rek
rek
Skyrim: Modderzy przenoszą do gry prowincję Morrowind [WIDEO]
I szukają pomocy wśród graczy.

W ramach Beyond Skyrim, inicjatywy przeszczepiającej na silnik Skyrima inne miejscówki świata Tamriel, działa grupa, która wzięła na warsztat prowincję Morrowind, miejsce akcji trzeciej odsłony cyklu… i o wiele więcej, bo „trójka” toczyła się głównie na wyspie Vvardenfel, tymczasem modderzy mają „ciut” większe ambicje.

morrowind-mapa_4bqj.jpg

Morrowind mamy poznać w czwartej erze, czyli wówczas, gdy toczyła się akcja Skyrima (oznacza to, że niektóre znajome miejsca mogą być zniszczone w wyniku katastrof naturalnych i wojen). Pierwszy zwiastun modyfikacji możecie obejrzeć poniżej.

Młodzi twórcy wciąż poszukują rąk do pracy przy projekcie. Zainteresowanych odsyłam pod ten adres.

Przypomnijmy, że całkiem niedawno prezentowaliśmy wam fanowski dodatek do Skyrima, który ma dodać do leciwego klasyka nowe questy i kolejny region – dolinę Druadach.

rek

14 odpowiedzi do “Skyrim: Modderzy przenoszą do gry prowincję Morrowind [WIDEO]”

  1. Skryim, czy Skyrim?

  2. „Skryim” XD Piłeś? Nie jedź!

  3. A co się dzieje z modem Skywind? czy tamten projekt żyje?

  4. Skywind już umarł ? Jak nie to nie mogli połączyć sił z ekipą odpowiedzialną za skywind ?

  5. Chyba nikt nie liczy na to, że to się uda

  6. Skywind żyje i się rozwija, ale powoli, jak to zwykle bywa z takimi modami. Pamiętajcie jednak o różnicy – Skywind jest przeniesieniem całej gry TES: Morrowind na silnik Skyrima (i nie ma nic wspólnego z wydarzeniami ze Skyrima i z Dragonbornem), natomiast seria Beyond jest po prostu rozszerzeniem do Skyrima, w którym Dragonborn zwiedza inne prowincje Tamriel. To dwa oddzielne projekty, które nie mają ze sobą nic wspólnego.

  7. Prawda jest taka, że zanim którykolwiek z tych projektów oficjalnie wyjdzie to na rynku już będzie kolejna część serii TES i modderzy przerzucą się na nowy silnik. Tak było z Morroblivionem, remasterem morrowinda na silniku z obliviona. Zanim to zaczęło mieć ręce i nogi to już zdechło bo skyrim wyszedł i ambicja kazała stworzyć skywinda.

  8. Morrowind w Skyrim (a raczej Skryim, nudny gameplay na nowej technologii? Dajcie mi Predator: Hunters and Prey, to może w ogóle zobaczę z czym się ten Skyrim je.

  9. @KafarPL|Kilkaset/tysięcy lat (nie pamiętam dokładnie ile jest różnicy między Skyrim a Morrowind) i ogromna katastrofa naturalna (wybuch Czerwonej Góry) tak zmieniły kontynent, że nie wiem czy taka współpraca miałaby sens bo i tak jej owoców nie mogłyby chyba użyć oba projekty.@DonKozunio|Z tego co wiem to Morroblivion został ukończony i można go pobrać. Wpisz Morroblivion w wyszukiwarkę i będziesz miał.

  10. @kugron Około dwustu lat.

  11. fajnie by było gdyby te mody były realne, ale większość nigdy nie wychodzi, a te które wychodzą są tak zabugowane że w sumie to by mogły nie wychodzić.Doceniam wkład ludzi ale ile sejwów natraciłem na te wszystkie mody które bugują rozgrywkę…

  12. diabolique6 5 marca 2018 o 22:11

    Hej,taka ciekawostka-,Modder ,który Tworzył Median do Diablo 2 działa prężnie w Skyrim jego produkty to|Ordinator,Apocalypse, Szacun,jeśli ktoś zobaczy ile razy to zostało pobrane. Dla samego Special Edition Ordinator1.6m razy 😀 Potraficie tylko hejtować,ja tam widzę na Nexus nonstop mody wychodzą.Znając życie TES VI będzie w porównaniu do tych modów,jak jakaś wybrakowana beta. Czyt Diablo3 ,zagrajcie w Median to zrozumiecie,większość skilli Bl$$ard podpierniczył z tego moda-dodam że jest dalej rozwijany

  13. diabolique6 5 marca 2018 o 22:18

    a niebawem będzie tak wyglądał|https:forum.median-xl.com/viewtopic.php?f=36&p=174453p174453|Silnik gry został przekodowany,będzie stała rozdziała 1024,bounty questy, to jest prawowity następca D2|niech Blizzard żałuje że nie udostępnił narzędzi bo dużo osób kupowałoby właśnie dla modów.

  14. Median XL i Valhalla ,swietne mody do Diablo 2 LoD zmieniajace mocno rozgrywke.Polecam.

Dodaj komentarz