
Soulcalibur VI: Tak wygląda pecetowa wersja w rozdzielczości 4K [WIDEO]
![Soulcalibur VI: Tak wygląda pecetowa wersja w rozdzielczości 4K [WIDEO]](https://staging.cdaction.pl/wp-content/uploads/2025/03/ec74402b-37de-4d4b-abc6-a4213ff6d067.jpeg)
Miłośnicy bijatyk żyją w całkiem ciekawych czasach. Nie dość, że na rynek trafiło ostatnio sporo głośnych tytułów, np. Tekken 7 i Dragon Ball FighterZ, to jeszcze można się nimi cieszyć również na pecatach, które pod tym względem do niedawna traktowano raczej po macoszemu. Nadchodząca odsłona Soulcalibura również wybiera się na blaszaki i sądząc po filmiku przygotowanym przez DigitalFoundry, jest na co czekać. Grę odpalono na sprzęcie wyposażonym w kartę graficzną GeFroce GTX 1080 i procesor Intel Core i5-6600K, co pozwoliło na komfortową zabawę w rozdzielczości 4K. W materiale pojawia się szóstka wojowników: Sophitia, Mitsurugi, Nightmare, Xianghua, Kilik oraz Grøh.
Przy okazji: niedawno ujawniono także kolejną dwójkę, która zasili szeregi wojowników. Oto Ivy i Zasalamel:

Czytaj dalej
16 odpowiedzi do “Soulcalibur VI: Tak wygląda pecetowa wersja w rozdzielczości 4K [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Jest na czym oko zawiesić.
Tak dużo bijatyk ostatnio, że nie wiadomo, której się „uczyć”.
Sredni okres życia bijatyki to od miesiąca do roku. Proste bijatyki jak db żyją krócej, te bardziej złożone, jak injustice – dłużej. Ogólnie wiekszą żywotność mają też bijatyki na konsolach. Akurat soul calibour trafił z czasem bo marvel vs capcom jest martwe, injustice dostało (najpewniej) ostatnie dlc a db fingers traci graczy. Inna sprawa, że 5 była słaba a lost sword – okropne. Ostatnia dobra część to 4…
Hm, zapomniałem o Injustice. I Mortal Kombat. Myślałem głównie o Tekkenie, Street Fighterze i nowym, fenomenalnym Dragon Ballu. Przegapiłem premierę Tekkena, Street Fightera nie wybrałem, bo miał kiepski start, a wtedy zagrywałem się w czwórkę. Nie mówiąc o Gealty Gearach wpadających z CDA i mojej skrajnie nie-bijatykowej osobowości, która łatwo się irytuje.
Wiadomo czy gra wyjdzie jeszcze w tym roku?
Nie podoba mi się ta szata graficzna. Mam wrażenie, że za daleko powędrowaliśmy z tą „realistyczną” grafiką i teraz wszystko jest tylko w większych rozdzielczościach, a posiada taką samą ilość szczegółów jak w 2008 roku. Dlatego teraz jest wszystko takie wyraźne, gładkie i świecące, a już szczególnie na UE4, które to wyciągnęło grafę na nowy poziom plastiku. Nie jest to wina samego silnika, ale leniwych twórców, którzy korzystają z gotowych modeli oświetleń, cieniowania i przetwarzania tekstur. No trudno…
Czy ja wiem, mnie grafika SC VI tak jak i Tekkena na Unrealu wydaje się estetyczna.
To to trafi na PC? Jakoś umknęły mi te wieści wcześniej.
Niektórzy złośliwi pewnie powiedzą, że jeszcze nigdy cycki w 4K nie wyglądały tak dobrze ;). A tak swoją drogą ciekawi mnie, kiedy premiera, bo to wygląda naprawdę dobrze.
MK XL na PS4 jakos jeszcze sie trzyma. Kupilem w grudniu, mecze po sieci znajdywalo blyskawicznie. Inna sprawa, ze graja glownie hardkory i ludzie spamujacy ataki na odleglosc, ale graja.
Ładnie, ale i tak zamierzam kupić na konsole, jakoś tak wgryzło się to we mnie, że, jak bijatyki to tylko konsole (mimo że później za namową znajomych kupuje na pc)
Szczerze? To nic na tych filmach specjalnego nie pokazali. Jak dla mnie to taki no name do chwilowego pogrania. I nic więcej. Raczej pozostanę przy mortalu, tekkenie i injustice
+555krystian się zgadza Namco najlepsze gry wydawało na konsole Sony przy przejść na Xbox i Pc to jakość ich gier mocno spadała.
@Antipaladin Pokazali, że zamiast juggli i combosów możesz odpalić sobie specjala gdzie Twoja postać na autopilocie męczy przeciwnika.
Co jest takiego niesamowitego w tej grafice? Przeciez w bijatykach grafika mogłaby być nieziemska bo praktycznie nie trzeba generować świata tylko małą planszę z dwoma postaciami, a to na video jest po prostu przeciętne.
Przeciętne? Chyba się gdzieś rozminęliśmy po drodze w ustaleniu współczesnego standardu grafiki i z tego może wynikać nasza różna ocena.