
Shadow of Conspiracy: Section 2 – Akcja, fabuła i cyberpunk. Wszystko na Unreal Engine 5 [WIDEO]
![Shadow of Conspiracy: Section 2 – Akcja, fabuła i cyberpunk. Wszystko na Unreal Engine 5 [WIDEO]](https://staging.cdaction.pl/wp-content/uploads/2025/03/c9b73bba-299b-4c63-94ac-2ea319fdea59.jpeg)
Elysium Game pochwaliło się swoim projektem. Zaprezentowano materiał z prototypowego buildu Shadow of Conspiracy: Section 2. Według przedstawionych założeń, fani interaktywnej rozrywki mają otrzymać „opartą na narracji, trzecio- i pierwszoosobową grę akcji z elementami RPG”. Gunplay został połączony ze skradankową mechaniką. Twórcy czerpią inspiracje z filmów „Blade Runner” i „Ghost in the Shell” (1995), a także branżowych tworów – takich jak The Last of Us oraz seria Metal Gear Solid.
Na liście obietnic znajdziemy „wzruszającą – ukazaną z perspektywy antagonisty – fabułę główną i wiele godzin dodatkowej zawartości”. Na tą ostatnią składają się „wciągające misje poboczne, poruszające dylematy moralne i elektryzujące śledztwa”.
Gracze mogą doświadczyć zupełnie wyjątkowej scenerii w dystopijnej wizji Berlina w 2087 roku, badając morderstwo szefa policji; znajdź zaginioną dziewczynę, która jest kluczem do rozwiązania zagadki, i wciel się w Nolana — elitarnego gliniarza z tajemniczą przeszłością, odkrywającego daleko idącą konspirację.
Gra pojawi się na PC i konsolach nowej generacji w jeszcze nieokreślonym terminie.

Czytaj dalej
10 odpowiedzi do “Shadow of Conspiracy: Section 2 – Akcja, fabuła i cyberpunk. Wszystko na Unreal Engine 5 [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
„opartą na narracji, trzecio- i pierwszoosobową grę akcji z elementami RPG”. Gunplay został połączony ze skradankową mechaniką.”|Czyli po prostu klon DXHR.
Naprawdę ciekawie to wygląda. Ale jak to w zwiastunowych materiałach bywa, nierzadko rzeczywistość ma się ni jak do tego co nam obiecywano/pokazywano. Jak nie zobaczę rozgrywki po premierze, tak nie ma co się napalać na ten tytuł. Człowiek będzie mniej rozczarowany.
Prototyp – oby w wersji finalnej poprawili słuch przeciwników jak i wzrok. Przyszłość etc. Taki oddział najemników, żołnierzy powinien mieć pełno dronów, czujników do krycie tzw. pleców
Już tym co pokazali/przeczytałem w artykule, projekt zdołał zdobyć moje zaintersowanie. Mam identyczne skojarzenia do @zadymka, nawet kierunek artystyczny, kolorystyka i design lokacji przypomina dwie ostatnie części Deus Exa. A że seria DX to jedna z moich ulubionych, to ten tego, czekam bardzo.
@zadymek oby, takich gier nigdy za wiele!
Ładnie, tylko ten lens flare jest idiotyczny. AI na razie nie istnieje. Tu mamy przyszłość, latające fury, a grupa najemników nie ma ze sobą żadnego kontaktu. W dzisiejszych czasach dzieciaki chodzące do szkoły ogarniają komunikację głosową po sieci…
Efektowny gameplay ponad pozory realizmu. Przystępna rozrywka przede wszystkim. W obu ostatnich Deusach, HR i MD, też sztuczna inteligencja nie istniała. Zapowiedź fajna, ale uwierzę w te cuda wianki dopiero po premierze.
Brak komunikacji? Faktycznie, trupy nie informują kolegów „uwaga, ktoś mnie przed chwilą zabił”. Cóż za niedopatrzenie, jakiż brak inteligencji 😀 A jakoś nikomu nie wadzi, że koleś ubrany w skórzaną kurtkę otrzymuje kilka serii z broni palnej na klatę i na facjatę i idzie dalej jakby nigdy nic.
Uf, duże spadki fps-ów, nierówny klatkarz, widoczne doczytywanie tekstrur na pierwszym planie (załomy na kurtce), dziwne oświetlenie. Widać, że na razie to jest taki prototyp/wczesny build.
@ZiomekGit Zwykła opaska na nadgarstku mierząca puls i informująca wszystkich w okolicy, że komuś zanikł i trzeba wezwać lekarza. Do 2087 nie udało im się tego ogarnąć? W ogóle to jakoś strasznie nudno dla mnie wygląda, ale to na razie prototyp rozgrywki, więc ciężko coś wyrokować.