
Resident Evil 7: Historia zostanie rozszerzona o dwa DLC [WIDEO]
![Resident Evil 7: Historia zostanie rozszerzona o dwa DLC [WIDEO]](https://staging.cdaction.pl/wp-content/uploads/2025/03/fca1d706-6870-4402-b106-2df3fd8acd57.jpeg)
Not a Hero rozegra się po wydarzeniach, których Ethan Winters doświadczył w Resident Evil 7. Wcielimy się w doskonale znanego fanom serii Chrisa Redfielda, próbującego uratować agentów BSAA, którzy polowali na Lucasa Bakera, ale sami stali się jego zakładnikami. Dodatek będzie rozgrywał się w wypełnionych trującym gazem podziemiach i czeka nas w nim więcej akcji niż w podstawce. End of Zoe, jak sama nazwa wskazuje, opowie natomiast dalsze losy Zoe, a istotną rolę odegra tajemniczy Joe, którego poznajemy w poniższym trailerze.
O ile pierwsze DLC będzie darmowe, tak za poznanie historii Zoe przyjdzie nam zapłacić 15 euro. Chyba że zdecydujemy się na zakup wydania kompletnego Resident Evil 7: Gold Edition, które pojawi się 12 grudnia będzie zawierać oba rozszerzenia.

Czytaj dalej
10 odpowiedzi do “Resident Evil 7: Historia zostanie rozszerzona o dwa DLC [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
+lastmanstanding Capcom ostro sobie leci w kulki większość fanów czeka na RE 2 Remake i mało kogo interesuje RE 7 które zupełnie nie pasuje do serii, spokojnie mogło być oddzielną marką.
A ja czekam na ten darmowy dodatek choc po nim pewno sprzedam swoja kopię gry.
Najpierw płatny prolog, a teraz epilog za 15 euro. Jak widać Capcom cały czas utrzymuje formę na stałym poziomie 🙂
@Dantes hm, a uważasz że RE4, RE5, RE6 pasowały do serii? RE7 ma więcej wspólnego z Resident evil niż poprzednio wymienione.
@frast666 jedyną rzeczą łączącą RE7 z resztą Rezydentów to drobne easter eggi wraz z Redfieldem i Umbrellą na końcu gry
@JillSandwich Atmosfera horroru którą seria straciła po Code Veronica, mniejsze lub większe zagadki logiczne, backtracking (który jeszcze jakoś tam pojawił się w czwórce, ale wyraźnie zaczął być zastępowany napieraniem do przodu), skrzynia, limitowane zapisy, zapis tylko w wybranych punktach, wolniejsza i wraźliwsza postać bez miazg tylu uppercut czy wjazd z buta gdy przeciwnik jest ogłuszony. Jak widać 'jakieś’ wspólne elementy z grami z początku serii są. A 5 i 6, no yyyy, bo jest Chris.
+frast666 RE 4 wbrew pozorom nie był taki zły Capcom próbował czegoś nowego nawet mu to wychodziło jedynie brakowało zombi ale specyficzny klimat został zachowany, mówiąc RE 5 i 6 najgorsze część z serii atmosfera horroru została zastąpiona przez akcję a to już nie jest nie do przyjęcia a patrząc na RE 7 to jest zupełnie inaczej zaprojektowane i jedynie nawiązuje do przez ukryte treści do głównej serii, fps nie równa tps zupełnie inna rozgrywka zbliżona do Amnezji czy Outlast.
RE7 to godny powrót do korzeni. Nwm czemu gra jest tak hajpowana gdzie jest dobrym przykładem zmiany podejścia. To prawda, że RE 6 to była raczej młócka w stylu Bay’a ale w co-opie sprawiała była dobrze się bawiłem. Co do 4 części toż to klasyka, jeden z najlepszych Residentów.
Czyli jak to jest z Zoe? Bo w jednym zakończeniu umiera, ale w drugim nie wiadomo. Chyba by nie zrobili dodatku, który kończy się wyłącznie jej śmiercią.
@mishiu Wychodzi na to, że kanoniczne zakończenie to podanie serum żonie, a zostawienie Zoe, więc śmierć Zoe jest niekanoniczna