
Rage: „Marka nie jest martwa”

Miesiąc temu w jednym z wywiadów Pete Hines z Bethesdy zasugerował, że szanse na kontynuację Rage są niewielkie. Nieco innego zdania jest przedstawiciel id Software, który zapewnia, że marka nie umarła. Powstanie sequel?
W rozmowie z serwisem Joystiq w trakcie tegorocznego QuakeConu Tim Willits, współzałożyciel id Software, podkreślił, że jest z dumny z tego, co udało się stworzyć w przypadku Rage. Jak mówi:
Marka nie jest martwa. Nie robimy z nią teraz niczego, ale kiedy projektowałem to uniwersum, robiłem to w taki sposób, by można było łatwo do niego wrócić. Wciąż jestem dumny z tego, że zrobiliśmy coś, co było inne – produkcja nie przypominała naszych wcześniejszych gier.
Czyli Rage 2 się pojawi, ale nie teraz. Na razie czekamy na Dooma 4.

Czytaj dalej
15 odpowiedzi do “Rage: „Marka nie jest martwa””
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
też świetnie mi się grało w Rage, mam nadzieje ze powstanie 2 🙂
Po poza Rage’m byly Borderlands i Fallout3, ktore oferowaly troche wiecej niz strzelanie, a przy tym nie straszyly brzydkimi, doczytujacymi sie teksturami przy kazdym obrocie o 180 stopni.
Gra jest wyśmienita!
no mogliby tego Dooma zrobic
@bohater8 – ale ani Fallout ani Borderlands nie ma tak dobrze wymyślonego, spójnego i nudnego świata, który ma ambicje stać się czymś więcej. Mimo iż jestem wielkim fanem Fallouta to mam wrażenie, że ten świat w nim wykreowany zjada własny koniec, wiele jest motywów upchanych na siłę.
Kupiłem Rage w Biedronce jakiś czas temu i bawiłem się bardzo dobrze, nie czekałem aż gra się skończy tylko chciało mi się do niej wracać co dobrze o niej świadczy 😉 Nie rozumiem też tej nagonki na Rage, oczywiście gra z początku była jak słaba wersja Fallouta 3 i Borderlands i zdecydowanie mnie odepchnęła ale potem było tylko lepiej. Wszak Rage przeszedłem do końca a Borderlands nie, wolę wkurzające lekko tekstury w Rage niż praktycznie niegrywalny coop w Borderlands gdzie nie mogę się z nikim połączyć :/
napisałem „nudnego”, haha, nie wiem dlaczego – miałem na myśli coś zupełnie odwrotnego 😀
Rage: „Marka nie jest martwa” … A powinna, po tej firmie spodziewałem się czegoś lepszego a wyszła im gra nadająca się do śmietnika i żałuję każdej minuty spędzonej na tym stworku.
A ja mam takie pytanie, naprawili jakoś te doczytywanie tekstur przy obrotach kamery czy jest tak jak było podczas premiery i nic z tym nie da się zrobić?
@deathcross|Już dawno to naprawili
hm dziwne bo wlaczylem przed chwilą grę i jest to samo co gdy grałem zaraz po premierze ;p
A co miał powiedzieć? Tak wiem popsuliśmy to i w ogóle wywaliliśmy kase w jakiś bezsensowny projekt który jest gorsyz od indyków ze steama. Dumny to on mógłby być gdyby faktycznie zrobili gre…
Idź tam, zabij to, przynieś mi tam to, i wróć tu. Idę tam, wchodzę na mapę zbudowaną w strukturze areny, biore coś, wychodzę i wracam. W kółko to samo!
O, metryka gry w CDA. Wystawię zero, przecież mogę 🙂
@deathcross @matipro niby to doczytywanie tekstur naprawili, ale po zmianie wartości tekstur na wyższe poprzez plik konfiguracyjny gry, dalej to samo, bynajmniej u mnie, takie tam.|Ostatecznie Rage nie był wcale taki zły, zwłaszcza z achievementami na steamie i chwała im za to 😉