rek
rek

Sniper Ghost Warrior 3: Jak z wydajnością na konsolach? [WIDEO]

Sniper Ghost Warrior 3: Jak z wydajnością na konsolach? [WIDEO]
Otóż, jak twierdzi niezawodne Digital Foundry, nie jest wesoło.

A już z pewnością gorzej niż w przypadku nowej produkcji Arkane. Oczywiście, o czym wiadomo przynajmniej od czasów Lichdom: Battlemage, CryEngine bywa problematyczny dla developerów. A choć w przypadku ekipy CI Games obyło się bez ordynarnego pokazu slajdów, na konsolach gra wyraźnie gubi klatki.

Eksperci Digital Foundry chwalą wizualia, kompleksowy system oświetlenia i implementację wielu postprocesów. Dostaje się natomiast płynności animacji, która (zwłaszcza w przypadku XBO) zazwyczaj spada poniżej 30 fps-ów (a zdarzają się i poważniejsze tąpnięcia). Rozdzielczość (900p na XBO, 1080p na PS4) niespecjalnie wpływa na jakość oprawy.

Porównanie edycji na najpopularniejsze konsole znajdziecie poniżej.

Pozostaje mieć nadzieję, że sytuację poprawią łatki. Twórcy zapowiedzieli ustami prezesa Marka Tymińskiego, że jeszcze nim wprowadzą do gry DLC, zajmą się intensywnym poprawianiem rozgrywki. Słusznie, bo – wnioskując z ocen krytyków – mają nad czym pracować.

rek

3 odpowiedzi do “Sniper Ghost Warrior 3: Jak z wydajnością na konsolach? [WIDEO]”

  1. Otóż z

  2. hajsy poszły chyba w reklamy a nie w gre

  3. Bo to gra PCtowa i na PC nie ma problemów z płynnością i wygląda świetnie

Dodaj komentarz