
Sinner: Sacrifice for Redemption – Byli pracownicy Blizzarda, Ubi i Konami robią soulslike´a [WIDEO]
![Sinner: Sacrifice for Redemption – Byli pracownicy Blizzarda, Ubi i Konami robią soulslike´a [WIDEO]](https://staging.cdaction.pl/wp-content/uploads/2025/03/f4fa8fdc-df61-425a-8c8d-6ef339512e2c.jpeg)
Pochodzące z Hongkongu Studio Dark Star, w którego skład wchodzą byli pracownicy Blizzarda, Ubisoftu i Konami, ogłosiło, że pracuje nad grą inspirowaną Dark Souls. Sinner: Sacrifice for Redemption ukaże się w pierwszym kwartale przyszłego roku na PC, XBO i PS4. W grze istotną rolę odegrają motywy biblijne. Wcielamy się w Adama, martwego żołnierza starającego się odkupić własną duszę poprzez pokonanie manifestacji siedmiu grzechów głównych i dodatkowego przeciwnika, którego tożsamości póki co nie zdradzono (obstawiam Lucyfera). Podstawą zabawy będą potwornie trudne walki z bossami. Unikalną cechą tytułu ma być to, że przed każdą kolejną walką Adam będzie musiał dokonać ofiary, co oznacza obniżenie któregoś z jego statów, a więc dodatkowe podniesie poprzeczki.

Czytaj dalej
15 odpowiedzi do “Sinner: Sacrifice for Redemption – Byli pracownicy Blizzarda, Ubi i Konami robią soulslike´a [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Istotną rolę odegrają w niej motywy chrześcijańskie.
uh uh! będę grał 🙂
Ja tam jeszcze widzę inspirację Toukidenem i God Eaterem. Ale faktycznie bazowali na stylistyce Dark Souls, włącznie z rozmazanymi teksturami i aberracją chromatyczną.
Oh, są bomby zapalające! Zapałałem chęcią… 😉
Będę teraz autentycznie zaskoczony, jak dowiem się, że ktoś robi action-erpega który nie jest soulslikiem. Szczerze, ile rynek jest w stanie tego przyjąć?
Będę autentycznie zobowiązany jeśli wyjawisz mi tę listę action rpg w produkcji które są soulsikami… Bo na razie to kojarzę jedynie Nioh.
@nietro|Salt and Sanctuary, Hollow Knight ma sporo elementów souls-like, Surge, Lords of the Fallen, Bloodborne (to liczymy połowicznie, bo to też od From Software).|To są czyste souls like, ale pozostałe gry rpg zapożyczają niemal zawsze jakiś element – czy to epickich bossów, save pointów, rozwoju ekwipunku, pojedynków, które wymagają szukania sałabych punktów u wrogów, utraty exp przy śmierci, brak perma-śmierci itd.
Obecnie w produkcji jest Code Vein, które jest czystym souls-like.
@nietrol Lord of the Fallen, the Surge.
Gorzej – to nie Lucyfer, tylko Ewa…. 🙂
Just like dark souls!
@Scorpix Ale wiecie dobry człowieku, że:|- śmierć zabierająca ofiarę i savepointy (tudzież teleport pomiędzy) to Diablo 2|- rozwój ekwipunku jakiś taki niezbyt charakterystyczny w tych soulsach|- epiccy szefowie o słabych punktach to ho,ho tyle tego – nie tylko w RPG |- a o braku perma-śmierci nawet szkoda gadać…
@zadymek|Dobra rozpiszę swoje punkty:| rzeczywiście nie jest element nowy, ale w Soulsach po raz pierwszy pojawiło się chyba, że jeśli nie dobiegniesz do miejsca zgonu i padniesz, to tracisz całe doświadczenie bezpowrotnie. W Diablo traciłeś część zdrowia i musiałeś iść po ekwipunek, jak dobrze pamiętam.|- rozwój ekwipunku oraz różnorodność broni. Każdą bronią walczy się inaczej i każda ma swój zestaw ruchów.|- bossowie często nie są AŻ TAK WAŻNĄ częścią gry. Rzadko są wrażliwe punkty. Liczy się strategia.
– perma śmierć…. Do głowy przychodzi mi tylko Diablo, a tak jeśli zginiesz, to koniec gry i musisz wczytać sejw.|- Soulsy upowszechniły też New Game+, który po raz pierwszy pojawił się w Chrono Trigger
@Scorpix |”rozwój ekwipunku oraz różnorodność broni. Każdą bronią walczy się inaczej i każda ma swój zestaw ruchów.” No tu wypadałoby jakiś slasher, jako protoplastę np Severance… w sumie DS zrzyna z Sev’ka prawie wszystko, tylko podnosi to do kwadratu. Dark Messiah Herestic 2, Rune, i „w sumie” dowolny FPS.|”perma śmierć…. Do głowy przychodzi mi tylko Diablo, a tak jeśli zginiesz, to koniec gry i musisz wczytać sejw” |Mi przychodzi każda możliwa gra oparta o checkpointy, choćby Turok.