
Shadow of the Eternals: Sanity, czyli poziom szaleństwa [WIDEO]
![Shadow of the Eternals: Sanity, czyli poziom szaleństwa [WIDEO]](https://staging.cdaction.pl/wp-content/uploads/2025/03/8c6184fe-2f1c-4638-bdb6-5626b7ed4790.jpeg)
O co chodzi? W trakcie zabawy bohater Shadow of the Eternals doświadczać będzie różnych, bardzo często strasznych rzeczy. To wszystko wpływać ma na jego psychikę, zwiększając stres, co zostanie przedstawione właśnie przez poziom sanity. Gdy będzie on wysoki, postać może zaczynać popadać w szaleństwo… co może mieć ciekawe efekty w walce, korzystaniu z magii oraz w eksploracji (na przykład korytarz może zacząć się obracać). Dzięki temu można dostać się do niedostępnych wcześniej lokacji.
Aha – w chwili obecnej wciąż trwa kickstarterowa zbiórka na Shadow of the Eternals. Dorzucić się możecie TUTAJ. Szanse na powodzenie są jednak niewielkie – do końca akcji pozostało jeszcze tylko osiem dni, a zgromadzono do tej pory 259,66 tysiąca dolarów z 750 tysięcy wymaganych. A poniżej znajdziecie film poświęcony systemowi sanity:

Czytaj dalej
3 odpowiedzi do “Shadow of the Eternals: Sanity, czyli poziom szaleństwa [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
W powstającym Shadow of Eternals, duchowym następcy Eternal Darkness, pojawi się ciekawy mechanizm wpływający na… zdrowie psychiczne bohatera. Mowa tu o systemie sanity, o którym szczegółowo opowiadają twórcy produkcji w najnowszym materiale filmowym.
„Sanity”, czyli zdrowie psychiczne. Zatem jeśli poziom zdrowia psychicznego „będzie wysoki, postać może zaczynać popadać w szaleństwo”? Bez sensu.
Może chodzi o przeciążenie zdrowia psychicznego? Jakieś coś urealniającego do bólu świat 😛