rek
rek

Resident Evil RE:Verse – Pierwsze gameplaye trafiły do sieci. Bez celshadingowej grafiki [WIDEO]

Resident Evil RE:Verse – Pierwsze gameplaye trafiły do sieci. Bez celshadingowej grafiki [WIDEO]
Wieloosobowy Resident prezentuje się... jakoś?

W zeszłym roku Capcom postanowił spróbować czegoś nowego i w pakiecie z remakiem Resident Evil 3 dał graczom wieloosobowe asymetryczne Resistance. Eksperyment okazał się jednak porażką, bo choć gra miała z pewnością potencjał, fani serii niekoniecznie byli zainteresowani tego rodzaju rozgrywką. Wydawca wyciągnął więc wnioski i… przy okazji kolejnej części powtarza dokładnie ten sam scenariusz.

Niedawne Resident Evil Showcase było może skromniejsze, niż oczekiwaliśmy, ale firma zaprezentowała na nim zupełnie nową produkcję: multiplayerowe RE:Verse. Sprzedawany wraz z „ósemką” tytuł zaskakiwał celshadingową grafiką, ale poza tym wydawał się raczej nierozbudowany. Ot, bohaterowie z różnych Residentów spotykają się na mapach znanych z innych części i walczą ze sobą o punkty. Pierwsze gameplaye pokazuję, że… dokładnie tak to w praktyce wygląda.

Co ciekawe, wspomniana kreskówkowa oprawa jest opcjonalna i można ją bez trudu wyłączyć w menu. Interesująco prezentuje się za to fakt, że gramy nie jedną, a dwiema postaciami – po śmierci odradzamy się bowiem jako jeden z potworów lub czarnych charakterów (tutaj jako Bioweapon) znanych fanom serii. Cała reszta to jednak zwykły deathmatch z gadżetami i specjalnymi zdolnościami.

Nie powiem, gdyby nie lagi, wyglądałoby to nawet sympatycznie. Ot, tak, żeby kilka godzin poganiać się ze znajomymi i raczej do gry więcej nie wrócić.

Resident Evil RE:Verse ukaże się wraz z Resident Evil Village 7 maja na pecetach, PS4, PS5, Xboksie One i Xboksie Series X/S.

rek

8 odpowiedzi do “Resident Evil RE:Verse – Pierwsze gameplaye trafiły do sieci. Bez celshadingowej grafiki [WIDEO]”

  1. Bardzo nijakie…

  2. Dlatego darmowe:D Jako dodatek do czegoś innego

  3. ale nędza! długo nie podziała

  4. Po tylu multiplayerowych eksperymentach w serii RE, capcom dalej pcha ludziom do gardła takie chłamy onlajnowe. Ehhh i mehh. Po co to komu?

  5. Sam nie wiem co o tym myśleć taki REmake 2 i 3 na sterydach rozgrywka zbyt szybka jak na standardy serii, lepszą opcją było by odświeżyć RE Outbreak File 1 i 2 na silniku RE, scenariusze w górach Arklay czy samo miasto Racon City miało większy potencjał to co obecnie serwuje Capcom jest wyprane z klimatu, trzeba cofnąć o kilka lat i wrócić do korzeni.

  6. CzlowiekKukurydza 29 stycznia 2021 o 19:32

    @Dantes Jestem za. Mają 'gotowe gry’, a bawią się w jakieś deathamatche wyglądające niemal jak produkcje fanowskie. Już wolałby grę która w pełni skupia się na trybie Mercenaries jak to miało miejsce swego czasu w RE: The Mercenaries 3D.

  7. omg jakie drewno

  8. @CzlowiekKukurydza jak dla mnie idealne było Raid Mode z RE Revelations 2 można było grać samemu lub w co op ze znajomym, łapało się poziomy i zbierało nowy sprzęt taki unowocześniony The Mercenaries, pytanie dlaczego Capcom kombinuje z rozwiązaniami, które się nie sprawdzają 🙁

Dodaj komentarz