
Sea of Thieves: Autorzy omawiają efekty pogodowe i prezentują potęgę sztormów [WIDEO]
![Sea of Thieves: Autorzy omawiają efekty pogodowe i prezentują potęgę sztormów [WIDEO]](https://staging.cdaction.pl/wp-content/uploads/2025/03/858512b7-0caf-41d1-a348-019f11cf43fb.jpeg)
Parszywa aura ma mieć realny wpływ na rozgrywkę.
Piracka sieciówka od Rare zadebiutuje dopiero w przyszłym roku, ale wiadomo już o niej całkiem sporo. Niedawno w sieci pojawił się nawet obszerny, bo aż czterdziestominutowy gameplay. Kolejnym ujawnionym elementem są efekty pogodowe. W najnowszym dzienniku developerskim, który możecie obejrzeć poniżej, twórcy prezentują moc sztormów oraz zapewniają, że będą one miały znaczący wpływ na rozgrywkę. Zwiększy się siła wiatru, fale staną się wyższe i będą rzucać okrętem jak maleńką zabawką, co wymusi prawdziwą walkę ze sterem i ciągłe wprowadzanie poprawek do obranego kursu. Woda może również zacząć wdzierać się do wnętrza jednostki, więc część załogi będzie musiała chwycić za wiadra.

Czytaj dalej
5 odpowiedzi do “Sea of Thieves: Autorzy omawiają efekty pogodowe i prezentują potęgę sztormów [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Zapewniają, że parszywa aura ma realny wpływ na rozgrywkę.
Powiem szczerze, że gorąco liczę na tą grę. Trzymam kciuki żeby gra sama w sobie była zajebista i odniosła sukces.
Wreszcie pokazali trochę graficznego i fizycznego mięsa, tylko jak to się ma do przesłodzonej grafiki i pokazanych wcześniej na gameplaju misji tak prostych i powtarzalnych, że aż nudnych nawet oglądaniu? A może moje wrażenie wynika tylko z tego że każdy film z twórcami Sea of Thieves wygląda trochę jak zapis kolejnego meetingu w korpo? Większy hype jest chyba jednak na Skull&Bones.
Podoba mi się ten styl graficzny, strasznie polubiłem tą grę jak zobaczyłem jej reklamę
Fale nie są dosyć niskie. Większe widziałem na Śródziemnym przy troszkę silniejszym wietrze. Nie jest to chyba skala jaką można zaobserwować na bardziej otwartym akwenie.