rek
rek
28.08.2021
10 Komentarze

Shadow of Conspiracy: Section 2 – Akcja, fabuła i cyberpunk. Wszystko na Unreal Engine 5 [WIDEO]

Shadow of Conspiracy: Section 2 – Akcja, fabuła i cyberpunk. Wszystko na Unreal Engine 5 [WIDEO]
To thriller detektywistyczny, który porusza różne motywy, w tym „poczucia winy, miłości, przyjaźni, poświęcenia oraz zdrady”.

Elysium Game pochwaliło się swoim projektem. Zaprezentowano materiał z prototypowego buildu Shadow of Conspiracy: Section 2. Według przedstawionych założeń, fani interaktywnej rozrywki mają otrzymać „opartą na narracji, trzecio- i pierwszoosobową grę akcji z elementami RPG”. Gunplay został połączony ze skradankową mechaniką. Twórcy czerpią inspiracje z filmów „Blade Runner” i „Ghost in the Shell” (1995), a także branżowych tworów – takich jak The Last of Us oraz seria Metal Gear Solid.

Na liście obietnic znajdziemy „wzruszającą – ukazaną z perspektywy antagonisty – fabułę główną i wiele godzin dodatkowej zawartości”. Na tą ostatnią składają się „wciągające misje poboczne, poruszające dylematy moralne i elektryzujące śledztwa”.

Gracze mogą doświadczyć zupełnie wyjątkowej scenerii w dystopijnej wizji Berlina w 2087 roku, badając morderstwo szefa policji; znajdź zaginioną dziewczynę, która jest kluczem do rozwiązania zagadki, i wciel się w Nolana — elitarnego gliniarza z tajemniczą przeszłością, odkrywającego daleko idącą konspirację.

Gra pojawi się na PC i konsolach nowej generacji w jeszcze nieokreślonym terminie.

rek

10 odpowiedzi do “Shadow of Conspiracy: Section 2 – Akcja, fabuła i cyberpunk. Wszystko na Unreal Engine 5 [WIDEO]”

  1. „opartą na narracji, trzecio- i pierwszoosobową grę akcji z elementami RPG”. Gunplay został połączony ze skradankową mechaniką.”|Czyli po prostu klon DXHR.

  2. Naprawdę ciekawie to wygląda. Ale jak to w zwiastunowych materiałach bywa, nierzadko rzeczywistość ma się ni jak do tego co nam obiecywano/pokazywano. Jak nie zobaczę rozgrywki po premierze, tak nie ma co się napalać na ten tytuł. Człowiek będzie mniej rozczarowany.

  3. Prototyp – oby w wersji finalnej poprawili słuch przeciwników jak i wzrok. Przyszłość etc. Taki oddział najemników, żołnierzy powinien mieć pełno dronów, czujników do krycie tzw. pleców

  4. Już tym co pokazali/przeczytałem w artykule, projekt zdołał zdobyć moje zaintersowanie. Mam identyczne skojarzenia do @zadymka, nawet kierunek artystyczny, kolorystyka i design lokacji przypomina dwie ostatnie części Deus Exa. A że seria DX to jedna z moich ulubionych, to ten tego, czekam bardzo.

  5. SomekindofDevil 28 sierpnia 2021 o 12:36

    @zadymek oby, takich gier nigdy za wiele!

  6. Ładnie, tylko ten lens flare jest idiotyczny. AI na razie nie istnieje. Tu mamy przyszłość, latające fury, a grupa najemników nie ma ze sobą żadnego kontaktu. W dzisiejszych czasach dzieciaki chodzące do szkoły ogarniają komunikację głosową po sieci…

  7. Efektowny gameplay ponad pozory realizmu. Przystępna rozrywka przede wszystkim. W obu ostatnich Deusach, HR i MD, też sztuczna inteligencja nie istniała. Zapowiedź fajna, ale uwierzę w te cuda wianki dopiero po premierze.

  8. Brak komunikacji? Faktycznie, trupy nie informują kolegów „uwaga, ktoś mnie przed chwilą zabił”. Cóż za niedopatrzenie, jakiż brak inteligencji 😀 A jakoś nikomu nie wadzi, że koleś ubrany w skórzaną kurtkę otrzymuje kilka serii z broni palnej na klatę i na facjatę i idzie dalej jakby nigdy nic.

  9. Uf, duże spadki fps-ów, nierówny klatkarz, widoczne doczytywanie tekstrur na pierwszym planie (załomy na kurtce), dziwne oświetlenie. Widać, że na razie to jest taki prototyp/wczesny build.

  10. @ZiomekGit Zwykła opaska na nadgarstku mierząca puls i informująca wszystkich w okolicy, że komuś zanikł i trzeba wezwać lekarza. Do 2087 nie udało im się tego ogarnąć? W ogóle to jakoś strasznie nudno dla mnie wygląda, ale to na razie prototyp rozgrywki, więc ciężko coś wyrokować.

Dodaj komentarz