
Son of Nor: Piaskownica, jakiej jeszcze nie widzieliście [WIDEO]
![Son of Nor: Piaskownica, jakiej jeszcze nie widzieliście [WIDEO]](https://staging.cdaction.pl/wp-content/uploads/2025/03/2aca83ea-85da-4ae4-80fc-abf1a0f5cc12.jpeg)
Fabuła Son of Nor jest banalna, ale nie o historię w grze chodzi, a o ciekawą mechanikę rozgrywki. Z każdej sytuacji możemy wyjść na kilka sposobów dzięki silnikowi fizycznemu i zabawie otoczeniem. Przykładowo – napada na nas oddział armii wroga. Możemy walczyć z przeciwnikami tradycyjnymi metodami lub użyć telekinezy – unieść w powietrze leżące niedaleko głazy i zmieść wrogów z powierzchni ziemi lub wyżłobić rów w wydmie i uciec przez kanion. Wiele zależy od wyobraźni gracza.
W grze pojawi się także tryb kooperacji, który poza dodatkowymi rozwiązaniami zagadek środowiskowych czy możliwościami bitewnymi wywoła na ekranie zabawny chaos, kiedy wszyscy zaczną żonglować obiektami w powietrzu.
Twórcy chcą zebrać 150 tysięcy dolarów, by zdążyć z premierą do czerwca 2014. Planowane platformy – PC, Mac i Linux. Szczegóły zbiórki TUTAJ.
A tak prezentuje się wersja pre-alfa Son of Nor:

Czytaj dalej
13 odpowiedzi do “Son of Nor: Piaskownica, jakiej jeszcze nie widzieliście [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Produkcje pojawiające się na Kickstarterze potrafią czasami zaskoczyć pomysłowością. Son of Nor jest właśnie takim zaskoczeniem – główną cechą gry jest manipulowanie całym środowiskiem wokół przy pomocy telepatii. Odrywanie głazów ze skał, rozkopywanie wydm… i kooperacja!
Ciekawy pomysł, ale liczba możliwych do przeprowadzenia akcji wydaje się ograniczona. Lecz, to dopiero pre-alfa i gra na pewno zostanie ulepszona.
Pomysł wydaje się być ciekawy, ale we wpisie chyba jest pomyłka. Telepatia to nie to samo co telekineza, a w szczególności telepatia w założeniu nie pozwala na manipulację otoczeniem tylko na porozumiewanie się bez użycia werbalizacji. Na oficjalnej stronie zbiórki, nie ma słowa o telepatii. Więc chyba to zmieńcie bo, to akurat nie jest wpadka gramatyczna a semantyczna która wypacza sens wpisu.
Gdyby tylko animacja i grafa była lepsza 🙁
@doomrider sorry, „przepalcowiłem” się, oczywiście masz rację 😉
@assamir|Wersja pre-alfa……mówi Ci to coś?
Na poczatku myslalem ze to bedzie cos a la maincraft z lepsza grafa i fizyka.
Wygląda oryginalnie, tylko głos kolesia, który o grze opowiada jest jakiś taki… dziwny, nie sądzicie?
To wygląda jak… Gothic 😀
150 tysięcy to niewiele, pewnie im się uda, ale 35$ żeby pograć w betę to dosyć sporo.
@Adzior|Jasne każdemu się zdarza 🙂
150 tysięcy? Nie dwa miliony na zatrudnienie pokojówki? Jest postęp!
Te jaszczurki nie mają żadnych szans. 🙂 Faktycznie, trochę jak Gothic wygląda. W sumie podoba mi się, czekam na więcej.