
Scorn: Gameplay z horroru FPS inspirowanego twórczością Beksińskiego i Gigera [WIDEO]
![Scorn: Gameplay z horroru FPS inspirowanego twórczością Beksińskiego i Gigera [WIDEO]](https://staging.cdaction.pl/wp-content/uploads/2025/03/4195cd59-8184-4a33-bfe4-ffa415a5ad23.jpeg)
Wygląda ładnie, ale czy przy tym strasznie?
Gracze będący fanami „Obcego” w wydaniu Ridleya Scotta mają na co czekać. Scorn serbskiego Ebb Software wygląda bowiem jak niedaleki kuzyn „Promoteusza”, zresztą developerzy nie kryją swoich inspiracji twórczością H. R. Gigera. Równie dużo czerpią jednak z dzieł Zdzisława Beksińskiego, dzięki czemu końcowy efekt jest mocno niepokojący… co akurat dla miłośników horrorów jest najlepszą rekomendacją.
Po ostatniej prezentacji podczas majowej konferencji Microsoftu możemy zobaczyć w końcu nieco właściwej rozgrywki. Grafika miejscami wygląda naprawdę imponująco, ale sam gameplay zdaje się odrobinę ubogi.
Scorn trafi na pecety i Xboksa Series X/S w 2021.

Czytaj dalej
17 odpowiedzi do “Scorn: Gameplay z horroru FPS inspirowanego twórczością Beksińskiego i Gigera [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Czekam na tą grę, dla samej możliwości zwiedzania tego świata. Nie oczekuję zbyt wiele po rozgrywce, ale same lokacje …mmm pyszota.
Kurczę, pamiętam pierwszy filmik z tej gry. Klimat, nieco krautowa muzyka, super to wyglądało. Teraz, sam nie wiem. Moim zdaniem gra mogłaby rozgrywką przypominać Journey, czyli brak walki, poznawanie historii, naszego bohatera, i świata, nic więcej.
Kolejny „Symulator Chodzenia” Agony, Inner Chains, Kholat i spółka pozdrawiają.
W końcu.
@fragmajster Tak, symulator chodzenia…z bronią 😉
Klimat jest, ale monotonia też jest…
Ta gra to kupa straszna. Byłem w muzeum Gigera i muszę przyznać że poza obcym to nic ciekawego nie stworzył. Gość miał nieźle zryty beret, a jego żona popełniała samobójstwo. Poza tym tworzył nazi, porno, orgi sztukę. Najciekawszy był bar i serwowane w nim drinki w jajach aliena. Do momentu odwiedzenia jego muzeum byłem fanem, później mi przeszło.
Chcę w to zagrać
Prawie 4 lata w developerskim piekle, a końca nie widać, równie dobrze mogą to przesunąć na 2020.
Mam nadzieję, że będzie jakaś fabuła w tym.
Stworki jakieś takie śmieszne.
Pierwsze gameplaye wydawały się bardziej przekonujące, natomiast po tym obecnym gra wydaje się nie dość, że niestraszna, to i najprawdopodobniej monotonna, ale i tak czekam.
Może i graficznie jest klimat. Ale z drugiej strony bije po oczach tunelowa mapa i klaustrofobia.
@DeeJayHMC|A to nie o to chodzi? Duszno.
Mi się podoba. Mogliby nawet wyrzucić całe to strzelnie i ograniczyć rozgrywkę do eksploracji, uciekania przed potworami i rozwiązywania prostych zagadek środowiskowych.
Chyba kupię tą grę.
Co prawda nie grałem w Agony, widziałem tylko jakieś gejmpleje i trajlery, ale gierki oscylują w podobnych klimatach. Liczę też na to, że zrezygnują z pomysłu wydania tej gry w dwóch epizodach, jak miało to wyglądać, tylko zrobią jedną, całą grę.