
Sonic Forces to pierwszy Sonic wydany po polsku [WIDEO]
![Sonic Forces to pierwszy Sonic wydany po polsku [WIDEO]](https://staging.cdaction.pl/wp-content/uploads/2025/03/1660533c-1d9a-4947-ab11-596a6ddc1fb4.jpeg)
Polskiej dystrybucji Forces podejmie się Cenega, która wyda grę 7 listopada. Tytuł doczeka się kinowej lokalizacji, która (co ciekawe) pojawi się nie tylko na PS4 i XBO, ale także na Nintendo Switchu (co – delikatnie mówiąc – nie jest regułą, bo dotychczas polonizacji doczekało się bodaj tylko Lego City Undercover).
Największym bajerem Forces (poza połączeniem „współczesnego” i „klasycznego” designu) jest możliwość stworzenia własnego bohatera. Developerzy obiecują setki akcesoriów, kilka grywalnych ras oraz rozbudowany edytor.
By uczczić radosną nowinę, Cenega opublikowała zwiastuny z rodzimymi napisami.
Całkiem niedawno informowaliśmy o ogłoszeniu oficjalnej daty premiery oraz o bonusach, na jakie mogą liczyć ci, którzy zamówią tytuł przedpremierowo. Więcej o grze możecie dowiedzieć się z naszej zapowiedzi opublikowanej w CDA 09/2017.

Czytaj dalej
8 odpowiedzi do “Sonic Forces to pierwszy Sonic wydany po polsku [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Dźwiękowy Jeż
Te napisy i klimat post apo… xD Gra może być fajna, okej, ale otoczka jest nieco dziwna. :v
Ja chromolę, zwiastun z tymi przejściami i muzyką brzmi, jakby co najmniej Grę o Tron reklamowali. Biorąc pod uwagę ile już było wątków z zagrożeniem dla całego świata (i widząc bossów kilku wcześniejszych tytułów) obawiam się, że warstwa fabularna znów będzie miałka. Ale kto wie, może jednak będziemy mieli w tym roku drugiego dobrego Sonica…
Szkoda jednak że nie dubbing. Bo co jak co, ale ten by tu pasował 😉
@Pawonashi Trochę wątpię, ta gra wygląda mi na taki miszmasz wszystkiego bez żadnego pomysłu na siebie. To się nie skończy dobrze.
@Sakaki To trochę jak Generations, a Generations to chyba najlepszy Sonic w 3D, więc trzeba być dobrej myśli.
Czyli nie będzie lokalizacji PC? Bo tak wynika z newsa.
@nekun1 Generations było grą „urodzinową”, więc umieszczenie dwóch różnych trybów gry miało sens. Tutaj mamy 3D, 2D, jescze trochę 3D/2D z nową postacią, tryb ze zmianą postaci a’la Sonic Heroes, do tego kreator OC i to wszystko okraszone „edgy” fabułą o ruchu oporu. Straszny bałagan.