
Rainbow Six Siege: Garść informacji na temat Epidemii [WIDEO]
![Rainbow Six Siege: Garść informacji na temat Epidemii [WIDEO]](https://staging.cdaction.pl/wp-content/uploads/2025/03/748d7c73-cade-4d01-8f00-2b3ee7c42166.jpeg)
Ubisoft uchylił rąbka tajemnicy okrywającej darmowe wydarzenie pod tytułem Epidemia (Outbreak). Trzyosobowe drużyny złożone z operatorów wyszczególnionych na specjalnej liście (będą to Smoke, Ying, Buck, Kapkan, Ash, Doc, Tachanka, Glaz oraz Rekrut) staną do walki z mutantami powstałymi w wyniku działania szczególnie zjadliwego pasożyta. Istnieje pięć typów potworów, a każdy z nich ma się cechować unikalnym zestawem umiejętności. Walka będzie toczyła się na trzech specjalnie przygotowanych mapach – mają być większe od tradycyjnych i oferować sporo otwartych przestrzeni. Zabawa rozpocznie się wraz z początkiem trzeciego sezonu (6 marca) i potrwa do 3 kwietnia.
6 marca na serwery trafi także Operacja Chimera. W jej ramach dostaniemy między innymi dwójkę nowych wojaków (oni również będą mogli wziąć udział w Epidemii). Pochodzący z Francji Lion zabierze do walki drona, zaś jego rosyjska koleżanka, Finka, będzie specjalistką od nanobotów. Oboje wywodzą się z fikcyjnej jednostki CBRN (Chemical, Biological, Radiological, Nuclear Threat Unit).

Czytaj dalej
13 odpowiedzi do “Rainbow Six Siege: Garść informacji na temat Epidemii [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Operatorzy postrzelają sobie do paskudnych mutantów.
To co wyrabia Ubisoft to się w głowie nie mieści mając tak dobre marki to wykańcza jedną po drugiej, Rainbow Six Vegas 1-2 poszło w złym kierunku a Siege staje się jeszcze gorsze, Ghost Recon Widlands zupełnie zatracił swój militarny klimat, seria HAWX została zapomniana a mogła być konkurentem Ace Combat, Splinter Cell Blacklist podzieliła fanów serii z jednej strony akcja z drugiej skradanie, reasumując gdzie się podziała kreatywność Ubisoft, nieprzeciętne pomysły na gry, chęć wydania czegoś innego ?
Dla mnie ok
@Dantes $
@Dantes, produkują to co daje hajs, to że większość lubi grać ciągle w to samo tylko w nowych ciuszkach to już nie ich wina. Gdyby oryginalność się sprzedawała to by w nią inwestowali.
@dantes zgadzam sie z tymco piszesz. w mojej opinii nowi operatorzy zmieniaja sie powoli w super-bohaterow, a taktyczna strzelanka leci w strone gry bosow z mgs… zombie w tej grze na szczescie to tylko event.
Dantes też się zgadzam. Ja już zadeklarowalem po Wildlands że żadnej gry od ubiosoftu nie kupię. I na razie mi się to udaje. Robią syf z świetnych marek
Kuhwa, zamiast operacji antyterrorystycznych w duchu starych Tęcz Sześć, to jebane zombiaki, no brak słów
@Sheade porównanie Blacklist do Chaos Theory?|BLASHEMY!!
@Sheade ja rozumiem „IMHO”, ale wypowiadanie się w imieniu ogółu do niczego nie prowadzi.|”Blacklist” miał ( IMHO) słabe story, słabe postacie, słabą muzykę ( pierwszy raz w historii serii, jest tak słaba ), ciekawą mechanikę, świetne animacje, przeciętną grafikę, tępe AI ( by podnieść poziom trudności, postanowiono pchać masę niemilców na małe obszary), dziadowe celowanie ( nawet na PC celowało się topornie). No i te kurna style… FFS, gdzie tu elastyczność, której zawsze wymagała seria?
@Sheade tak, Conviction było słabe, ale BL było niewiele lepsze.
Panowie, spokojnie. Niestety twórcom RS już dawno temu pomyliły się kryptonimy operacji, i myślą że tworzą mod do Biohazarda/Resident Evil. |Dla taktyków cały czas istnieje na szczęście zastępstwo- w zeszłym roku nazywało się Shadow Tactics: Blades of the Shogun, zobaczymy, co w tym.
Jednym się ten tryb spodoba, innym nie. Osobiście też uważam, że lekko psuje obraz taktycznej strzelaniny jaki powinien być zachowany i dlatego też się cieszę z tymczasowości tego trybu. Co do operatorów to jestem zażenowany pojawieniem się fikcyjnej jednostki. A z powodzeniem mogliby pododawać do istniejących, dodanych już, kolejnych tak aby w każdej była równa czwórka.