
Sniper: Ghost Warrior 2 ? Milion egzemplarzy w sklepach, dwa DLC w planach

Wczoraj w Warszawie odbył się przedpremierowy pokaz Sniper: Ghost Warrior 2, w którym wzięło udział 100 przedstawicieli rodzimych mediów. W trakcie imprezy ustami swojego prezesa Marka Tymińskiego CI Games ujawniło, że do tej pory wysłano do sklepów ponad milion egzemplarzy gry. Jak mówi szef firmy:
Sniper: Ghost Warrior 2 to aktualnie największa produkcja w historii naszej firmy. Na jej stworzenie wydaliśmy ponad 20 milionów złotych, wyłączając koszty promocji i zakupu licencji na silnik! Wszystko wskazuje na to, że tak duże inwestycje opłaciły się. Wprowadzenie do sklepów przeszło miliona egzemplarzy gier na day one, to świetna prognoza dla przyszłej sprzedaży gry!
W planach są też dwa pierwsze DLC do produkcji. Szczegółów brak, ale Tymiński podkreśla, że nie będą one wyciętymi fragmentami z podstawki, ponieważ CI Games „odcina się od takich praktyk”. Więcej informacji mamy poznać wkrótce.

Czytaj dalej
24 odpowiedzi do “Sniper: Ghost Warrior 2 ? Milion egzemplarzy w sklepach, dwa DLC w planach”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Jeszcze gry nie ma, a DLC już w planach. Życzę powodzenia, pamiętam jak CI pod różnymi nazwami produkowało.., że tak to nazwę kiepskie i budżetowe gry, a teraz takie produkcje.
CI niemal zamknęło sobie drogę do mojego portfela. Teraz wszystko zależy od zawartości DLC i tego, czy tę zawartość uznam faktycznie za dodatkowy, czy też wycięty kontent. Mając w pamięci poprzednie dokonania firmy nie mam zamiaru kupować kota w worku. Czekam na pierwsze recenzje i niezależne jutubowe gameplaye. W Polsce gierka kosztuje koło 70zł, co bardziej traktuję jako pozytywny gest w stronę polskich graczy, niż próbę ratowania tytułu niską ceną.
gameplay z pierwszych 15 minut gry na maksymalnych ustawieniach…http:www.youtube.com/watch?v=V8EsPaPdcDg
Fpsy ?.Hmm kiedys to byly Fpsy a dzisiaj to wszystko przypomina Call Of duty !.Masakra !.Moj ulubiony kiedys gatunek upadl strasznie nisko.|Half life 3 moze wkoncu by pokazal kto tu zadzi !.Valve jedyna nasza nadzieja.
Jakoś mnie do tej gry w ogóle nie ciągnie. Jedynka była słabiutka, zwykła chodzona strzelanina jakich wiele. A tak po za tym wracając do newsa – to, zę trafiło do sklepów, to nie znaczy że tak się sprzeda 😛
Polska gra ukaże się dopiero po premierze w USA, nieźle… USA always first.
Pierwszy Snajper ,mimo licznych baboli i kiepskich strzelanin z broni maszynowej ,bardzo mi się podobał i bawiłem się przednio.DLC’ki do niego też są niezłe.Tylko w dwójkę nie będę miał niestety kiedy pograć.Tomb Raidera dopiero kupiłem,Bioshock w drodze ,Resident Revelations też w drodze.Powinni sprzedawać wolny czas na granie jako DLC ,bo tego za dużo niestety nie mam 🙁
Widziałem dzisiaj w empiku, lol.
Pamiętacie, co City Interactive robiło, hmm, 3 lata temu? XDD
POLSKA gra wydana szybciej w Stanach niż w … Polsce?
Target obrany jest tam ,gdzie zbyt jest najwyżej szacowany.Np fińska firma Remedy nie promowała Max Payne’a jako wikinga czy św. mikołaja ,tylko tak by podpasowało to pod rynek zbytu.Niestety projekty za grubą kasę ,są wydawane w takiej ,nie innej niestety formie.
@Deathroll2097 spokojnie nie spiesz się do kupowania gier bo może jak przejdziesz tego tom raidera potem Bioshocka i tego residenta i jak pójdziesz na zakup snipera 2 to morze jucz będzie tani o 40 zł i pograć jucz z pachtowaną wersją (czyli jak kupić nie będziesz musiał czekać na patchy bo jucz będą 🙂 )
Szkoda, że redakcje nie wspominają o embargo na recenzje Snipera 2. Pierwsze teksty pojawią się dopiero 15 marca, w dniu polskiej premiery. CI Games boi się wtopy i krytyki?
Ja bym wolał że te 2 planowane DLC to były do singla bo DLC do multi wygląda tak że jak jest premiera gra dużo ludzi potem mało a po 2 miesięcy nikt nie gra.A wole wydawać na DLC które po jakimś szacie będę mógł wrócisz a nie że jest np w mapach do cod że kolega kupił DLC do cod BO1 a nikt w te DLC nie grał.
@arturdzie – shpiesy me se bo ,czesu ne mom,Nektorzy do prycy hodzom i ne majo zo bardzy cosu 🙂
@arturdzie – Ty serio tak dziwnie piszesz ,czy jaja sobie robisz?
City Interactive naprawdę się zmieniło! Wydawali same kaszanki, potem stworzyli średniego Sniper: GW 1 (który o dziwo sprzedał się w ponad 3mln egzemplarzy) a teraz wchodzą do pierwszej ligi gier komputerowych za sprawą Sniper: GW 2… (i jeszcze ta zmiana nazwy…), a jeśli chodzi o DLC to wystarczy poczekać aż pojawi się wersja rozszerzona SGW2 (jeśli oczywiście się taka pojawi)…
A ja dzisiaj widziałem Snipera 2 w Saturnie 🙂
DETHKARZ, CI nie miało na początku jakiegoś poważnego kapitału w skali przedsiębiorstw. Kapitał zgromadzili właśnie sprzedając te kaszanki, poza tym programiści mogli nieźle otrzaskać się jako zespół oraz poważnie popracować nad swoimi umiejętnościami przy tak intensywnym cyklu produkcyjnym jaki obowiązywał gdy robili gry za 20pln. Doświadczenie, zgranie i kapitał to najlepsza baza dla poważnego studia którym staje się CI (nie powiem stało się żeby nie zapeszyć).
@luk9400 – A ja nawet kupiłem (jest już w Empiku), ale zagrać moge dopiero po premierze na Steamie, kiedy wyłączą blokadę aktywacji.
Jak zobaczycie kanciastość roślin oraz otoczenia w Sniperze oraz niską jakość tekstur jak na poziom very high to się zaczniecie zastanawiać dlaczego CI wykorzystało jedynie 50% możliwości silnika.
Dodatkowo, bohater wygląda… jak lekko upośledzony ruski, nie ma głosu jakiego spodziewalibyśmy się po snajperze, gra jest straszliwie liniowa, nie da się wyjść z gry po przejściu misji tylko trzeba poczekać na załadowanie następnej. Gdy przeciwnicy zorientują się, że jesteś trafiają w Ciebie zza krzaczorów mimo, ze ty ich nie widzisz no i ciągle masz na sobie kostium maskujący. Śmieszne kłopoty z wyjściem z wody (sytuacja gdy masz zabić gościa nożem a musisz praktycznie wyskoczyć z wody 3 metry za nim).
Chyba nie ma w grze wygładzania krawędzi. O poziomie graficznym niech świadczy fakt, że Crysis3 na ultra chodzi u mnie w 8-14 klatkach, a sniper na maksie w 98+, a raczej nie należy podejrzewać że polskie studio lepiej zoptymalizowało grę.
Szkoda;-(!Cryengine3 a gra wygląda przeciętnie i ma błędy techniczne,no taki tytuł i żeby tekstury przenikały, odbicie w lunecie nie odzwierciedla rzeczywistości itd. No ale nie samą grafiką człowiek żyje, problem w tym, że gra jest strasznie liniowa,w ogóle nie ma klimatu, jakiegoś napięcia, nie czuć satysfakcji z wykańczania wrogów, jest to jakieś nijakie, mało realistyczne np.strzelenie w nogi wykańcza przeciwnika, no sory. Szkoda bo chyba każdy miał nadzieję, że SGW2 będzie wyrywał z butów a tu lipa.