
Sherlock Holmes: Crimes & Punishments ? technologiczny pokaz Unreal Engine 3 [WIDEO]
![Sherlock Holmes: Crimes & Punishments ? technologiczny pokaz Unreal Engine 3 [WIDEO]](https://staging.cdaction.pl/wp-content/uploads/2025/03/78072fdf-2fcc-4f1a-9b1f-7bae27a78981.jpeg)
Pracując nad kolejną częścią całkiem udanej serii gier o Sherlocku Holmesie studio Focus Home Interactive zdecydowało się na zmianę silnika graficznego - nowa część, Crimes & Punishments będzie napędzana przez Unreal Engine 3. Pojawiło się wideo, które prezentuje tę technologię w akcji.
Technologia w Sherlock Holmes: Crimes & Punishments:

Czytaj dalej
6 odpowiedzi do “Sherlock Holmes: Crimes & Punishments ? technologiczny pokaz Unreal Engine 3 [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Pracując nad kolejną częścią całkiem udanej serii gier o Sherlocku Holmesie studio Focus Home Interactive zdecydowało się na zmianę silnika graficznego – nowa część, Crimes & Punishments będzie napędzana przez Unreal Engine 3. Pojawiło się wideo, które prezentuje tę technologię w akcji.
Grafika jest piekna ale ejdnoczesnie robi wrazenie dosc sztucznej, plastikowej … jak inaczej to okreslic? Nierealnej 😛 Moze takie sa wymogi szerloka bo jesli to jest to naco stac unrealana to.. Crysis jest duzo lepszy mimo iz osobiscie nizej oceniam mozliwosci cryengine niz potwora zastosowanego w FC2 i 3. Krzewy tam wygladaja prawdziwiej a nie jak jedna plaska kartka papieru pomalowana na zielono i poruszajaca sie na wietrze. Do tego w FC2 i 3 mamy ogromny teren niemal bez loadingow nie to co w Crisise
Nadal brzydkie tekstury – ok, może za bardzo się czepiam.Za to roślinność to wciąż masakra.
Najważniejszy jest gameplay. Choć dobrze, gdy jest okraszony solidną grafiką. Grafika na filmiku nie powala, ale gra z doskonałą rozgrywką zawsze się obroni.
Po co w 2013 roku robić pokaz technologiczny silnika z roku 2006?
Ale loopa walnęli, po 5sek słuchania się odechciało. A grafa jak na UE3, bardzo dobra, zwłaszcza tereny lesiste.