
Scrolls: Premiera w przyszłym miesiącu

Jakob Porser, współzałożyciel Mojanga i projektant Scrolls, w rozmowie z serwisem Polygon zdradził, że gra ukaże się pod koniec kwietnia, konkretnej daty jednak nie podał. Produkcja zostanie wydana w modelu podobnym do Minecrafta, a więc najpierw otrzymamy — w niższej cenie — wczesną wersję projektu, która będzie stale rozwijana.
Porser zdaje sobie jednak sprawę, że powtórzenie sukcesu dzieła Notcha będzie bardzo trudnym zadaniem. Mówi:
Zdajemy sobie sprawę z tego, że jest to niszowy gatunek w porównaniu do Minecrafta. Nie oczekuję, że Scrolls sprzeda się lepiej od niego, na pewno nie. Chciałbym jednak znaleźć grupę graczy, którzy pokochają tę grę. Najwspanialszą rzeczą związaną z Mojang i sukcesem Minecrafta jest fakt, że nie mamy tak naprawdę presji, by dana produkcja sprzedała się w określonej liczbie kopii, by nie zbankrutować. Jesteśmy w dobrej pozycji do eksperymentowania.

Czytaj dalej
5 odpowiedzi do “Scrolls: Premiera w przyszłym miesiącu”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Wolę poczekać na karciankę Blizzarda.
Czo ten Notch to ja nawet nie.
Czyli znowu: „wydajemy alfę, zgarniamy kasę i zostawiamy ją graczom, niech się z nią męczą”?
@Sabi – raczej „to za 4 lata zaczniemy optymalizować silnik, tymczasem macie tutaj nowy kolor drewna” i „wiemy, że modderzy mają lepszą wyobraźnię od nas, więc nie ułatwimy instalowania modów i pluginów na serwerach” ;__;. Teraz te cytaty trzeba zamienić analogicznie na realia Scrolls i hit gotowy.
Niech się wreszcie zajmą 0x10^c, żeby wreszcie wypuścić jakąś grywalną alfę.