
Scorn: Horror FPS inspirowany twórczością Beksińskiego i Gigera opóźniony

Debiutancka produkcja serbskiego Ebb Software powstaje od kilku dobrych lat i nie ma co się dziwić, że niektórzy zaczynają powątpiewać w pomyślność projektu. Zagrać mieliśmy jeszcze w 2017, ale twórcy zdążyli zmienić koncepcję całego dzieła, porzucając zamysł dzielenia go na części. Grę w akcji widzieliśmy już kilkukrotnie (np. cztery lata temu), ale ostatni raz głośniej było o niej przed rokiem, gdy brylowała na konferencji Microsoftu, a kilka miesięcy później mogliśmy zobaczyć kilkunastominutowy gameplay.
Fani horrorów czekają na Scorn z niecierpliwością z powodu jego niezwykłej atmosfery inspirowanej twórczością H. R. Gigera i Zdzisława Beksińskiego. Choć tytuł miał zadebiutować jeszcze tej jesieni, studio podjęło decyzję o przełożeniu premiery na 2022.
W poście na Kickstarterze developerzy przeprosili graczy za skąpe informacje na temat projektu i zaniedbanie społeczności, która się wokół niego wytworzyła: w ramach poprawy zaczną teraz publikować comiesięczne podsumowanie prac. Dodatkowo już niedługo mamy spodziewać się zwiększonej aktywności marketingowej, w postaci trailerów, ogłoszeń i nowych informacji na temat produkcji.
Scorn trafi na pecety i Xboksa Series X/S – również w Game Passie.

Czytaj dalej
4 odpowiedzi do “Scorn: Horror FPS inspirowany twórczością Beksińskiego i Gigera opóźniony”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Głowy jak z prometeusza xd
Trzeci rok dłubią przy grze, którą planowali i wstępnie tworzyli od 2014. W Serbii 150 tys. powinno im spokojnie starczyć na zamknięcie tego projektu w 3 lata, a tu, jak zwykle, kolejna obsówa.
To to jeszcze powstaje? Myślałem, że projekt już dawno padł bo nikt nic o tym nie mówił.
O, ta gra jednak żyje?