
Remedy stworzyło najlepszy trailer w historii [WIDEO]
![Remedy stworzyło najlepszy trailer w historii [WIDEO]](https://staging.cdaction.pl/wp-content/uploads/2025/03/69ae69f1-ff67-4028-98c0-86ddc328ae23.jpeg)
Całkiem poważnie – to najfajniejszy materiał, jaki dziś obejrzycie. W dodatku bardzo autoironiczny.
Dwa dni temu prezesujący studiu Sam Lake zapowiedział, że dostarczy nam „najlepszy zwiastun wszech czasów”. Słowa dotrzymał.
Tyle że zamiast zajawki nowego Maksa Payne’a (nad którym, pamiętajmy, pieczę trzyma Rockstar), Alana Wake’a (daj Bóg!) albo Quantum Breaka (litości!), Finowie wrzucili do sieci… Eee… Znaczy…
Słowem: BARDZO efektowne ogłoszenie, którym zachęcają projektantów do przysyłania swoich CV.
I szkoda jedynie, że choć Microsoft nie zamierza stawiać studiu żadnych barier, na zapowiedź Alana Wake’a 2 jeszcze poczekamy.

Czytaj dalej
13 odpowiedzi do “Remedy stworzyło najlepszy trailer w historii [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Całkiem poważnie – to najfajniejszy materiał, jaki dziś obejrzycie. W dodatku bardzo autoironiczny.
To było genialne.
Zaraz,morda tego gościa wygląda znajomo …
Fantastyczne 🙂
Nie potrafię programować, nie znam się na tym ale jak chciałem napisać proste coś by arduino zmieniało kolory diody RGB jak klikam JEDEN guzik to siedziałem nad tym kilka godzin. Od tego momentu zastanawiam się jak trudne jest robienie gry
Zamiast śmieszkować niech zapowiedzą Alana Wake’a 2, plis… ale ,,trailer” faktycznie – zabawny.
Filmik pokazujący glitche, które pojawiają się przy etapie produkcji (założę się, że niektóre zostały i w pełnej wersji :P) jako materiał promujący ich studio. WOW. Dobra, to kiedy mam zacząć się zachwycać?
Szkoda, że sprzedali prawa do Maxa, T2.
@Cyjanek Jak piszesz własny silnik, to można to porównywać z programowaniem na arduino, bo wszystko musisz sam pisać na piechotę. Jeśli korzystasz z gotowego silnika typu Unity czy Unreal Engine, sprawa znacznie się upraszcza. W Unreal Engine masz gotowe szablony i na start możesz odpalić „grę”, w której jeździsz samochodem, biegasz postacią (FPP lub TPP) po jakimś małym trójwymiarowym poziomie albo platformówkę. Wszystko z gotowym sterowaniem, ustawieniami kamery itp.
Trochę gorzej, jeśli chcesz samemu napisać jakieś ciekawe funkcjonalności, ale mnóstwo gier na Unity powstaje w bardzo prosty sposób – twórca ściąga darmowe assety (modele postaci, tekstury, dźwięki) lub kupuje je w dedykowanym sklepie i składa grę z gotowych klocków. Gra zwykle nie jest jakaś wybitna, ale autor trochę zarobi z jej sprzedaży na Steamie. Może za to kupić więcej assetów i zrobić kolejną grę. Jeśli chodzi o gry AAA – to już zupełnie inna bajka 🙂
That. Was. AWSOME
Zabawny ale czy od razu najlepszy?
@podbielskiToż to Max Payne we własnej osobie.