rek
rek
04.04.2013
Często komentowane 29 Komentarze

Quantic Dream: „Będziecie osłupieni naszym projektem na PS4”

Quantic Dream: „Będziecie osłupieni naszym projektem na PS4”
Studio Quantic Dream pracuje obecnie nad Beyond: Two Souls – najprawdopodobniej ostatnim wielkim exclusivem na PlayStation 3. Nie jest to jednak jedyny projekt ekipy Davida Cage’a – developerzy zajmują się także tajemniczą grą na PS4 i przekonują, że będziemy pod wielkim wrażeniem, gdy ją zobaczymy.

W rozmowie z serwisem CVG David Cage, szef studia Quantic Dream, stwierdził, że każda nowa konsola, a co za tym idzie technologia, pozwala wykorzystać nowe pomysły. Dlatego obiecuje, że jego pierwszy projekt na PS4 będzie zaskoczeniem dla graczy.

Jak mówi:

Czy moglibyśmy zrobić Beyond na PS2? Owszem, tak, ale wiązałoby się to z pójściem na pewne kompromisy. […] Nowy sprzęt dostarcza technologii, które pozwalają być bardziej subtelnym. A to zmienia podejście developera. Najprawdopodobniej nie próbowałbym zrobić Beyond na PS2 ponieważ nie wiedziałbym nawet, że taka gra jest możliwa na tamtej platformie. Wiem, że niektórzy są zaskoczeni tym, co osiągnęliśmy na PS3 z Beyond i wielu pyta nawet czy to rzeczywiście gra obecnej generacji. Uwierzcie mi, gdy pokażę wam to, nad czym pracujemy na PS4, będziecie osłupieni. […] To zupełnie inny świat.

rek

29 odpowiedzi do “Quantic Dream: „Będziecie osłupieni naszym projektem na PS4””

  1. CZekam!!! nie mogę się doczekać

  2. Jeden z niewielu developerów którego szanuję. Heavy Rain był świetny, Beyond pewnie też a co dopiero z mocą PS4 osiągną.

  3. I po raz kolejny przyjdzie mi kupić nową konsolę dla nowej gry QD…

  4. Quantic Dream jest powodem, dla którego na pewno kupię PS4.

  5. Jeden z lepszych dev sony, czekamy do E3 🙂

  6. Od jakiegoś czasu wpadam w osłupienie za każdym razem jak Cage coś powie. Farmazony plecie niesamowite.

  7. Byłem po prostu o włos w zeszłym tyg od zakupu PS3, po naprawdę długiej 40minutowej batalli z samym sobą i krzątania się po sklepie postanowiłem postawić na ps4. Niech się wali.

  8. E3 2013 będzie wielkie.

  9. @Kodaemon – gdzie plecie te farmazony ? Że ewentualna wersja gry na PS2 wymagałaby cięć ? Nie.Że nowy sprzęt dostarcza technologii ? Nie. Że dużo osób jest zaskoczone wyglądem Beyond, odwzorowaniem wyglądu postaci czy motion capture na sprzęcie z poprzedniej dekady ? Nie. A może ich nową grę już widziałeś ? Jeśli tak to opowiedz. Naprawdę teraz Cię nie rozumiem.

  10. @Kodaemon Nie karmić Trolla.

  11. To ten pan zdaje sie stwierdzil ze bez najnowszej technologii nie dalo by sie przekazac emocji w grach oraz to ze im bardziej filmowe tym lepiej? Tja…

  12. @MeSSer W tym przypadku nie wiem po co w ogóle wspomina PS2, biorąc pod uwagę że jego ostatnia gra wyszła na PS3.

  13. http:www.destructoid.com/blogs/Nathsies/david-cage-doesn-t-know-what-a-game-is-195576.phtml

  14. Powiedziałem przekazać emocje, wywoływać pewne reakcje u gracza. Gość przyjmuje że postać musi być ultra realistyczna inaczej nie przywiazemy sie do niej/za malo sie przywiazemy, nie wzbudzi w nas emocji etc. Zachowuje się tak jakby nie przyjmował do wiadomości o co w grach chodzi. Równie dobrze mógłby po prostu nagrywać filmy, branża mu się pomyliła.

  15. Nie umiesz zrobić dobrego filmu? Zrób pseudo grę z przeciętną fabułą.

  16. Ścieżka rozwoju gier w stronę większej filmowości jest ślepa, wychodzi z tego film przerywany QTE. Z tego powodu nie jestem w stanie sie jakos przekonac do nowego Tomb Raidera ktory wyglada jak jeden wielki QTE. Im gra pozwala na wieksza inwencje twórczą z strony gracza swoją mechaniką tym lepiej, Minecraft nie zdobył sobie milionów fanów bez powodu.

  17. no jasne facet pomylił branże gier z filmową

  18. fanboje atak

  19. W Beyond 2 Souls gameplayu będzie więcej niż w HR, przy czym gra wygląda dużo ładniej. Więcej fizyki i interakcji. Nie jest to co prawda Minecratf ani BF ale to już zależy od gustu czy wolisz kopać dołek w grze z uberbrzydką grafką rodem z PS1 czy sterować postacią w bardzo ładnej grze. Im lepsza grafika tym mniej złożona gra, bardziej linowa itp. @Sciass – trochę racji ma. Postać Elizabeth w BI, postacie fabularne w RPG czy grach akcji są wykonane znacznie lepiej niż NPC nie bez powodu.

  20. A mi się podobał Heavy Rain jako całość i nie miałbym nic przeciwko lepszej technologi która by pokazała zakładanie swetra a nie sztywnego worka, albo podczas pocałunku… pocałunek a nie stykanie się sztywnych tekstur. Jeśli ktoś nie grał w Heavy Rain i się wypowiada to jest lamusem do kwadratu. Heavy Rain bardzo przypomina współczesne przygotówki point’n Click z tym że nie rozwiązuje się tam beznadziejne głupich zagadek na która można wpaść tylko po przeczytaniu poradnika, ale nikt nie mówi że to nie gra.

  21. Ja jestem zdecydowanie za tym, żeby Quantic Dream robiło swoje gry tak, jak to do tej pory robili. Zawsze jest to jakaś odskocznia, od standardowych gier, a na dodatek nie masz wrażenia, że oglądasz film, bo jednak w jakimś stopniu masz wpływ na to, co się wydarzy.

  22. Ależ z co po niektórych wylewa się zazdrość 😛 . Ale fakt jest czego zazdrościć. Mam nadziej że QD ostro zaszaleją na PS 4, we mnie mają stałego klienta 😀 .

  23. Nie rozumiem czemu ludzie się tak nim zachwycają. Teraz mówi coś o PS2 w kontekście gier na PS3 i PS4. Wcześniej pamiętam jak twierdził że tylko jego gry są dojrzałe, ignorując przy tym kilkadzieśiąt gier przed Heavy Rainem, zjadające HR na śniadanie pod względem fabuły, czy wywoływanych emocji.

  24. @Shajner – gdzie i kiedy tak mówił ? Mówił tylko o tym że jeśli Call of Duty sprzedaje się w 10 mln co rok to gracze nie powinni narzekać że wszystkie gry coraz bardziej przypominają Call of Duty i coraz rzadziej powstają gry z inną filozofią. News nazywał się : David Cage do graczy : chcecie g*wno to je macie i nie narzekajcie.

  25. @MeSSer – Branża gier istnieje nie od miesiąca czy roku, a Cage robi gry, udzielając co jakiś czas wywiadów, od bardzo wielu lat.

  26. @Messer – nie chodzi mi o to żeby nie rozwijac technologii, wrecz przeciwnie, bawi mnie tylko robienie z tego głównego pryncypium swoich gier. Nie gram w cody dla fabuły i filmowosci, kampanii Black Opsa 2 pogralem z 2 godziny i mnie znudziło. Bawi mnie istniejący w multi meta game dopracowywany od kilku ładnych lat. Wiecej wzruszenia zwykle daja mi DOBRZE napisane gry niz te lepsze technologicznie o niskim ładunku emocjonalnym.

  27. @Sciass – Krótko – nie lubisz gier od QD i Tobie one nie pasują. Rozumiem, nie tylko Ty tak uwazasz. Jeszcze sie taki nie urodził co by kazda zadowolil. Nie bede polemizowal co kryje sie pod pojeciem DOBRZE zrobiona gra bo dla kazdego dobrze znaczy co innego. Graj w to co lubisz. Cage mozesz nie lubic ale nie wkurzaj innych ktorym jego gry ( tak, ta sa gry ) sie podobają bo ty akurat masz taki humorek.

  28. Nie tyle nie lubię ich gier co po prostu niepokoi mnie ten trend.

  29. Mogliby w końcu zrobić też coś na PC bo od czasu Fatenhaita tego typu gier nie ma na tej platformie.

Dodaj komentarz