
Sniper Ghost Warrior 3: Testy wydajności wersji PC

Testy wydajności przeprowadził serwis GameGPU i w Full HD na maksymalnych detalach wygląda to tak:
Czyli 60 fps-ów (w każdym razie średnio) jest w stanie zapewnić już GeForce GTX 970, a jeśli wystarczy Ci połowa tego, to radę da sobie nawet Radeon RX 460 lub GeForce GTX 1050 Ti. Na razie brak niestety testów przy niższym poziomie detali (tym bardziej szkoda, że różnice – jak można zobaczyć na stronie GameGPU – nie są zbyt duże).
Za to jeśli masz monitor z matrycą o wyższej rozdzielczości, to do grania w QHD przy 60 fps-ach i w maksymalnych detalach niezbędny będzie albo Radeon Fury X, albo GeForce GTX 1080. Blisko granicy są jednak także GTX 1070 i 980 Ti, więc całkiem możliwe, że do premiery pełnej wersji one również okażą się wystarczające:

Na koniec jeszcze kwestia procesora:

Powyższe wyniki wydają się jednak tak dziwne, że jedynym sensownym wytłumaczeniem są testy przeprowadzone na wersji beta gry. Bo inaczej fakt, że i3 są szybsze od i7, które z kolei przegrywają z układami AMD, trzeba by zrzucić albo na magię, albo na jakieś sztuczne ograniczenia…

Czytaj dalej
10 odpowiedzi do “Sniper Ghost Warrior 3: Testy wydajności wersji PC”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Gra jest nie najgorsza. Gra sie przyjemnie tylko trzeba pamietac ze to nie jest Crysis/Far Cry i do tego trzeba podejsc troszeczke inaczej. Otwarty swiat to jest to czego brakowalo w poprzednich czesciach.|To prawda ze jest lekki problem ze stabilnoscia. ja na i5 + RX 480 i 16gb RAM na wysokich (nie bardzo wysokich) mam 60 fps ale z licznymi spadkami to 40+ ale jak juz wlacze OBS i zaczne nagrywac to spadki mam do 30 (V-Sync wylaczony)
Jeśli ktoś jeszcze potrzebuję,proszę kody do bety Sniper Ghost Warrior 3:|LKD3W-JWJ7K-NIF5I|KC6JT-79I73-KEQ84|83BD7-JE2Q2-0II84
skąd te wyniki? na moim gtx 1070 i i5 4690k na ustawieniach „high” miałem maksymalnie 40FPS a średnia to jakies 28fps! Przy zmianie broni framerate spadał do 5!!!!! Beta jak na razie niegrywalna technicznie
@Kex|To przyjrzyj się tym wynikom raz jeszcze. Może zrozumiesz 🙂
Niestety Sniper jest totalnie skopany optymalizacyjnie. Wystarczy wejść w centrum społecznośći na forum i ile jest tematów i lamentu o optymalizacje.|Kuleją animacje, kuleją tekstury. |Nie ma różnicy czy masz medium, czy ultra 40 fps i dropy. Drop jak przybliżasz celownik, drop jak jedziesz, drop jak coś tam. I tak w koło.|Tłumaczenie się „betą” to słaba sprawa. Bo to pewnie wycinek z pełnej gotowej gry. A do premiery chwilka.
Mamy takie czasy, że 99 albo i 100% w dniu premiery to BETA.
970 zapewnia 60 klatek przy maxie ? To juz od dluzszego czasu niespotykane, wiec sie chwali. Jednak wymieniane przez przedmowcow liczne dropy sa imo gorsze od animacji stabilnej, ale wymagajacej mocniejszego sprzetu. Z drugiej strony na podobny problem cierpialo Dishonored 2 i z czasem ponoc udalo sie to wyeliminowac…
Ta Beta to jak alpha !! na GTX 1050Ti oraz i3 6100 jak jechalem samochodem to zdarzaly sie spadki z ponad 35 fps do 12 i to przez kilkanascie sek ! do tego drastyczny spadek fps przy celowaniu z broni snajpera co prawda to tylko 1 sek ale zawsze to samo przy przejsciu do menu gry no i bugow tez bylo troche gosc latal po strzale ze snajpy po calej mapie jak choragier czasem tez tekstury znikaly…no ale gameplay mily i customizacja broni itd tez fajna audio dobre ale to norma w CI.
Na konsolach wcale nie jest lepiej, tak więc nie zrzucałbym tu za bardzo winy na port tym razem. Gra w porównaniach przypomina mniej więcej to co tutaj widać na średnich. a co daje sporo klatek jednak. Dorzućmy, że obraz jest na dodatek skalowany, a nie w pełnej rozdziałce i voila – wydajność gry na podobnym poziomie. Takie odciążenie, żeby poszło jak domyślam się w 30fps. Największe różnice, odnoszę wrażenie, widać m.in. w teselacji i AO, które pochłaniają naprawdę masę mocy ale też sporo zmieniają.
Wiadomo że betą nie można wszystkiego wytłumaczyć jednak jest jeszcze szansa że niektóre błędy są w stanie poprawić do czasu ukazania się pełnej wersji. Ja ma nadzieję że nie pokazali Nam gry w wersji nad którą teraz pracują. Ogólnie grało się fajnie, a co do spadków fps to chyba najniżej zanotowałem 28 i to właśnie przy celowaniu.