rek
rek

Shadow of the Tomb Raider: Kolejny wyciek potwierdza istnienie gry

Shadow of the Tomb Raider: Kolejny wyciek potwierdza istnienie gry
Wygląda na to, że Lara zwiedzi amerykańskie piramidy.

Pierwszy raz tytuł Shadow of the Tomb Raider pojawił się w mediach pod koniec ubiegłego roku, gdy w kanadyjskim metrze domniemany pracownik Square Enix nieopacznie otworzył służbowego laptopa z dotyczącą gry dokumentacją. Plotka nie wyglądała przesadnie wiarygodnie, ale dziennikarze Kotaku dotarli do źródeł wewnątrz Square Enix, zgodnie z którymi coś było na rzeczy.

Tamten wyciek zyskuje właśnie kolejne potwierdzenie. Na stronach Takeoff Creative, związanej z naszą branżą agencją kreatywną (firmą, która specjalizuje się w tworzeniu materiałów promocyjnych do gier. Dodajmy, że ma ona historię współpracy ze Square Enix) pojawiły się na chwilę logo, grafika promocyjna oraz kilka artworków potwierdzających istnienie tytułu.

Wynika z nich tyle, że tym razem Lara zwiedzi piramidy i bardziej zaprzyjaźni się z bronią białą.


(Kliknij, aby powiekszyć)

Oczywiście materiały zniknęły już ze strony, ale w internecie nic nie ginie i szybko odnalazły się na NeoGafie.

Nie wiemy, kiedy wydawca (przeżywający problemy finansowe i pozbywający się zasłużonych pracowników) zdecyduje się mówić o nowej grze pełnym głosem. Nie jest wykluczone, że Shadow of the Tomb Raider znajduje się na wczesnym etapie produkcji i stąd właściwie jedynym ogłoszonym na E3 tytułem z logo Square Enix był prequel Life Is Strange (jego obszerny gameplay znajdziecie pod tym adresem). Pozostaje cierpliwie czekać, aż firma odniesie się do zalewających sieć pogłosek.

rek

40 odpowiedzi do “Shadow of the Tomb Raider: Kolejny wyciek potwierdza istnienie gry”

  1. (Chyba) poznaliśmy logo, 

  2. Mam nadzieję, że nie dostaniemy po raz kolejny tej samej gry, tylko rozgrywającej się w innej lokalizacji. Jakkolwiek fajną pozycją Rise of the Tomb Raider by nie był, to niestety był kompletnie wtórny do pierwszej części i nie wnosił do serii ani do gatunku nic nowego. Naprawdę chciałbym, żeby Tomb Raider wrócił raczej do swojego modelu buszowania po wielkich grobowcach i rozwiązywania zagadek oraz skakania po platformach, zamiast skupiania się na wybijaniu rzesz najemników.

  3. Egipt to nie jedyne miejsce na świecie w którym są piramidy… A kto grał w poprzednią część ten wie że akcja nowej odslony prawdopodobnie zabierze nas do ameryki środkowej lub południowej.

  4. Ale te piramidy wyglądają jak z Ameryki łacińskiej lub Południowej.

  5. Roślinki i styl „hieroglifów” wskazuje raczej na aztecko-majowe klimaty

  6. Ten artykuł to jakieś nieporozumienie… Kto to pisał?! Po pierwsze piramidy nie są tylko w Egipcie, a te na szkicach wyglądają ewidentnie na te amerykańskie. Po drugie SE nie przeżywa problemów finansowych, miniony rok fiskalny był jednym z najlepszych, nawet samo SE się tego nie spodziewało. Kryzys finansowy był za to w 2013 roku. I w końcu po trzecie – Sugerowanie że TR wzorem AC ruszy do Egiptu jest śmieszne. LARA WCZEŚNIEJ ZWIEDZIŁA EGIPT JUŻ KILKAKROTNIE (PIERWSZY RAZ PONAD 20 LAT PRZED ASSASINEM!!)

  7. Ten artykuł to jakieś nieporozumienie… Kto to pisał?! Po pierwsze piramidy nie są tylko w Egipcie, a te na szkicach wyglądają ewidentnie na te amerykańskie. Po drugie SE nie przeżywa problemów finansowych, miniony rok fiskalny był jednym z najlepszych, nawet samo SE się tego nie spodziewało. Kryzys finansowy był za to w 2013 roku. I w końcu po trzecie – Sugerowanie że TR wzorem AC ruszy do Egiptu jest śmieszne. Lara wcześniej zwiedziła Egipt już kilkakrotnie (pierwszy raz PONAD 20 LAT PRZED Assasinem!)

  8. Szkoda mi tej marki, ta gra nie ma nic wspólnego prawdziwym TR. Wybuchy, trzaski, skrypty i zero eksploracji ciekawych miejscówek. Gra dobra ale tylko dobra.

  9. Od lat było tylko bezczeszczenie marki. Ale skoro mają problemy i nóż na gardle to jest cień szansy że seria wróci do korzeni i Lara będzie Larą a nie jakąś nastolatką z płaskim biustem.

  10. Powbijane strzały w ścianę obok Lary też sugerują raczej Amerykę

  11. Dawid „spikain” Bojarski 19 czerwca 2017 o 16:08

    Papkin

  12. +rvn10 jedyna nadzieja w fanowskim projekcie Tomb Raider 2 Remake tworzonym przez Nicobass co może martwić, że Nico od nowego roku nic pokazał na swojej stronie http:tombraider-dox.com/

  13. @rvn10 – Ten – jak go nazywasz – „prawdziwy Tomb Raider” prawdopodobnie już nigdy nie wróci. Dawna Lara była jak Duke Nukem, czyli plastikową (właściwie to sylikonową ;D) wydmuszką, rzucającą onelinerami i roznoszącą wrogów w pył z gracją Dantego z Devil May Cry. Taki styl nie ma dziś zbyt wielu fanów, toteż gier tego typu się już zwyczajnie nie robi. Ten nowy TR i tak dwoi się i troi, żeby maksymalnie podtrzymać ducha oryginału, tyle że w nieco bardziej zjadliwej dla mas otoczce. Mnie to przekonuje.

  14. I oczywiscie ta gra tez będzie miała denuvo a jak że -_-

  15. +RedCrow problem leży w graczach nowe pokolenie nie chce grać w trudne gry, tylko płowa co zaczyna grać to kończy grę, nie chce im się sięgać po poradników, rozgrywka ma być łatwa i przyjemna nie zmuszając do myślenia, może i stara Lara była plastikowa ale seria posiadała swój oryginalny styl.

  16. @Dantes – Sorry, ale co ma piernik do wiatraka? :D. Ja pisałem o kiczowatym stylu rodem z kina akcji lat 90-tych, a ty nawiązujesz do poziomu trudności…? Dla mnie akurat trudność nowego TRa jest bez znaczenia i może nawet równać się tej z Dark Souls. Cieszy mnie natomiast wyrzucenie na śmietnik tej sylikonowej, irytującej wydmuszki w zielonym topie, która miała w sobie tyle magnetyzmu i osobowości, co 8-bitowy Mario. Era takiej stylistyki w grach przeminęła i mam nadzieję, że nigdy już nie wróci.

  17. @RedCrow – A mi tam brakowało jakiegoś seksownego wdzianka ;

  18. Wiem ze wielu ludzi jest za nowymi TR… Osobiscie wolalbym powrot do korzeni.. Nawet do np.TR: Legend..|Albo niech dadza wiecej duzych tombow i zrobia prawdziwie otwarty swiat(wciaz bedzie semi otwarty ale i tak bedzie bardziej otwarty niz w ostatnich grach..) to wtedy moze bedzie to prawdziwie nowa jakosc..

  19. Legacy of Kain kiedy, a nie następna Lara.

  20. +RedCrow każdy może lubić co innego inaczej świat był nudny tylko napisałem dlaczego seria nie sprzedawała w starej postaci i została zmieniona żeby dostosować się do nowych graczy.

  21. @Wcogram To bym poparl ^^

  22. @RedCrow – Cóż… „wydmuszkowe” postacie towarzyszyły mi od zawsze (Rambo, Power Rangers), więc i taka Lara jak najbardziej mi pasuje. Oczywiście nie twierdzę, że postacie tego typu powinny pojawiać się jak najczęściej. W TR-ach jednak jak najbardziej mi to odpowiada, gdyż Lara była taka od samego początku serii i nikomu to kiedyś nie przeszkadzało, w końcu miała duże cycki i to się liczyło, a przy tym doskonale wpasowywała się w hollywoodzki, przerysowany styl gry – dinozaury, jakieś magiczne artefakty itp

  23. Dawna Lara również kojarzy mi się z dzieciństwem i z czasami kiedy gry były tylko czystą rozrywką, a nie większym medium. Po za tym, zdecydowanie bardziej mi pasuje taka wydmuszkowa, hollywoodzka postać, niż dziewuszka która ryczy przy pierwszym zabitym jeleniu i pierwszym zabitym człowieku, by następnie, dosłownie za chwilkę, mordować z zimną krwią wszystko co się rusza.

  24. @Tomoe – To masz pecha, bo jesteś w mniejszości, a dla mniejszości się gier AAA nie robi :]. Kicz lat 90 przeminął i trzymam kciuki, że już nie powróci.

  25. Niech, ten CallOfUchartedDuty/M.BayMovie/pseudosurvival się zakończy na trylogii i niech następna część będzie faktycznie Tomb Raider’em, bo kurcze, pograłbym wreszcie w jakieś konkretne nowe penetrowanie grobowców, gdzie byłby „ten” klimat, wspaniała muzyka i ambient, prawdziwie zręcznościowa rozgrywka z myśleniem co robisz, z zagadkami/łamigłówkami i szczyptą akcji czyli tak jak to robiły stare TR’y tylko jeszcze lepiej, bo w dzisiejszej technologii. Nadal najlepsze części TRIV,TR:A,TR:U.

  26. @RedCrow No tak faktycznie, wysportowane kobiety z dużymi biustami i ustami istniały tylko w latach 90 i wszystkie były sztuczne i silikonowe. Tymczasem w prawdziwym świecie, szybki przykład Alyson Michalka https:media.giphy.com/media/xCXHtJxA9LkKQ/giphy.gif

  27. @THERON23 – Nie chodzi o wygląd (chociaż po części też, bo stara Lara to plastikowy glonojad z wielkimi cyckami), ale o charakter i osobowość. Ona łączy w sobie najgorsze cechy Dantego z Devil May Cry i Duke’a Nukem, rzucając na prawo i lewo żenującymi onelinerami. Ot taka typowa heroina kina lat 90, pusta wydmuszka, na którą przykro się patrzy i którą ciężko polubić. Ta nowa Lara jest nie tylko ładniejsza i bardziej ludzka (realistyczna), ale też bardziej złożona emocjonalnie i dająca się lubić.

  28. @RedCrow – „Ta nowa Lara jest nie tylko ładniejsza i bardziej ludzka (realistyczna), ale też bardziej złożona emocjonalnie i dająca się lubić.” Heh, mówisz o tej jak to napisałem – „dziewuszka która ryczy przy pierwszym zabitym jeleniu i pierwszym zabitym człowieku, by następnie, dosłownie za chwilkę, mordować z zimną krwią wszystko co się rusza”? Ta pusta wydmuszka jest już bardziej ludzka i realistyczna pod względem charakteru, niż to żenujące coś z nowych TR-ów.

  29. @RedCrow Wyglądała jak wyglądała, bo grafa wtedy była kiepska, postawili na komiksowość i karykaturę postaci, bo nijak nie stworzyliby realistycznego ich wyglądu, pasowało to też do przerysowanego świata serii. Gdyby wtedy mogli stworzyć realizm to wyglądałaby pewnie jak A.Jolie w filmie TR. Twarda i silna zarówno fizycznie jak i psychicznie, niezależna, inteligenta. Twarde typy charakteru nie mają w zwyczaju jęczeć/beczeć/stękać/przeżywać wszystko na głos jak rozhisteryzowane i rozemocjonowane nastolatki.

  30. Jeżeli ze starych TR pamiętasz tylko jej onelinery to polecam przesłuchać ponownie jej teksty/dialogi z części 1-9, bo chyba coś ci umknęło. Ogólnie masz jakieś kompletnie spłycone mniemanie o starej Larze, zgaduję, że pewnie dlatego, że tak kochasz nową wersję, mówię poczytaj opis postaci tej postaci obejrzyj wszystkie cutscenki (1-9), bo stawiać ją tam gdzie Dante i Duke Nukem, niesamowicie krzywdzi tą postać.

  31. Ps. Taka Elizabeth z Bioshocka też wygląda jak plastikowy glonojad, nie z cyckami ale równie absurdalnie cienką talią (również bez gorsetu) i jakoś nikt nie ma z tym problemu, czemu? To ten sam komiksowy styl graficzny.

  32. Shadow of Tomb Raider…. Tak, to bardzo dobra nazwa dla tej gry z nowej serii.

  33. @Tesu

  34. @THERON23|Ojojoj, ale mi dopiekles, normalnie chyba zaraz wybuchne… smiechem. 😀 Po prostu z zainteresowaniem czytam te wasze wypowiedzi o tym, ktory wirtualny cycek jest lepszy. 😀

  35. @Tesu Nikt tu nie dyskutuje o tym którym wirtualny cycek jest lepszy tylko o tym która wersja Lary była lepsza jako postać, która miała lepszą osobowość, charakter i lepiej nadawała się do przygodowej gry akcji. redcrowa trzeba było widocznie uświadomić co do stylu graficznego starych TR’ów i tego, że świat nie składa się z samych niewysportowanych dziewczyn 1.60m, a chyba i tak okazał się trollem, bo już do dyskusji nie wrócił.

  36. Czyli tak jak pisalem, cala dyskusja sprowadzala sie do tego, ktory wirtualny cyc jest lepszy.

  37. @Tesu Jak w kobietach widzisz tylko cycki, co potwierdziłeś już w trzecim takim samym komentarzu, to już twój problem. Widzę też, że nie ma sensu ci odpisywać na koment, a raczej zaczepkę, dlatego w przyszłości już na pewno tego zrobię. Żegnam.

  38. czekam z niecierpliwoscia na powrot pani croft.

  39. Założyłem tu konto specjalnie aby napisać, że niektórzy tutaj są najzwyczajniej polskimi cebulakami. Półgłówkami, którzy naprawdę powinni się zastanowić nad sensem swojej egzystencji.|Kogo obchodzi to co myślicie na temat starej lary a nowej?|Pod tematem który ma do tego tyle co lodówka do mikrofali.|Dzięki waszym porównaniom piersi legendy gier, mogę wiązać buty samym spojrzeniem.|Dziękuję pozdrawiam |Hunter

Dodaj komentarz