
Silent Hills: Dzięki fanom demo skasowanej produkcji Kojimy jest grywalne na pecetach [WIDEO]
![Silent Hills: Dzięki fanom demo skasowanej produkcji Kojimy jest grywalne na pecetach [WIDEO]](https://staging.cdaction.pl/wp-content/uploads/2025/03/6cdd2c37-0ebc-4b87-af6c-7446057a81b6.jpeg)
I to w dwóch wersjach, bo właściwie czemu nie.
Koprodukcja Hideo Kojimy i Guillermo del Toro, ucieleśnienie wizji Junjiego Ito, kolejne świadectwo możliwości Fox Engine’u… ostatecznie zostało skasowane w kwietniu 2015. Po ambitnym projekcie ostało się jedynie P.T., grywalny teaser, który dotychczas był dostępny wyłącznie na PS4 (znaczy… wiecie, póki Konami nie usunęło go z PS Store’a).
Jak jednak słusznie zauważa DSOGaming, modderowi o pseudonimie SmoggyChips udało się odtworzyć pracę Kojima Productions na komputerach osobistych. Trzymajcie materiał z Corridors, hulającego na Unreal Enginie 4 wczesnego projektu, który wszyscy zainteresowani mogą sprawdzić pod tym adresem.
Osobno prac podjął się niejaki LinusPixel. Wyciągnął on z plików gry tekstury, animacje, dźwięki i modele, które teraz próbuje pozszywać. Wynik jego wysiłków możecie sprawdzić w tym miejscu.

Czytaj dalej
10 odpowiedzi do “Silent Hills: Dzięki fanom demo skasowanej produkcji Kojimy jest grywalne na pecetach [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
I to a dwóch wersjach, bo właściwie czemu nie.
Ciekawe. Szacun dla gościa.
Mości Papkinie, ale ten link pod „w tym miejscu” to pan popraw, boś pan łapczywy i żeś pan zeżarł dwukropek po https.
Wielkim fanem Silent Hills nie jestem a jeśli mowa o grach Konami z chęcią bym zobaczył demo ze skasowanej wersji Zone of the Enders 3 🙂
Już jadą prawnicy fuckkonami z pozwami 😉
w słowach jima sterlinga F… Konami
Warto wspomnieć o PuniTy, czylli PT na silniku Unity, które wyszło już dawno temu 😉
Doceniam gest, choć powiewa mi sama gra.
Zagram napewno, chociaż nienawidze horrorów.
@Zwierzch PuniTy było „tylko” odwzorowaniem mieszkania z P.T., gameplay nie został odwzorowany.