Rusznikarstwa się nie nauczycie, ale raczej będzie przy czym grzebać.
CI Games podzieliło się kilkoma informacjami na temat modyfikowania broni w ich nadchodzącym Sniperze. Bohater położy łapki na dziesiątkach różnych giwer, a każdą z nich będzie mógł dostosować do własnych wymagań. Dostępne akcesoria zostaną podzielone na następujące kategorie:
Optyka – lunety snajperskie o różnym stopniu powiększenia, celowniki mechaniczne i kolimatory dla broni bocznej i automatycznej.
Magazynki – magazynki o zwiększonej pojemności.
Tłumiki – pozwalają na ciche strzelanie. Wytłumiona broń nie alarmuje strażników. Tłumiki mają ograniczoną wytrzymałość i co jakiś czas muszą być naprawiane.
Podpórki – zmniejszają kołysanie broni, pozwalając oprzeć ją o ziemię.
Kamuflaż – może być dobierany oddzielnie dla każdej broni. Część wzorów będzie dostępna tylko po zakupie DLC.
Widoczność – laserowe wskaźniki celu zwiększają precyzję podczas strzelania z biodra. Latarki pozwalaj oświetlić zacienione obszary.
Dobór odpowiedniego sprzętu pozwoli lepiej poradzić sobie w określonych warunkach. CI proponuje następujące strategie:
Snajperstwo – wybierz tłumiki, broń o dalekim zasięgu, urządzenia ostrzegawcze (wykrywacze ruchu, które odkrywają pozycje pobliskich wrogów) i pociski wabiące.
Infiltracja – wybierz łuk, by bezgłośnie eliminować wrogów i używaj noża, by przeprowadzać egzekucje w zwarciu.
Akcja – wybierz granaty, miny i C4. Załóż ciężką kamizelkę, zabierz karabiny szturmowe i zaopatrz je w magazynki bębenkowe.
Walka w pomieszczeniach – wyposaż się w strzelbę i dołącz do niej latarkę lub zabierz ze sobą noktowizor, by lepiej widzieć w ciemnych pomieszczeniach.
Walka z siłami zmechanizowanymi – rozkładaj miny i używaj karabinów 12.7 mm (.50 cala), by przebijać nawet najgrubsze opancerzenie.
Zawsze mnie irytowało to w jaki sposób niektórzy twórcy chwalą swoją grę. To że możesz użyć shotguna w budynku czy podłożyć minę nie jest żadnym oddzielnym trybem, który czyni tę grę unikalną.
Hymmm czuje Far Cry zresztą ta gra to będzie polski Far Cry
@Goku07 – chyba nie śledzisz tego do końca, dlatego taki wpis. Poprzednia część wprowadziła takie ograniczenia że dobrze że nam pozwalała na oddawanie strzału. Teraz a raczej w momencie gdy puścili info na temat tego że wypuszczą S3 ludzie zaczęli się zastanawiać co z tego będzie. Studio zadeklarowało się że będzie otwarty świat, nie będą nas ciągać po kontach i dadzą nam swobodę ruchu. Co więcej poprzednia część miała wadę wrodzoną w postaci braku możliwości używania innej broni niż snajperka.
dlatego też firma pokazuje teraz tak „hucznie” pokazują że odrobili pracę i w pewnym stopniu wyszli na przeciw graczom, dając im to co pisałem wyżej plus to co jest w artykule. Czyli możliwość korzystania ze wszystkiego co możliwe nie ograniczając nam tego na siłę. To tyle. Moim zdaniem praca domowa odrobiona .
Trzeba przyznać, że borni oraz kamuflażu jest sporo. W sumie taka ściana gadżetów do wykorzystania budzi nadzieję, że będzie na prawde grubo. Twórcy z resztą nuie poprzestają zaskakiwać graczy. Cieszy fakt, że CI Games położyło duży nacisk na to jak będziemy się bawić oraz czym będziemy się bawić. Jak każdy producent zachwala swój produkt. Czy widział ktoś kiedyś jak Mercedes chwali Audi a nie swoje modele? Ja też nie i nie pamiętam, aby kiedykolwiek była taka akcja chwlaenia konkurenta, kiedy ma się swoje.
Myślę że jeśli będziemy mieli sporo broni to będzie można też trochę inaczej do misji podejść. Gra będzie ciekawsza i bardziej rozbudowana. Pytanie czy te modyfikacje będą możliwe przy użyciu skilli craftingu czy na jakiej zasadzie to ma wyglądać. Zobaczymy za ok miesiąca. Zapowiada się co raz to ciekawiej.
Ciekawa i pokaźna kolekcja. Taka różnorodność moim zdaniem zawsze wychodzi in plus i wydaje mi się, że tak też będzie w tym przypadku. Nic tylko czekać i odliczać.