miały odrobinę większą różnorodność ale i tak każdy używał swojego setu. Tak czy siak fajnie ten wybór mieć, tutaj wygląda wszystko na mocno uproszczone. Najbardziej boli brak TPP i uproszczona warstwa RPG.
Siłą SF było to że równoważył elementy RPG i RTS. Żaden z tych elementów nie był mistrzowski ale to ich równomierne użycie „robiło” grę. Po wyspach mocno strategicznych mieliśmy wyspy bardziej RPG przez co bardzo świeżo się grało i nie nudziło. Czemu to zarzucono… nie wiem. Pewnie studio uznało że na tle innych RPG ten element będzie wyglądał dość słabo więc odjęto TPP, uproszczono roleplay a skupiono na zrobieniu znośnego RTS. Zobaczymy jak wyszło, wcale nie musi być źle ale szkoda że nie jak kiedyś.
ciekawe.