
Sniper Ghost Warrior 3 wydany bez obiecanego trybu multi

Przed premierą trzeciej części Sniper Ghost Warrior prezes studia CI Games, Marek Tymiński, obiecywał fanom serii „wyjątkowy tryb multiplayer”. W wywiadach sugerował, że „nie będzie on tak złożony, jak w Call of Duty czy Battlefieldzie”, ale zaręczał, że na tle innych deathmatchy pojedynki snajperskie w SGW3 będą wyróżniały się unikalnym rytmem rozgrywki. Nie wykluczał też, że po premierze w ramach DLC gra wzbogaci się między innymi o kooperację w ramach trybu PvE. Dziś jednak wielokrotnie przekładana polska produkcja doczekała się następującego oświadczenia wydawcy:
Podczas prac nad Sniper Ghost Warrior 3 mieliśmy dwa cele, na których skupiliśmy się przede wszystkim. Pierwszym było stworzenie najlepszego możliwego doświadczenia w ramach kampanii single player i jak dotąd najbardziej ambitnej części serii Sniper Ghost Warrior. Zawsze było to nasze kluczowe zadanie i jesteśmy dumni z pracy, jaką włożyliśmy w jego wykonanie, której efekty oddajemy teraz w wasze ręce. Drugim elementem, na który kładliśmy duży nacisk, było dostarczanie regularnych aktualizacji po premierze – dodawanie zawartości, która poprawi jakość doświadczenia. Postanowiliśmy zatem opublikować aktualizację z trybem multiplayer (darmową dla wszystkich naszych graczy) po premierze (w trzecim kwartale 2017 roku). Podjęliśmy tę decyzję ze względu na podane powyżej przyczyny, czyli próbując uniknąć potencjalnego zmarnowania potencjału doświadczenia, którym jest kampania single player.
Jakim piekłem musiał być proces produkcji trzeciego Snajpera, jeśli po trzech oficjalnych opóźnieniach gry jej sklepowa wersja cierpi na kilkuminutowe loadingi, jest miażdżona przez recenzentów, a na dodatek pozbawiono ją rozgrywki sieciowej? Co gorsza, powyższe oświadczenie CI Games zupełnie pomija kluczowy problem, czyli brak komunikacji z fanami serii. O wycięciu multiplayera firma powiadomiła internautów dopiero dzisiaj, w dniu premiery i publikacji recenzji objętych bardzo późnym embargo. Preordery już rozesłane, można zacząć bawić się w szczerość?

Czytaj dalej
22 odpowiedzi do “Sniper Ghost Warrior 3 wydany bez obiecanego trybu multi”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
standard wydac alfe i doic
No to teraz się CI nie podniesie 😀 Swoją drogą, dają już darmowy season pass dla wszystkich http:store.steampowered.com/app/575310/ 😀 Ciekawe co z ludźmi, którzy zapłacili więcej za preorder a teraz się okazuje, że SP jest za darmo 😀
Dziękuję, postoję.
Szkoda CI Games. ;\
Dla mnie jest to dowód na to, że Lords of the Fallen było robione faktycznie przez Deck 13, a CI Games tytuł wydało i może trochę im pomogli. Po premierze obie strony się kłóciły kto grę stworzył, a kto tylko pomagał. Lordowie prezentowali zbyt wysoki poziom jak na możliwości CI. Nie przez przypadek CI postanowiło wznowić współpracę z Deck 13 na potrzeby Lords of the Fallen 2;)
@devalion Z ciekawości, śledziłem prace, jak i newsy po wydaniu gry Lords of the fallen, i nie przypominam kłótni pomiędzy CI Games i Deck 13. Podać link do tej kłótni?
Smutek. Za kilka miesięcy nikt już nie będzie pamiętać o tej grze. Dobry multi mógłby tu zapobiec, a tak, to już będzie po ptokach :c
Fajny pomysł – dodajmy multi, jak liczba graczy drastycznie spadnie.
Przygotujcie się na to, że multi w ogóle nie uświadczycie. Jeśli dobrze pamiętam to podobna sytuacja była z 2 częścią. Twórcy obiecali dodać możliwość odstrzelenia kończyn po premierze, ale potem wycofali się z obietnicy, kiedy gra kiepsko się sprzedała. Tylko uprzedzam, bo historia lubi się powtarzać.
@arturdziehttp:www.ppe.pl/news/35939/kto-stworzyl-lords-of-the-fallen-polacy-czy-niemcy-tomasz-gop-wyjasnia.htmlhttp:www.gamezilla.pl/newsy/2015/16/na-pewno-gry-nie-maja-narodowosci-lords-of-the-fallen-najlepsza-niemiecka-grahttp:www.gamezilla.pl/publicystyka/2015/04/rozmawiamy-z-deck-13-czyli-ludzmi-ktorzy-tak-naprawde-stworzyli-lords-of-the-fallenI tak dalej…
@devalion I gdzie niby ta kłótnia?
@arturdzieKłótnia to może za mocne słowo, ale jeśli Gop musiał się tłumaczyć, jaki to wkład miało CI Games, przedstawiciel Deck 13 tak samo, gra nominowana jak najlepsza gra niemiecka, ale też jako najlepsza gra polska itp. Okazuje się, że stroną techniczną zajmował się Deck 13, a CI Games to projekt gry, grafika, świat itd. Nie dziwi mnie zatem, że Sniper 3 jest jaki jest, mimo iż komuś mogło się wydawać, że dzięki Lords of the Fallen CI Games wskoczyło level wyżej….
CD: Gdyby Snipera 3 zrobił ktoś inny na zlecenie CI, a CI odpowiadałby za projekt świata, grafikę itp. to pewnie gra byłaby lepsza. Gry CI Games niedomagają niestety od strony technicznej (gameplay, AI, mechanika) i Lords of the Fallen pozostaje dla mnie „najlepszą grą CI Games”, ponieważ to nie oni jąk tak naprawdę stworzyli:)
FPS bez Multi? Naprawdę:0
@devalion @devalion Gop i Deck 13 musieli wyjaśniać, bo ludzie są na tyle tępi, że nie umią sami sprawdzić kto, jaki miał wkład w grę. Po drugie Lords of the fallen nie był aż tak dobrze odebrany, szczególnie gdy patrzy się na wcześniejszy dorobek Deck 13.
@WindsorIII Normalnie Wolfenstein the new order, Homefront: The Revolution, Superhot, Prey itp.
„Fani poczekają na potyczki online jeszcze kilka miesięcy.” – a twórcy poczekają najpierw na pieniądze graczy. Oby wszyscy doczekali.
Heh pojechali troche po bandzie z tym brakiem trybu multi.Moze dodadzą,moze nie,nikt ich nie zmusi.
Preorderowcy pewnie pluja sobie w brode:P Kiepska gra(a najwyzej średniak) i w dodatku bez trybu multi ktory moze bedzie kiedys dodany ale to może.
@artudzie Taka informacja na dzień przed premierą? Pray to gra fabularna, superhot logiczna… Gdy się zapowiada Multi..
Mutlika miało nie być na premierę i o tym mówił Marek Tymiński jak i Tomasz Pruski. Nie wiem,. kto wymyślił, że będzie. Powiedzieli oboje, że będzie, ale później. Dodadzą wraz z kolejnymi DLC do podstawki. Było o tym mówione i to nie raz, zatem nie rouzime o cot ten lament i płacz, że gra jest sprzeczna z tym co mówili twórcy.
Dlatego gier nie kupuje się preorderach. I problem znika.